ואת - יש לכם את הרינגטון?

ואת - יש לכם את הרינגטון? ../images/Emo60.gif

מאחר ויש לי כמה דקות להיות על המחשב.. אני אפתח איזה דיון או שניים.. וחסר לכם שלא תשתפו פעולה
לסיכום הסינגל "ואת" אני רוצה לשאול שאלה מאוד פשוטה
למי יש את הרינגטון של הסינגל הראשון והמרגש של הראל
האם נשארתם נאמנים ל"בתוך" או "הנני כאן" שהיה לכם לפני? האם יש לכם רינגטון שהוא בכלל לא של הראל?? את כל התירוצים - לכאן!
 

i love skat

New member
לי יששש..../images/Emo70.gif../images/Emo210.gif

כבר מזמן אין לי את הנני כאן ובתוך.. היה לי את לעוף, אבל החליפו לי את הפלאפון[לפני שנה חח] אז הורדתי לא מזמן את "ואת" רינגטון חזק ביותר..
 
גם לי יש ../images/Emo13.gif ../images/Emo39.gif

מהיום הראשון שיצא. וזה גם הרינגטון היחידי שהורדתי. מכוון שקנו לי פלאפון חדש אז הוא היה מחוסר ברינגטונים אז בדיוק שיצא הרינגטון של "ואת" אני ישר הורדתי אותו, ועד עכשיו הוא נשאר.
 

לאו14

New member
לי אין..כי..../images/Emo141.gif

הרינגטון בפלאפון[בחברה..] לא יפה לדעתי.. הם עשו משו מוזר לשיר.. יש לי את "לעוף" אבל עכשיו הוא לא הצילצול שלי..הוא היה עד לפני כמה חודשים.. עכשיו זה בטח ישמע לכם תירוץ אבל.. אני אישית מעדיפה שלא יהיה לי רינגטון עם שיר שאני אוהבת ממש..כי אז אני פשוט לא יענה לטלפונים..אני יעדיף לשמוע ת'צילצול..
 
את מזה מזכירה לי אותי! אני בדיוק ככה, גם עד שאני זוכרת איפה הפלאפון (אם הוא בכיס, או בכיס השני, או בתיק, ובאיזה תא ואולי הוא בחדר ואז צריך לרוץ) אז פשוט שמתי אותו על הודעות! ואפילו הייתי נחמדה, ושלחתי אותו בהודעת מולטימדיה לחברה הטובה שלי! ויש לי את הטרוטון וזה עם מילים וזה סתם כזה כדי להתלהב וזה יותר כיף. (לא ממש מזיז לי כמה זה עולה. הוצאתי עד עכשיו אולי 100 שקל רק על ריגטונים. יש לי ת'פלאפון בערך שנה ואני מחביאה אתה חשבוניות מההורים שלי אז הם רואים את התשלום בקבלה של הכרטיס אשראי אבל לא על מה הם משלמים!) אז הנה לכל המחוסרי רינגטונים או טרוטונים: http://www.icellcom.co.il/ringtonim/default.asp?TypeId=2
 
למעלה