וגם תמונה קטנה של אירייז´ר

turrican

New member
ספר ספר..תחלוק עמנו..

אז אני מבין שאתה לא מת על איריז´ר..סתאם.. תגיד לי למה לעזעזל הם מוציאים כאלה דיסקים מחורבנים בשנים האחרונות..ממש מביישים את הפירמה.. לדעתי הם צריכים להפרד ולסגור את הבאסטה.. דרך אגב הם "זוג" ? (והמבין יבין..)
 

turrican

New member
אני שואל אותך בתור אלפא 80

אין פרט שנעלם מעיניך בכל הקשור לאייטיז.. לא באמת..איך אפשר להסביר את הירידה הזאת של איריז´ר? בשנות ה-80 הם היו ממש טובים וגם בתחילת שנות ה-90 עם אלבומים כמו : I say i say i say שהיה ממש מעולה . לדעתי אולי עצם העובדה שמסביבם תמיד היו להקות מצוינות שהשאירו אותם "בצד" כמו : דפש מוד, פט שופ בויז,דוראן דוראן גרמה להם להוריד הילוך וכמה חבל..לדעתי להקה נהדרת ב-שמונים עם המון להיטים מתקתקים בזכות כשרון היצירה של קלארק עם השירה של אנדי בל.
 

alpha80

New member
זה קורה.....

במשפחות הכי טובות... מנסים להתקדם, לנסות דברים אחרים. וינס קלארק, שכל חייו היה אלקטרוני ניסה להיות אקוסטי. חשב שזה ילך. אולי הוא האמין בזה, אבל הקהל לא. כנראה שהקהל של אירייז´ר העדיף את הצליל המקורי שלהם (שאגב הם חזרו אליו באלבום החדש ). את LOVEBOAT שמעתי פעמיים ואיכסנתי במדף. חבל... חיכיתי לאלבום חדש של אירייז´ר כל כך הרבה, ו... איך אומר´ים - "כגודל הציפיה כך גודל האכזבה". ככה בדיוק היה. נו, שויין. מזל שיש אלבומים ישנים להתרפק עליהם.....יצירות מופת כמו THE CURCUS THE INNOCENTS WILD לא יחזרו....
 
למעלה