ובחזרה לשיגררעה

ובחזרה לשיגררעה


"ממדינת ישראל לממלכת נתניהו
סיוע כספי למשפחות במצוקה, תרומות לבתי חולים, לנכים, לקשישים או חיילים בודדים – את כל אלה לא דרשה הגברת נתניהו מהמיליונר ארנון מילצ'ן והיא לא הפצירה בו לסייע להם בשם עזרה למדינה. מה כן נחשב בעיני אשת ראש הממשלה עזרה למדינה, אם כן? קניית תכשיטים יוקרתיים, סיגרים ושמפניות במאות אלפי שקלים לבני הזוג נתניהו. ככה מתבטאת עזרה למדינת ישראל בעיניה, לא פחות ולא יותר.
"שרה אמרה כמה פעמים שלעזור לביבי ולה זה לעזור למדינת ישראל", מסרה בעדותה במשטרה הדס קליין, העוזרת האישית של המפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, במסגרת חקירת תיק 1000, שבסופה המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בגין שוחד, הפרת אמונים ומרמה. הציטוט הזה, חלק מהעדויות החדשות שהתפרסמו מהחקירה ומדבריה של קליין, מדגים שוב עד כמה מושרשת האמונה המוטעית, המסוכנת והמעוותת של בני הזוג נתניהו שהמדינה זה ביבי, וביבי זה המדינה.
בנובמבר 2015, למשל, דרשה שרה נתניהו לקבל שני סטים יוקרתיים של טבעת ושרשרת לרגל יום הולדתה. וכך עבדה השיטה, לפי עדותה של העוזרת של מילצ'ן: שרה מעלה ספק בקשה, ספק דרישה לקליין, מילצ'ן מאשר והמתנה – למשל בקבוקי השמפניה בעשרות אלפי שקלים – מגיעים במשלוח מיוחד עם נהגו של מילצ'ן לבית ראש הממשלה. כשמילצ'ן הסתייג, למשל במקרה הנ"ל, מקניית התכשיטים לשרה בשל עלותם הגבוהה, החלה סאגה של שנה במהלכה רדפו בני הזוג נתניהו אחרי מילצ'ן עד שקיבלו את מבוקשם. הרדיפה כללה טלפונים זועמים, צעקות ופגישה של ביבי עם מילצ'ן בביתו של האחרון, בו שוב דרש נתניהו לקבל את המתנות.
לא רק שהמדינה זה הם, ולכן מגיעות להם מתנות והטבות מפה ועד הודעה חדשה עד שאפילו הטייקונים עליהם הם נשענים מסתייגים, כל מי שלא מיישר קו עמם – הוא נגדם. "גם ככה התקשורת שוחטת אותה, אל תהיו כמוהם", הסביר ראש ממשלתנו הנכבד לעוזרת של מילצ'ן, לאחר שמילצ'ן סירב, כביכול, לרכוש לשרה את אותם תכשיטים יוקרתיים שחשקה בהם והראה בכך חוסר כבוד לה – ולפיכך למדינה. "תסבירי לארנון שאם זה לא דירה – מותר לתת", מיהר להסביר ראש ממשלתנו לקליין כדי לשכנע את ה"חבר" לתת "מתנה חברית". ממש כמו כל קשר נורמלי בין שני חברים.
נזכיר כי במסגרת פרשת 1000 נחשד ראש הממשלה שבעבור טובות הנאה ומתנות שקיבל מארנון מילצ'ן, ומשותפו האוסטרלי ג'יימס פאקר לאורך השנים, פעל נתניהו לטובת המפיק בכמה מישורים שייטיבו מאוד עם מילצ'ן בהן קידום חוק מילצ'ן, שיאפשר לתושבים חוזרים לקבל הטבות מס שהיו שוות למילצ'ן מיליונים, והתערבות למען הארכת הוויזה של מילצ'ן בארה"ב. ביבי ומקורביו אמנם מנסים להקטין את מימדי הפרשה ולומר שמדובר אך ורק במתנות בין חברים, אך בפועל הגיעו טובות ההנאה שלכאורה העניק מילצ'ן לנתניהו לכדי מיליון שקלים. כמו כן, לא מדובר בסתם העברת מתנות בחפץ לב אלא, כאמור, מסכת לחצים ממושכת שהופעלה בידי בני הזוג נתניהו כדי לקבל את מבוקשם.
ביטוי נוסף לעד כמה עמוק הבלבול בתפיסתם של בני משפחת נתניהו את היחס ביניהם לבין המדינה נמצא בתגובתו של יאיר נתניהו במהלך החקירה על מעורבותו בתיק 4000, תיק בזק-וואלה. נתניהו הצעיר הסביר לחוקריו כי מאחר והוא "פטריוט ימני" הוא לא יכול להרשות שאתר יציג דברים שליליים על אמא שלו. כלומר על פי בנו של ראש הממשלה, אסור לאזרח פטריוט וימני לבקר את הגברת נתניהו בפומבי, שכן אם כך הדבר – הרי שהוא לא אוהב את המדינה.
בימים האחרונים, ימי טקסי וחגיגות העצמאות ה-70 לישראל זכינו לראות שוב כיצד מנסים נתניהו ומקורביו לקבוע עבור הציבור שהמדינה זה נתניהו. כך למשל בסאגת נאום נתניהו בטקס הדלקת המשואות ובפרשיית נטלי פורטמן ופרס בראשית, שבה הפכה השחקנית פורטמן מ"דוגמה למצוינות ולמסירות לערכים יהודיים" בעת ההכרזה על הזמנתה לטקס, לאנטישמית שונאת ישראל ברגע שסירבה לבוא כי אינה תומכת בנתניהו. פורטמן למעשה הבהירה כי היא תומכה בעבר ותמשיך לתמוך בישראל אבל מתנגדת למדיניות נתניהו בלבד, אבל זה כמובן לא עצר את שרי ודוברי הליכוד מלצאת נגדה במתקפה חריפה. כנראה שגם הם הפנימו את המשוואה: נתניהו הוא מדינת ישראל.
עבור משפחת נתניהו ואוהדיה המסר לציבור ברור- משפחת ראש הממשלה היא המלוכה, היא המדינה עצמה. חקירות נגד בני המשפחה הן בגדר ניסיון הפיכה, העברת ביקורת על המשפחה היא לא פחות מבגידה וסמלי וטקסי המדינה כפופים לנתניהו ומשפחתו ויעוצבו כפי שהם רואים זאת לנכון. עכשיו רק נותר לשאול האם אזרחי המדינה יהיו מוכנים להשפיל ראש ולהסכים לזה.
להרחבה על העדויות החדשות במסגרת חקירת תיק 1000 בהארץ:
https://www.haaretz.co.il/news/law/1.6012863
(61)

אוהדי ביבי וליכוד חביבים. אין לכם מה לדאוג. כל פוסט שכזה מביא עוד 3 מנדטים לליכוד. עד סוף השנה יהיו לליכוד 40 מנדטים ואפילו יותר. אנחנו נמשיך להביא קטעים נבחרים מעלילות שרה בעיר הגדולה מתוך תקווה שהליכוד יעלה לחמישים מנדטים ואף יותר. זה מצויין. שהליכוד יעלה ויעלה עד שיוכל להרכיב קואליציה ללא צורך בחרדים או בשאר שותפים שסתם מפריעים למדינת ישראל להפוך לממלכת ישראל.

היידה ביבי! היידה שרה!
ערב נעים לכולם ולעולם!

 
כבר מוגזם

אני כבר בא לי להקיא מכל הרפש של האדם שיוצא החוצה!!!חלאס הרגו כאן כבר את המשפחה הזאת!תפינו ביבי זה בגורל המדינה שלנו!וכולם מושתחתים ומקבלים הטבות ועוד ועוד רק שהתקשורת לא מפרסמת ......
כבר לא כיף לשמוע כאן חדשות חוץ מרוטר סקופים
 


כן, הבנו, זה הגורל שלנו!
כולנו מושחתים וכולנו מקבלים הטבות ועוד ועוד...
אתה הדוגמא הקלאסית לנתין המשוחד.
 
לא משוחד כלל !רואה את המציאות האמיתית

זה עצוב כי כיום הכסף והכוח משחק תפקיד מאוד מאוד חשוב עבור כולם !ואנחנו במדינת הקומבינה...
 
אז אתה יודע שהמדינה (העומדים בראשה) מושחתת ובכל זאת

אתה תצביע עבור ראש הממשלה שהצליח לעשות לך שטיפת מוח שככה היה תמיד, ככה זה בכל העולם, ככה צריך להיות תמיד ומעולם לא היה מצבנו טוב יותר... לא רק שאתה שבוי אלא אשכרה שטפו לך את המוח. אתה קורא רק את העיתונים מהימין ולא מוכן לקרוא את מה שכותבים בשמאל. אני קוראת גם את הימין וגם את השמאל, ככה יש לי תמונה יותר שלימה ואני יכולה להחליט איפה האמת פחות או יותר ותמיד אני מגיעה למסקנה שהיא איפשהו באמצע. לכן אני לא ימין ולא שמאל. אני תמיד במרכז. אין לי אופי כאילו
 

SupermanZW

Well-known member
אני ימני ולא סובל את ביבי

שלא ישתמע חס וחלילה שאני ימני קיצוני, ממש לא. אני נגד שחיתות ולעולם לא אתמוך באדם מושחת.
 

דינהמית

New member
זהו אחד מהתירוצים הנפוצים ביותר של בוחרי נתניהו

כבר לא יודעים איך להצדיק את הבחירה בחדל האישים המושחת הזה,
אומרים שכולם חידלי אישים מושחתים לא פחות ואם העובדות מראות אחרת
אז אומרים שזהו פשוט איזו משימה תקשורתית שלא מפרסמים את השחיתויות
&nbsp
והנה תירוץ למה בסדר לבחור את נתניהו.
&nbsp
אבל ברור לך שאתה מרמה רק את עצמך?
 
הכול ידוע, כדור הארץ סובב סביב השמש

השחיתות חוגגת
ראש הממשלה המלך יורק צוחק על נתיניו בפרצוף.

ולשאלה הנשאלת בטקסט שהבאת " עכשיו רק נותר לשאול האם אזרחי המדינה יהיו מוכנים להשפיל ראש ולהסכים לזה?"

התשובה היא "כן"
מה שהיה הוא שיהיה

אבל למען האמת-אין שום חדש בטקסט הזה.
ידוע מוכר עצוב ומציאות חיינו.
 
ברור שאין שום חדש

אני פשוט בכוונה מביאה פוסטים כאלה כדי שמעריציו יביאו לו עוד מנדטים

אני רוצה לראות את הסקרים שיפרסמו בערוץ 20 ובמקור ראשון כשביבי מוביל בחמישים מנדטים כדי להיות בטוחה שהמדינה התחרפנה

בדיוק נתקלתי עכשיו במושג דמוקטטורה
https://www.themarker.com/opinion/1.6013015
מעניין...
אני מוכרחה להוסיף משהו שקראתי עכשיו:
נאבי טאג'ימה, האישה המבוגרת בעולם, מתה בגיל 117 בדרום יפן. מילותיה האחרונות היו: "נו, מה החליט מנדלבליט?"
 

E טי

New member
משעשע ביותר

מדהים איך במחי מקלדת דווקא יולי אדלשטיין הוא "נציג העם" ולא נתניהו
בשטיפת המוח התקשורתית הכל כשר
 
נתניהו מעולם לא היה נציג העם

נתניהו מולך על העם.
עד לפרשיה האחרונה לא ייחסתי הרבה תשומת לב ליולי אדלשטיין ואני לא חושבת שהוא נציג העם האולטימטיבי, אבל לעומת ביבי נתניהו, הוא בהחלט מייצג את מיליון עולי ברית המועצות ובסופו של דבר הוא היה אסיר ציון. אני אובייקטיבית לגמרי מזדהה יותר עם יולי אדלשטיין בלי קשר לסיפור האחרון שהיה ביניהם. הוא אף פעם לא אמר משהו שהרגיז אותי, אף פעם לא משך תשומת לב רבה, לא היו לו אמירות פרובוקטיביות, ותמיד התנהל בג'נטלמניות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מילא גנב תהילה. אבל מהיכן הצ'יזבט שלו על שער טיטוס ברומא?
ואיך הוא סיפר את הסיפור...
לפני כשלושים שנה הוא היה שם.
והוא זוכר כמו היה זה הבוקר, את המדריך, שאחז בידו את המטריה הנוטפת מים ובעזרתה הצביע על החקוקה בשער, החקיקה של מנורת שבעת הקנים שנגזלה מבית המקדש.
והתיירים (הגויים) זיהו במנורה הזו מיד את סמלה של מדינת ישראל. תיירים גויים מארצות שונות זיהו. מדינת ישראל מוכרת כל כך בעולם, עד כי התיירים זיהו וצעקו "ישראל". וואלה.
טוב נו. גם אני זוכר איזה בוקר גשום, שבו זכיתי להכיר את חברתי הראשונה, לפני כ-45 שנים, דבר שנחשב כאירוע מכונן בחיי.
אבל עד כה, לא ידוע לי ולא זכור לי, שביבי גילה נטיות כלשהן כלפי גברים. אוף... איזה קטנוני שאני.
https://bidspirit-images.global.ssl...rt_0/319/1/a_ignore_q_80_w_1000_c_limit_1.jpg
 

E טי

New member
אבל את לא העם

נתניהו נציג העם כיוון שהוא נבחר בבחירות דמוקרטיות.
ודעותיך עליו לא משנות את זה.
 

Ron W

New member
כולנו העם - ביבי לא נבחר של 75% מהעם ואין תפקידו לייצג

תפקידו של ראש ממשלה לנהל את הממשלה ולשרת את הציבור
לשאת נאומים רק כשמתחייב ובאופן שישרת את הציבור ולא את עצמו.
הנאום שלו על חשבון מדליקי המשואה הוא בושה שלא תיאמן: חזירות
והתנשאות דוחה ונואלת. הרי הזוכים לא הזמינו אותו לנאום לכבודם, אלא
מנהלת הטקס מטעם מפלגתו - כלומר נאום פוליטי מובהק.
 

E טי

New member
הבחירות אומרות אחרת

נתניהו הוא נציג העם לא פחות מאדלשטיין. אם לא יותר.
 
אתה נתלה כל הזמן בבחירות והבחירות הן לא חזות הכל

מה שרוצים להגיד כאן,
שההיסטוריה מלאה ברודנים שנבחרו בבחירות חופשיות.
אין טעם להיאחז בבחירות זה לא מוציא אותך טוב.
אנחנו מדברים על דמוקרטיה. מדברים על אנשים שבאו מהעם ומייצגים את העם.
נתניהו לא בא מהעם והוא לא מייצג את העם לטעמי. העם בוחר בו כי הוא מצליח לשטות בו ולתת לו את התחושה שכל ההישגים של המדינה הזאת הם בזכותו ולכן הם בוחרים בו שוב ושוב. ההישגים של המדינה הם כתוצאה מהכישורים של אזרחיה, של מוסדותיה, ומהעובדה שיש שקט בטחוני מסויים ומהעובדה שהפלשתינאים לא פוצחים באינתפיאדה. ברגע שיש שקט בטחוני, יש פריחה כלכלית, יש תיירות, יש פחות מילואים, יש פחות נזק כספי, דבר גורר דבר, אבל נתניהו לזכותו ייאמר שהוא מצליח ליצור את האשליה האופטית שהכל טוב כאן בזכותו. אבל בפעם הבאה שתצטרך להתאשפז בבית חולים, ספר לנו איך היה שם במיון... ובפעם הבאה שתצטרך לקבוע תור לרופא מקצועי, ספר לנו כמה זמן אתה ממתין לתור. אבל כמובן, שכל הטוב הזה הוא בזכות נתניהו ולכן בוחרים בו שוב ושוב ושוב... בכל אופן, אצלי ואצל רבים אחרים הוא מעורר סלידה ושאט נפש. מוכנים לראות כל ראש ממשלה אחר אפילו מהליכוד, העיקר שהנהנתן הזה שהשתן עלה לו לראש מכל הכיוונים, יעוף לביתו שבקיסריה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בי"ח רמב"ם הוותיק והידוע עומד בפני בעיה קשה, בהמשך להדסה.
רק הליכוד יכול. רק הליעוד ומירי יכלו לבזבז סכומי עתק על טקס ראוותני, במקום להציל את ביה"ח. אז? אז. ברווז.
 
כן, שמעתי היום ברדיו דיון על בית החולים במשך חצי שעה

בית החולים הכי גדול והכי חשוב בצפון בסכנת קריסה. לא מקבל תקציבים נוספים ובסוף מאשימים את המנהל שלו שהוא לא יודע להתנהל עם התקציב. ככה זה כשרוצים להיפטר ממנהל בית חולים. מכריחים אותו להתפטר ע"י זה שעוצרים לו תקציבים. אם יבוא מנהל אחר, פתאום הם ימצאו תקציבים חדשים. ככה זה עובד פה.
 
חצי כוס מלאה - חצי כוס ריקה

בתי החולים דחוסים והתקנים הרפואיים הם פחות מאלה שבכל 20 המדינות בעלות התלג לנפש הכי גבוהים . זו עובדה . גם עובדה שבסיכום הכולל שבא לביטוי בתוחלת החיים הרי ישראל נמצאת במקום מצויין . גם זו עובדה .
כך גם המצב הצבאי סביר אך לא מצויין . המצב הכלכלי יותר מסביר , אך גם זה לא מצויין . מדינת ישראל נחשבת בעיני אזרחיה לאחת המדינות שהכי טוב לחיות בה .
התנאים הקיימים בישראל וסביבה אינם מעשה ידי נתניהו . לא הוא קבע שיש פלסטינאים , לא הוא קבע שסוריה בת ברית של אירן . לא הוא קבע שבלבנון יש עשרות אלפי טילים המכוונים לישראל . אבל מדיניותו המאוזנת מנעה סיפוח כמו גם הקמת מדינה פלסטינית .
נהנתנות ? בהחלט . שחיתות ? אולי .
אני יכול רק לנחש שהשמפניות ,הסיגרים , הנירות הריחניים וכדומה , מחירם אולי מיליון שקלים . אולי 10 מיליון שקלים . אינני יודע .
אבל אני בטוח בכוונותיה הטובות שלגולדה מאיר . אילו היה לא כדור בדולח לראות את העתיד , אין לי שום ספק שהייתה מסכימה שמלחמת יום כיפור לא תתקיים בתמורה להוצאה של 10 מיליון דולר על ידי אזרחי ישראל .
10 מיליון דולר הם סכומים קטנים בהשוואה לתקציבה השנתי של ישראל .
 
למעלה