וגם קצת על זוגיות

EyeSeeYou

New member
וגם קצת על זוגיות../images/Emo70.gif

כי בכל זאת, לא הכל סקס!!! נשאלת השאלה, מה עושים עם האקס לאחד פרידה מקשר ממושך- 1.נשארים בקשר, חברים טובים
2.שלום וביי, ותודה על הדגים
3.היה אחלה סקס, למה להפסיק?
4.לשלוח לאי
בו כולאים אקסים למאסר עולם או לחילופין להשמיד.
תגובות, עצות, רעיונות ... Eye
 

xanadu

New member
האקס היחידי שיש לי

ראה אותי יום אחד ברחוב, התחיל לבכות וברח. מה זה אומר?
 

עודד א

New member
ושוב אני לא מסתפק בתשובה אחת

אז ככה: 1. נשארים בקשר, חברים טובים - yeah riiiiiight, זה תמיד ברקע. 2. שלום וביי ותודה על הדגים - תלוי מי האקס. בד"כ זה לא כ"כ פשוט. 3. היה אחלה סקס, למה להפסיק ? - כי יש דבר מוזר כזה שנקרא רגש. ומצד שני, באמת היה אחלה סקס.... ממממ..... 4. לשלוח לאי בו כולאים אקסים - מקובל עליי !!!, זה חוקי ???? אני אומר שעדיף להעלים אקסים מאשר לראות אותם בכל מקום אליו אתה יוצא... ואפשרות מס´ 5 - לחזור להיות ביחד - לי יש תואר אקדמי בסעיף הזה.
 

EyeSeeYou

New member
אשמח לשמוע פרטים על המוסד

שהעניק לך את התואר האקדמי הזה.
 

EyeSeeYou

New member
היכן נרשמים?

והאם אפשר לכפות על אקסים להשתתף בשיעורים האלה?
 

עודד א

New member
יקירי, למה לכפות על אקסים להצטרף ?

לא יותר טוב להתחיל מחדש ? (אמממ.... תראו מי שמדבר...)
 

EyeSeeYou

New member
ברור שלהתחיל מחדש

עם האקסים
אלא אם כן אתה לך יש הצעה טובה יותר?
 

xanadu

New member
אקס הוא אקס הוא אקס

אין החזרות בסוף עונה. רק זיכויים.
 

EyeSeeYou

New member
סוף עונה אבל המחיר צריך להיות

זול יותר לא? משום מה חלקינו משלמים מחיר כבד בכל עונות השנה
 

icy rain drop

New member
אצלי זה היה ככה עם האקסים:

עם אקס מס´ 1: זה היה ככה פרידה (הוא זרק אותי) בכי היסטרי קצת ניתוק היה אחלה סקס למה להפסיק... אבל ממש זהו לא היה בינינו שומדבר אחר . אקס מס´ 2: פרידה המון המון בכי במשך כמה ימים חוזרים להיות ביחד והפעם רשמי. וזהו.
 

.m

New member
או, שאלה כלבבי...

אז ככה - האופציה המועדפת עלי היא ללא ספק 1- נשארים חברים טובים.בעיקר כי אני מאמינה שזוגיות טובה תצמח מתוך חברות קרובה, ולא מוצאת סיבה לוותר על החברות בתום הזוגיות. הבעיה: מסתבר שבצד השני זה לא תמיד עובד
. חבל. 2. שלום וביי - מבט מהיר סביבי מגלה שרוב האנשים מרגישים ממש טוב אחרי ניתוק מוחלט, וזה עוזר להם לנוע קדימה. זה לא קל, אבל בד"כ זה עובד. 3. היה אחלה סקס, למה להפסיק - באמת למה? כל עוד שני הצדדים מבינים שזה רק סקס, סבבה. הבעיה נמצאת בעובדה שבד"כ (לפחות) אחד עדיין מאוהב בשני ולא יצליח לעשות את ההפרדה. מומלץ לחזור לכאן אחרי שלב ה"שלום וביי", אחרי שכולם המשיכו קדימה... 4. יש לי בעיה קטנה עם העניין - אם מישהו הוא X שלך, אז אתה X שלו... וכך אנחנו בעצם, כבר כלואים באי של Xים... עצה? בעיקר אם זה שואב ממך אנרגיות - להרפות. לבכות, להיות עצוב, להרשות לחברים שלך לאהוב ולתמוך, ולקחת את הזמן. קלישאה, קלישאה -אבל הזמן הוא באמת הרופא הטוב ביותר.
mai
 

נEלי

New member
לי יש נטייה לחתוך קשרים

לא יודעת אם זה טוב או לא, אבל אני מעדיפה שתהייה פרידה מוחלטת, לא רוצה להישאר ידידה ולמתוח את זה.
 

EyeSeeYou

New member
ואת מוצאת את זה אפשרי?

בקהילה כל כך קטנה, במדינה כל כך קטנה.... איכשהו עושה רושם שרק אי בודד לאקסים יכול באמת להביא לניתוק מוחלט. הרי תמיד מישהו מכיר מישהו, ומקומות הבילוי מאוד מעטים...את יודע איך זה. ובכלל נשאלת השאלה, למה לעמוד "בהלם" אחרי שלא נפגשתם חודשיים, אם אפשר פשוט להתרגל לרעיון של "אנחנו כבר לא יחד" ביחד. או כמאמר אלאניס- Alanis Morissette Flinch What´s it been over a decade? It still smarts like it was four minutes ago We only influenced each other totally We only bruised each other even more so What are you my blood? You touch me like you are my blood What are you my dad? You affect me like you are my dad How long can a girl be shackled to you How long before my dignity is reclaimed How long can a girl stay haunted by you Soon I´ll grow up and I won´t even flinch at your name Soon I´ll grow up and I won´t even flinch at your name Where´ve you been? I heard you moved to my city My brother saw you somewhere downtown I´d be paralyzed if I ran into you My tongue would seize up if we were to meet again What are you my god? You touch me like you are my god What are you my twin? You affect me like you are my twin How long can a girl be tortured by you? How long before my dignity is reclaimed And how long can a girl be haunted by you Soon I´ll grow up and I won´t even flinch at your name Soon I´ll grow up and I won´t even flinch at your name So here I am one room away from where I know you´re standing A well-intentioned man told me you just walked in This man knows not of how this information has affected me But he knows the colour of the car I just drove away in What are you my kin? You touch me like you are my kin What are you my air? You affect me like you are my air
 

נEלי

New member
גם אני אוהבת את אלאניס ../images/Emo13.gif

תראה, אי אפשר לחתוך לגמרי ובאמת לשלוח אותה לאי בודד של אקסים
(אני מתנדבת לעבור לגור באי הזה עם האקסיות של אחרות...) אבל כן אפשר להפסיק לדבר בטלפון, להפסיק להפגש, לצאת עם חברים שהם לא משותפים וכו´. אבל מה שכן, אפשר להיפרד ועדיין להגיד היי וביי מנומסים כשרואים אחת את השנייה, בלי יותר מדי מבוכה. אבל זה כבר תלוי בסוג הפרידה והקשר.
 

EyeSeeYou

New member
אני חושב שזה סוג של מניפולציה

על עצמך. לעבור ליד אדם אהוב ולהגיד היי וביי מנומס,זה טוב ויפה כדי לצאת מנומס או כדי לשחק את המשחק של -"אני התגברתי והכל סבבה, הנה אמרתי יפה שלום". בפנים בפנים, אני מתקשה מאוד להאמין שזה לא מפריע לשתיכן, אני יודע שלי כן ואני לא מוצא סיבה לעשות על עצמי מניפולציה כזאת. ובכלל התחושה שלי היא שעדיף להפגע מהידיעה והאמת מאשר להפגע מאי הידיעה או מהשקר, ככה לפחות אפשר להפיק לקחים.
 

נEלי

New member
כמו שאמרתי,

זה נורא תלוי בקשר עצמו ובסוג הפרידה. עדיין לא היו לי קשרים כל כך טעונים ריגשית, ובדרך כלל זה נגמר פשוט כי נגמר, ולא היה טעם להישאר עוד ביחד.
 

Liroy25

New member
אני מסכים עם נלי!

לא מאמין ב"בו נשאר ידידים" לפחות לא בשלב הראשוני. ברגע שנפרדים צריכים זמן לעכל, להתגבר ולהמשיך הלאה. ברור שבקהילה קטנה קשה לא לפגוש את האקס בכל פעם שיוצאים לאאוט/קפקא/סוויט/שדאו וחוסר הנעימות המתלווה, המבטים המתחמקים, הכאב החד שמפלח את הלב..לא נעים. אפשר בשלב מאוחר יותר כשבאמת מרגישים שהכל עבר ונשכח לחדש קשר או סתם שיחות חולין שנפגשים אבל את הזמן להיות בלי חייבים.
 

שמנתולה

New member
אצלי זה היה

נשארים בקשר, אכן למה להפסיק עם הסקס ובסוף (באופן לא ממש מפתיע), חוזרים להיות ביחד! אם תתמידו בגישה זאת תוכלו להגיע לקשר מאד ממושך. (11 שנים אצלנו...)
 
למעלה