ובפינתנו השבועית הכה את רט"ג: והפעם -

ובפינתנו השבועית הכה את רט"ג: והפעם -

עין בוקק כתבה באמת שלא מנסים בכוח, אבל כמה שלא מנסים להעלים עין מהמחדלים, לא מצליחים. בכל זאת אנחנו צפרים הממונים על עינים חדות שיודעות לקרוא עיתונים. את ההבנה של הדברים אני משאיר לאלו הממונים עליה.
 

black bamba

New member
של נעליך מעל רגליך

רק מי שנושא בעול כמו עובדי רט"ג המסורים ימים כלילות וכו' וכו' רשאי לסגור קומבינות של תחנת דלק תמורת מבואה וכניסה בתשלום לשמורה שעד היום היתה בחינם. אני משוכנע שיש להם גם הפעם הסבר מצוין ושאנחנו פשוט לא מבינים כלום. חושש שלעולם גם לא נבין. ליל מנוחה
 

black bamba

New member
ולפינת קבלו את התנצלותי

שטפתי את הפנים במים קרים ושמתי לב ששוב נסחפתי. להלן תיקון: אין שום בעיה עם עובדי רט"ג. לא הם קיבלו מן הסתם את ההחלטה, והם לא אלה שצריכים לספוג טוקבקים מרירים כמו זה שכתבתי קודם. הבעיה היא רק בדרג המנהל והמחליט, שהקפיד גם הפעם להימצא בצד הלא נכון של המאבק הסביבתי.
 

aetos

New member
מה אומרים הבני דודים ''חאמיהא חרמיהא''

יעני השומר שלה הוא הגנב שלה .. ארץ כי נתנה ביד זאב .. למרבה הצער אין כמעט שום ארגון בארץ ,בוודאי ממשלתי ,שהדרג המנהל והמחליט שלו חף מפשע \ שחיתות \קומבינה \משוא פנים או במקרה הטוב אי יכולת לפעול באופן ענייני . החברה להגנת הטבע (בדרג המקביל ) אינה בשום פנים טהורה יותר -כולם מכניסים את החזיר (של הפיתוח וההרס) לחצרם ..
 
למעלה