ובכן שבחים למטרו דן - באר שבע.
ובכן שבחים למטרו דן - באר שבע.
מהפכה בתחבורה הציבורית בבאר שבע. התדירויות ממש טובות, אוטובוסים מגיעים בזמן, משמעת יוצאת דופן אצל הנהגים, שביעות רצון גדולה של אזרחי באר שבע. הנהגים יותר סובלניים כלפי זקנים ואנשים שאינם עומדים בתחנת איסוף. כמובן שיש צורך לשפר בניקיון האוטובוסים + יותר עדינות עם עוצמת המוזיקה והרגלי תחנות הרדיו של הנהגים. לעיתים אני שומע אי שביעות רצון של נהג כזה או אחר ועל חוסר יחס מצד המעסיקים שלהם. אני שמח לא לראות את פרצופם של מספר נהגים חוליגנים שעבדו בתחבורה הציבורית הישנה של באר שבע.
ובכן שבחים למטרו דן - באר שבע.
מהפכה בתחבורה הציבורית בבאר שבע. התדירויות ממש טובות, אוטובוסים מגיעים בזמן, משמעת יוצאת דופן אצל הנהגים, שביעות רצון גדולה של אזרחי באר שבע. הנהגים יותר סובלניים כלפי זקנים ואנשים שאינם עומדים בתחנת איסוף. כמובן שיש צורך לשפר בניקיון האוטובוסים + יותר עדינות עם עוצמת המוזיקה והרגלי תחנות הרדיו של הנהגים. לעיתים אני שומע אי שביעות רצון של נהג כזה או אחר ועל חוסר יחס מצד המעסיקים שלהם. אני שמח לא לראות את פרצופם של מספר נהגים חוליגנים שעבדו בתחבורה הציבורית הישנה של באר שבע.