והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו

והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו
מה שרק ממחיש כמה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. תחשבו מה יקרה בכל קוי החיילים העמוסים, עד שכל חייל ישים את הרב קו. יקח 10 דקות רק לצאת מהתחנה. רב קו לחיילים זה דבר מבורך, אבל בלי צעדים מקדימים זה יהיה קוסטרופלי. ובצעדים מקדימים אני מדבר על מספר צידים שיכולים לפעול ביחד או לכוד: 1.תגבור קוי חיילים(כולל 149 לאורך כל היום). 2.הוצאת הרב קו מהאוטובוס. 3.לבטל את הקשקוש הזה של שעת הגעה אחידה לבסיס כאילו זה בית ספר.
 
בסיס עורפי זה כמו מקום עבודה ובמקומות עבודה

והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו
מה שרק ממחיש כמה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. תחשבו מה יקרה בכל קוי החיילים העמוסים, עד שכל חייל ישים את הרב קו. יקח 10 דקות רק לצאת מהתחנה. רב קו לחיילים זה דבר מבורך, אבל בלי צעדים מקדימים זה יהיה קוסטרופלי. ובצעדים מקדימים אני מדבר על מספר צידים שיכולים לפעול ביחד או לכוד: 1.תגבור קוי חיילים(כולל 149 לאורך כל היום). 2.הוצאת הרב קו מהאוטובוס. 3.לבטל את הקשקוש הזה של שעת הגעה אחידה לבסיס כאילו זה בית ספר.
בסיס עורפי זה כמו מקום עבודה ובמקומות עבודה
צריך להיות תחום זמן צר להגעה. אי אפשר שלבסיס כמו הקריה חלק מהחיילים יגיעו ב-8:00 וחלק ב-12:00 כאשר יום העבודה מסתיים אחר הצהריים.
אין הבדל עקרוני בין חייל שצריך להגיע מכפר סבא לבסיס הקריה לבין עובד בנק שצריך להגיע מכפר סבא למטה או לסניף בנק בתל אביב.
ושעות העומס של הנסיעות לקריה הן אותן שעות עומס של נסיעות למקומות עבודה בכלל.
אז לא מדובר ב"כאילו זה בית ספר" אלא בכך שבסיסים כמו הקריה, השלישות ברמת גן, גלילות וצריפין הם למעשה מקומות עבודה עם שעות עבודה מוגדרות.
התחבורה הציבורית צריכה לדעת להתמודד עם עומס היוממים, כולל החיילים היוממים.
 

droriko

New member
אני לא מדבר על קוים עורפים

בסיס עורפי זה כמו מקום עבודה ובמקומות עבודה
צריך להיות תחום זמן צר להגעה. אי אפשר שלבסיס כמו הקריה חלק מהחיילים יגיעו ב-8:00 וחלק ב-12:00 כאשר יום העבודה מסתיים אחר הצהריים.
אין הבדל עקרוני בין חייל שצריך להגיע מכפר סבא לבסיס הקריה לבין עובד בנק שצריך להגיע מכפר סבא למטה או לסניף בנק בתל אביב.
ושעות העומס של הנסיעות לקריה הן אותן שעות עומס של נסיעות למקומות עבודה בכלל.
אז לא מדובר ב"כאילו זה בית ספר" אלא בכך שבסיסים כמו הקריה, השלישות ברמת גן, גלילות וצריפין הם למעשה מקומות עבודה עם שעות עבודה מוגדרות.
התחבורה הציבורית צריכה לדעת להתמודד עם עומס היוממים, כולל החיילים היוממים.
אני לא מדבר על קוים עורפים
אני מדבר על הקוים האלה שנוסעים לצפון או לנגב

ואת 149 ציינתי כי הוא יוצא מן הכלל(ולא חלילה במובן האיכותי של המילה). נכון הוא גם קו יוממי של חיילים, אבל בשאר שעות היום הוא אוסף איזה 20-30 חיילים בגלילות,לפעמים גם יותר מזה, ומוריד אותם ברכבת מרכז, עכשיו עם כמה שהקו הזה דרעק עוד איכשהוא הצלחתי לשרוד אותו, אבל עכשיו כל חייל יעביר רב קו? אז אני מכריז שגם אני עובר לרכב, ויעלה כמה שיעלה, הגיעו מים עד נפש.
 
לקווים שנוסעים לצפון או לנגב זה רלוונטי רק

אני לא מדבר על קוים עורפים
אני מדבר על הקוים האלה שנוסעים לצפון או לנגב

ואת 149 ציינתי כי הוא יוצא מן הכלל(ולא חלילה במובן האיכותי של המילה). נכון הוא גם קו יוממי של חיילים, אבל בשאר שעות היום הוא אוסף איזה 20-30 חיילים בגלילות,לפעמים גם יותר מזה, ומוריד אותם ברכבת מרכז, עכשיו עם כמה שהקו הזה דרעק עוד איכשהוא הצלחתי לשרוד אותו, אבל עכשיו כל חייל יעביר רב קו? אז אני מכריז שגם אני עובר לרכב, ויעלה כמה שיעלה, הגיעו מים עד נפש.
לקווים שנוסעים לצפון או לנגב זה רלוונטי רק
בימי ראשון, חמישי ושישי (מוצ"ש לא נחשב כי רוב האזרחים לא עובדים במוצ"ש) ובימי ראשון יש לחיילים הסעות לצפון ולדרום.
השימוש ברב-קו רלוונטי בעיקר לחיילים יוממים ולא צריך להיות הבדל מבחינת התח"צ בין עובדים במדים לעובדים על אזרחי. אם הביקוש מצריך עוד אוטובוסים, אז שיגייסו עוד אוטובוסים.
ו-149 אינו יוצא מן הכלל (לך זה נראה כך בגלל מקום מגוריך), אבל גם קווים שנוסעים לתל השומר וקווים שנוסעים בחלק המרכזי של כביש 4 (כמו 164), קווים שעוברים את צומת ז'בוטינסקי-בן-גוריון בגבול ב"ב-ר"ג וקווים שנוסעים בכביש 44 בין ת"א לרמלה הם קוים שנוסעים בהם הרבה חיילים יוממים וגם לא יוממים (למשל חיילים שנוסעים לחר"פ בצריפין).
אין שום ייחוד ל-149 מהבחינה הזו.
 

droriko

New member
מכיר את זבוטינסקי כמו את כף היד שלי

לקווים שנוסעים לצפון או לנגב זה רלוונטי רק
בימי ראשון, חמישי ושישי (מוצ"ש לא נחשב כי רוב האזרחים לא עובדים במוצ"ש) ובימי ראשון יש לחיילים הסעות לצפון ולדרום.
השימוש ברב-קו רלוונטי בעיקר לחיילים יוממים ולא צריך להיות הבדל מבחינת התח"צ בין עובדים במדים לעובדים על אזרחי. אם הביקוש מצריך עוד אוטובוסים, אז שיגייסו עוד אוטובוסים.
ו-149 אינו יוצא מן הכלל (לך זה נראה כך בגלל מקום מגוריך), אבל גם קווים שנוסעים לתל השומר וקווים שנוסעים בחלק המרכזי של כביש 4 (כמו 164), קווים שעוברים את צומת ז'בוטינסקי-בן-גוריון בגבול ב"ב-ר"ג וקווים שנוסעים בכביש 44 בין ת"א לרמלה הם קוים שנוסעים בהם הרבה חיילים יוממים וגם לא יוממים (למשל חיילים שנוסעים לחר"פ בצריפין).
אין שום ייחוד ל-149 מהבחינה הזו.
מכיר את זבוטינסקי כמו את כף היד שלי
האוטובוסים שם מפוצצים בחיילים רק בשעות הלחץ. ואגב אם מדברים על הקוים של זבוטינסקי, אני לא רוצה לחשוב כמה זמן יקח לקו 70 עד שהוא יסיים לאסוף את כל החיילים בארלוזורוב. למעשה זה קו שבלי קשר צריך לתגבר אותו, אבל אין עם מי לדבר
 
זה דווקא הגיוני שמשרד הבטחון יידע כמה נסיעות

והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו
מה שרק ממחיש כמה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. תחשבו מה יקרה בכל קוי החיילים העמוסים, עד שכל חייל ישים את הרב קו. יקח 10 דקות רק לצאת מהתחנה. רב קו לחיילים זה דבר מבורך, אבל בלי צעדים מקדימים זה יהיה קוסטרופלי. ובצעדים מקדימים אני מדבר על מספר צידים שיכולים לפעול ביחד או לכוד: 1.תגבור קוי חיילים(כולל 149 לאורך כל היום). 2.הוצאת הרב קו מהאוטובוס. 3.לבטל את הקשקוש הזה של שעת הגעה אחידה לבסיס כאילו זה בית ספר.
זה דווקא הגיוני שמשרד הבטחון יידע כמה נסיעות
היו בדיוק ויוכל להתחשבן בהתאם, וגם יוכל לעקוב אחרי נסיעותיו של כל חייל. רב-קו הוא אמצעי מתאים וראוי למטרה זו.
אגב, זה לא בהכרח יהיה איטי יותר, כי בחלק מהחברות כבר היום הנהג מוציא כרטיס מהמכונה לכל חייל.
 

droriko

New member
עוד פעם

זה דווקא הגיוני שמשרד הבטחון יידע כמה נסיעות
היו בדיוק ויוכל להתחשבן בהתאם, וגם יוכל לעקוב אחרי נסיעותיו של כל חייל. רב-קו הוא אמצעי מתאים וראוי למטרה זו.
אגב, זה לא בהכרח יהיה איטי יותר, כי בחלק מהחברות כבר היום הנהג מוציא כרטיס מהמכונה לכל חייל.
עוד פעם
אין לי בעיה עם הרב קו, אבל כשאתה עושה עבודה תעשה אותה עד הסוף, אל תעשה חצי עבודה, כי עדיף שלא תתחיל לעבוד מלכתחילה
 
הצעד היחיד שמעשי הוא תגבור קווים,

עוד פעם
אין לי בעיה עם הרב קו, אבל כשאתה עושה עבודה תעשה אותה עד הסוף, אל תעשה חצי עבודה, כי עדיף שלא תתחיל לעבוד מלכתחילה
הצעד היחיד שמעשי הוא תגבור קווים,
שאר הצעדים יקחו שנים רבות או בכלל אינם פרקטיים.
 

benshap2

New member
היום החיילים מעבירים כרטיס וזה לוקח הרבה יותר

והנה היום בידיעות-חיילים יעלו עם רב קו
מה שרק ממחיש כמה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. תחשבו מה יקרה בכל קוי החיילים העמוסים, עד שכל חייל ישים את הרב קו. יקח 10 דקות רק לצאת מהתחנה. רב קו לחיילים זה דבר מבורך, אבל בלי צעדים מקדימים זה יהיה קוסטרופלי. ובצעדים מקדימים אני מדבר על מספר צידים שיכולים לפעול ביחד או לכוד: 1.תגבור קוי חיילים(כולל 149 לאורך כל היום). 2.הוצאת הרב קו מהאוטובוס. 3.לבטל את הקשקוש הזה של שעת הגעה אחידה לבסיס כאילו זה בית ספר.
היום החיילים מעבירים כרטיס וזה לוקח הרבה יותר
זמן מאשר להעביר רב קו. והכרטיסים נתקעים במכונות כל הזמן.
רק אלוהים יודע כמה זמן מחכים בגלל כל החיילים ביציאה של עזריאלי בבוקר (למעט כאשר הבחור של הרכבת שעובד אחה"צ נמצא גם בבוקר - הוא קורא בקול רם לחיילים לבוא מהצד. ישר כוח לבחור).
 

droriko

New member
לא יודע איפה אתה גר

היום החיילים מעבירים כרטיס וזה לוקח הרבה יותר
זמן מאשר להעביר רב קו. והכרטיסים נתקעים במכונות כל הזמן.
רק אלוהים יודע כמה זמן מחכים בגלל כל החיילים ביציאה של עזריאלי בבוקר (למעט כאשר הבחור של הרכבת שעובד אחה"צ נמצא גם בבוקר - הוא קורא בקול רם לחיילים לבוא מהצד. ישר כוח לבחור).
לא יודע איפה אתה גר
אבל בתל אביב הם מראים חוגר
 
הוא התייחס לרכבת וברכבת חיילים בעיקרון צריכים

לא יודע איפה אתה גר
אבל בתל אביב הם מראים חוגר
הוא התייחס לרכבת וברכבת חיילים בעיקרון צריכים
כרטיס גם אם הם עולים בת"א כי ביציאה (שאינה בת"א) הם יצטרכו להעביר את הכרטיס או לבקש טובה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה