ובמקרה של הרגעה יושמעו צפירות.

ובמקרה של הרגעה יושמעו צפירות.

ככה סתם, עבר שבוע רגוע, ואני מקדים את הסיכום השבועי, כדי לנצל אותו לתזכורת חשובה. אבל קודם - סיכומים. מה היה לנו? יחסית, מעט מאוד. אולי בגלל המפגש, אולי בגלל הגשם, השבוע היו מעט הודעות והיה די שקט בפורום. אוגרים כוח? התעייפות החומר? אני מקווה שבהמשך השבוע תתעוררו, ונחזור למסלול הרגיל. קצת דיברנו על המפגש, קצת על אחסון אוספים, פריטים הועברו מצד לצד ומיד ליד, מפגש בולאי אחד, ודיון אחד על כמה זה שווה. אנשים: השבוע, במקום רשימת משתתפים חדשים, חשבתי לרגע לכתוב רשימה של כל אלו שחסרים פתאום. בסוף החלטתי שלא - רק שתדעו שאתם חסרים לנו, אם אתם נעלמים ככה, בלי להגיד כלום. הלו, לאסי, שובי הביתה. סקר: יש חדש, תפתחו ותענו. מי שרוצה לכתוב הערה, הארה או כל דבר אחר על השאלה והתשובות, מוזמן. תזכורת: יש עוד חמישה ימים להופעת הבול של אילן רמון. כמו שהכרזנו, אנחנו עושים תחרות הכנת מעטפות יום ראשון, שכל הכללים שלה מופיעים בהודעה שהקישור אליה נמצא בטאגליינס, חוץ משינוי אחד: צריך להכין שלוש מעטפות לפחות ולהעביר אלי שתיים מהן. אחת תכנס לחבילת הפרס לזוכה, והשניה תישלח למשפחת רמון, בשם כל הפורום. גם מי שאינו צייר דגול, או מורה למלאכת יד יכול לנסות ולהכין משהו נחמד. ולמי שיש ממש ידיים שמאליות, יכול לתת לבת שלו, אפילו אם היא בת חמש, להכין בשבילו. את המעטפות לבייל בבול אילן רמון ולהחתים בסניף הדואר ב-24 לחודש, יום שלישי הקרוב. ולסיום: סיסמת הפורום החדשה, באדיבות רן: איספו את מה שאתם אוהבים, אהבו את מה שאתם אוספים. שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים ושקט.
 

python 4

New member
שבתי הביתה!

כן, אני יודע שהתכוות אלי. פשוט הייתי בארוחת צהריים אז נאלצתי להעדר מהפורום למשך זמן מה. צר לי - זה לא יקרה שנית! (לפחות עד לארוחת הערב). בהזדמנות זו - תודה גדולה לשביט, ששלחה לי מעטפה עם עשרות בולים! תודה שביט! אני כבר שמחתי שגמרתי לסדר את כל הבולים מהחבילה שקיבלתי ב- e-bay באלבומים, והנה עכשיו יש לי חבילה חדשה לסדר.. שביט, אהבתי במיוחד את הבולים מרוסיה ומסלובניה, אני מחפש כבר זמן רב בולים של ברה"מ ויגוסלביה לשעבר עבור האוסף הגיאוגרפי שלי. שוב תודה! אש"נ - יום ראשון אני ישלח לך את הבול. לא יודע למה, אבל אני מרגיש כאילו אני הולך לשלוח דולר לביל גייטס.
אז שיהיה לכולם בהצלחה בתחרות של המעטפות ביום שלישי - ואנחנו ניפגש בכנס האספנים הבא שיערך עד כמה שהבנתי ביום רביעי הזה בבית כלא חרמון (או איפה שלא אוסרים עברייני דואר). ביי!
 

rachelea

New member
ועוד ספיח מהמפגש האחרון

אתמול פגשתי את אחייני. גם הוא חזר ובידו שלל מתנות:
מאברהם - צדפים וקונכיות
מאריק, כנ"ל, צדפים וקונכיות
מאלונה טלכרטים בנושא צדפים וקונכיות
 

rachelea

New member
טרם סיימתי לכתוב ובטעות "שלחתי"...

מתמיר קיבל בול. אך הסיכום היה מעניין: הילדון החליט לאסוף בולים בנושא צדפים וקונכיות. לא נותר לי אלא לחפש חבילה בנושא תמטי זה, בתקווה שניתן למצוא.
לכל המסייעים שהעשירו את עידן. וזו גם ההזדמנות להודות, שוב, לדן(dan the man) . בין הסביבונים מפלסטיק שקיבלתי (לכאורה סביבונים פשוטים) היו גם שניים חדשים שלא היו לי. המעניין הוא שיש לי סביבון כדוגמתם, עשוי ממתכת ולא ידעתי שיצרו גם סביבוני פלסטיק בצורתו. העתקת סביבון מתכתי לסביבוני פלסטיק מעידה, כפי שאנו רואים גם בתחומים אחרים, על שימוש בחומרים זולים יותר שהם מסממני התקופה. וכן, שוב
לקרן. אני מתענגת על מראה הסביבונים מברזיל. הם שונים מכל הסביבונים שהכרתי עד כה (מדרבן אותי לתכנן איזו גיחה לדרום אמריקה באחד הימים...).
 

rachelea

New member
לדמעות של מלאכים, גם כן../images/Emo51.gif

על סביבוני המעבדה שקיבלו את פני בתיבת הדואר. איזו הפתעה. עכשיו אפשר להתחיל אוסף חדש: סביבוני מעבדה במגוון הצבעים. חבל שאתם, הירושלמים וסביבתה לא יכולתם להגיע למפגש.
 

rachelea

New member
תגובות לתשובות -

לפיתוני - אשמח לקבל הסביבון הלבן. לאבא של נועם - אני רואה שהחבילה כוללת דגים. נראה לי שיהיו שם יותר דגיגים מצדפים. לכן אבדוק בחנויות בולים אולי יש חבילה לצדפים וקונכיות בלבד. רק אם לא תהיה ברירה אזמין החבילה המעורבת. בכל אופן תודה על ההפניה. לאמא של יותם - ישמח הילד, ועוד איך ישמח לקבל את הבולים. שלחתי לך מסר.
 
הנה חבילה לילדון:

זה המקום ממנו אני קונה חבילות תימאטיות לילדים ולילדים גדולים, כל פעם שיש בכך צורך, ובמקרים שבהם ל"בית טוב" הישראלי שלנו אין משהו שאני צריך. כבר בדקתי, ויש להם חבילה של 200 בולי קונכיות, ב- 33 דולר. נשמע לא נורא.
 
אויש, זה מזכיר לי שרציתי להביא לו

כמה בולים עם צדפים וקונכיות שהיו לי. הנה הם. רחל, האם הוא עדיין מעוניין? אם כן - שלחי לי במסר את כתובתו או כתובתך.
 
למעלה