"-והם החזיקו ידיים, הלכו לכיוון השקיעה..

"-והם החזיקו ידיים, הלכו לכיוון השקיעה..

ואז נאראקו צחק והרג את כולם.
" הוולנטיינס בפתח. הציפורים מצייצות, האנשים מתאהבים.. ואני מרגישה בצורך להקיא בשירותים. ובכן, יקיריי, על מנת שאבין מדוע לעזאזל חוגגים את זה, ולמה הנוצרים הארורים הרסו לי את התאבון- מוזמנים לכתוב פה פיקצרים (משורש פ.י.ק ק.צ.ר.) על זוגות הזויות\זוגות קיימות\זוגות חסרות פואנטה וכדומה מאינויאשה בנושא האהבה. זה יכול להיות מצחיק, זה יכול להיות דרמתי, וזה מצידי יכול להיות סטייל אגדת פסח- העיקר שזה יהיה משהו! בהצלחה.
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif פיקצר, מה.

סשומארו היה הומו. אינויאשה היה הומו. סשומארו ואינויאשה היו הומואים- ביחד. ואז נאראקו צחק והרג את כולם. ~הסוף~
 
אז ככה~

החבורה של אינויאשה וכל שאר ההומואים קיפצו להם בין הפרחים בשדה. ולפתע! הם ראו שקית שוקו ענקית!!! מתקרבת לעברם! (חשוב לציין שהשוקו הוא שוקו יטבתה
כל השאר סתם זבל~) המסכנים לא ידעו מה לעשות! ם: איך להינצל?! ואז! גלי הארנבת קפצה על השקית שוקו! ושתתה את הכל!
ואז היא השמידה את כולם והשתלטה על העולם! הסוף.~
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif איזה סיפור מרגש ועמוק. צחקתי, בכיתי ;<

 
שוקו יטבתה../images/Emo99.gif...

*מתחילה לצעוד לעבר יטבתה לצלילי ההבנרה בעיניים עצומות וידיים מושטות קדימה*
 
פיקצר

היו היה פעם ג'אקוטסו. ג'אקוטסו שנא נשים ואהב גברים כי הוא היה שונה. יום אחד ג'אקוטסו פגש את באנקוטסו. הם התאהבו, עשו יאוי לא מצונזר והיו להם 1,000,000,000,000,000,000,000 פאנגרלז. והם חיום באושר ועושר עד עצם היום הזה. מרוצה?
 

BlackEyedSpirit

New member
פיקצר D: |צצה|../images/Emo29.gif

הממ...בואו נראה '.' -יצירתית- ג'אקוטסו דילג בהומואיות בשדות הפתוחים כשבאנקוטסו הולך אחריו ונאנח. "אני עייף!" ג'אקוטסו התייפח. חיוך זדוני עלה על שפתיו של באנקוטסו. "אז בוא יאוי." "יאללה." ואז בא נאראקו ו...אתם יודעים את ההמשך~
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo187.gifחחח די! מה יש לכם מהומואים..../images/Emo6.gif

 
../images/Emo15.gif והנה, בסגול ולצלילי צ'מבלו....

נאראקו ישב ותכנן להשתלט על העולם, הייתה לו ספה גדולה והרבה עשן מסביב, והוא היה סגול. ואז יוקו באה והרגה אותו, כי זה המומנטום שלה, חתיכת גנב זכויות יוצרים מסריח. ואז היא גם הרגה את האחרים, בשביל הכייף.
 
...

אני בכלל לא חוגגת היום (בשביל זה יש את ט"ו באב), אבל מזמן לא כתבתי דברים כאלה. זאת הזדמנות לבחון כמה גרועה אני באמת בלהצמד לאופי של הדמויות מהסדרה כשאני כותבת עליהן
... בכל מקרה, יש לי כמה אזהרות נחמדות לגבי מה שעומד להכתב כאן: 1) זה לא יהיה מצחיק במיוחד. 2) זה גם לא יהיה פיקצר סיפורי ורהוט, אני עומדת לכתוב בצורת תסריט כמה סיטואציות לא-נעימות-בהכרח בהשתתפות כל מיני דמויות מהסדרה. 3) כוווולם, ללא יוצא מן הכלל, עומדים להיות OOC. וכעת, אני לא יודעת עד כמה גאה אני להציג את... ערב הספיד-דייט של דמויות "אינויאשה"! קריאה מהנה.
קאגומה: "הוי, כמה טוב להיות בספיד-דייט-צ'אן בתנאים נוחים סטייל העידן-המודרני-קון!^-^ מעניין אם באופן ממש מקרי יצא לי להיות עם אינויאשה כי יש בינינו כל-כך הרבה מתחים... ^-^ *צועדת בחדוה לעבר השולחן אליו נאמר לה לצעוד. מגיעה ומתיישבת, עיניה עצומות כי היא דמות אנימה מחויכת* שלום לך, דייטי-קון - " ג'אקן: "היי, מה את עושה כאן?! למה בת-אנוש חצופה יושבת על הכסא של סשומארו-סאמה?!" קאגומה: "ג'אקן-סיומת-למישהו-שאני-לא-כל-כך-מחבבת???" ג'אקן: "כן, ג'אקן! ואני ממתין כאן לדייט מאוד חשוב, אם לא אכפת לך!" קאגומה (נאנחת, מרוכזת בעצמה): "הוי, איזה ביש-מזל... עוד שד שמתאהב בי... לפחות הוא מתאים לי לחצאית..." ג'אקן: "הו, לא! כל לבי ונאמנותי נתונים לסשומארו-סאמה. אקדיש את כל חיי כדי לשרת אותו, לרצות אותו, להתרפס בפניו, להלל אותו, להחמיא לו *נאום בסימן: "סשומארו-סאמה הוא מרכז עולמי, אני משרתו ואציית לכל מוצא פיו. למרות שאני אבקש ממנו לשקול את דבריו שנית אם הוא יצווה עלי, נניח, לקפוץ מהגג|פרצוףקרפדעםמקור|... למרות שאני בטוח שלסשומארו-סאמה תהיה סיבה מוצדקת, אלגנטית ומתוחכמת לומר לי לעשות זאת!*... וזה יותר טוב מלהתאים לחצאית של מישהי, יום טוב לך!" *עוזב בסערה* קאגומה: "נה, לא נראה לי שהוא הטייפ שלי בכלל... *נאנחת בהקלה כשפטריה לבנה יוצאת מפיה*"
*מנגינה שאמורה לצור תחושת רומנטיקה ואינטימיות מנוגנת ברקע על צ'מבלו* נאראקו: "סניף, נגן את השיר שלנו." *המנגינה מתחלפת בנעימת הצ'מבלו האופיינית לנאראקו* סשומארו: "נאראקו. סוף-סוף נפגשים. *שולח את ידו לעבר טוקיג'ין בהיכון*" נאראקו: "*מבחין בכוננות של סשומארו* עזוב את החרב, סשומארו, אנחנו בדייט סגלגל ואיכותי (למרות שאני מת לחשוף לעיני הציבור את הזרועות הפחות אנושיות שלי, וגם את הגב שלי...), אני חושב שכדי שנכיר יותר טוב, אני אתחיל בסיפור חיי." סשומארו: *מרים גבה בקמצוץ תדהמה לא-אפיינית* נאראקו: "היה היה גנב עלוב נפש ושמו אוניגומו - הו, כמה זמן עבר מאז שמעתי את השם הזה... קו קו קו." סשומארו: -_- נאראקו: "אמרתי 'קו קו קו'. צחקתי בהנאה." סשומארו (אדיש וקר יותר מאי פעם): "חו." נאראקו: "בכל מקרה, הגנב עלוב הנפש, אוניגומו, שכב לו במערה, מכוסה בתכריכים וכוויות מתחתיהן, מטופל מדי יום על ידי הכהנת קיקיו, בה הוא חשק. כמו כן, הוא גם רצה את אבן ארבע הנשמות לעצמו. עצמה וכאלה, לך תבין *משחק בהיסח הדעת בחלקי האבן שיש לו הנמצאים בכיסו, מדבר אליהם בלבו: 'אל תדאגו, אבא כאן'.*... לי יש הרבה עצמה, וסטייל. כדי להשיג את מאווי לבו, אוניגומו (קו קו קו, יש לשם הזה צליל מוכר... יכול להיות ששמעתי אותו, אבל לפני זמן רב?) הסכים להתמזג עם שדים שטרפו את נשמתו, וכך נוצר גוף חדש, של שד רב עצמה. וסטייל. *מתחיל להתלהב ולהתכונן לחשיפת גב* אני, נאראקו, אשר נוצר מ - " *קול רטט של פלאפון נשמע* סשומארו: "זאת טנסאיגה. היא מנסה לדבר אתי." טנסאיגה: *רטט, רטט* סשומארו: *הולך, מקרין קור רב* נאראקו: "אבל זה סיפור טוב, לא? *נוגס באוכמניה ונשאר במקומו, ממתין*" ... נאראקו (לאחר הרהורים): "טוב, נו, רק קצת. *חושף את גבו כשברקע המוסיקה שלו גוברת* מוועחעחעחעחעחעחעחעחע!!!
"
מתחיל להיות קצת מאוחר לי (עוד לא בדקתי אם יש לי שיעורים ויש לי עוגה לדאוג לה) ומשום מה אני שרויה בחשש שאוטוטו יקפוץ פקק/תהיה הפסקת חשמל והכל ימחק לי. אז אולי אני אמשיך מחר, בנתיים זה מה שיש. אני מקוה שנהנתם. לילה טוב.
 

NoAmItA ChAn

New member
היה היה פעם

ילד. הוא פגש ילדה. הם גדלו, התאחדו וילדו חמישים ושבעה ילדים. יום אחד, בא זאב לכפר. למרות שאמא ברווזה אמרה להם לחזור הביתה, לאכול ולשתות, והזהירם מפני הזאב, הם לא שמעו בקולם, ולפיכך הזאב אכל את כל הילדים. אבל ההורים הספיקו לברוח, משאירים את הילדים מאחורה. הם עברו לעיר רחוקה מאותו כפר, שם הם ילדו מאה ושמונה עשר ילדים, אשר נאכלו על ידי דולי הכבשה. THE END.
 
למעלה