ואף לא מילה אחת על חופשי חודשי גמיש?

מצב
הנושא נעול.
ואף לא מילה אחת על חופשי חודשי גמיש?

ואף לא מילה אחת על חופשי חודשי גמיש?
ברכבת החל מ01.12.13 ובאוטובוסים החל מ2014.
 

benshap2

New member
בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים

ואף לא מילה אחת על חופשי חודשי גמיש?
ברכבת החל מ01.12.13 ובאוטובוסים החל מ2014.
בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
 

etal2

New member
לגבי סעיף 4

בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
לגבי סעיף 4
צריך לקחת בחשבון שלפעמים סוף החודש נופל על סופ"ש. אם הכרטיס נגמר בחמישי ואתה קונה חדש רק בראשון אתה "מרוויח" חזרה יומיים ככה שעם קצת מזל לאורך השנה זה מתאזן.
 
בממוצע, 2 מתוך כל 7 חודשים נגמרים בסופ"ש

לגבי סעיף 4
צריך לקחת בחשבון שלפעמים סוף החודש נופל על סופ"ש. אם הכרטיס נגמר בחמישי ואתה קונה חדש רק בראשון אתה "מרוויח" חזרה יומיים ככה שעם קצת מזל לאורך השנה זה מתאזן.
בממוצע, 2 מתוך כל 7 חודשים נגמרים בסופ"ש
ולכן הרווח גדול מההפסד.
 

טשאפק 2

New member
שלא לדבר על חופשות, מילואים, השתלמויות וכו'

לגבי סעיף 4
צריך לקחת בחשבון שלפעמים סוף החודש נופל על סופ"ש. אם הכרטיס נגמר בחמישי ואתה קונה חדש רק בראשון אתה "מרוויח" חזרה יומיים ככה שעם קצת מזל לאורך השנה זה מתאזן.
שלא לדבר על חופשות, מילואים, השתלמויות וכו'
כל מי שיודע שייעדר מהעבודה בחלק מהימים הראשונים של החודש ירוויח מהאפשרות לחופשי-חודשי גמיש.

לדוגמה, אתה יוצא לשירות מילואים מ-5 בחודש עד ה-15. במצב הקודם היית מבזבז שליש מהחופשי-חודשי או נאלץ לוותר עליו כליל באותו חודש; במצב הנוכחי תוכל לנסוע בכרטיסיה בארבעת הימים הראשונים ולרכוש חופשי-חודשי ב-16.

מצב כזה שכיח ביותר.

לסופי השבוע שהזכרת יש להוסיף גם חגים וערבי חג. יוצא לדעתי שבכל שנה חלק מהחודשים הקלנדרים יתחילו ביום שאינו יום עבודה עבור רוב העובדים, ולעתים אפילו חלק ניכר מן החודשים. השנה לדוגמה התחילו החודשים פברואר, מרץ, אפריל, יוני ונובמבר בחגים או בסופי שבוע.
 
אבל למה שיהיו תורים למכונה בבוקר?

בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
אבל למה שיהיו תורים למכונה בבוקר?
אתה שוכח שכל אחד יכול להטעין את החופשי חודשי ביום אחר בחודש, ולכן המטעינים חופשי חודשי לא ייצרו תורים ב-1 בחודש אלא יתפזרו על פני כל החודש.
 
יש לך שתי טעויות עיקריות, ועוד כמה משניות

בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
יש לך שתי טעויות עיקריות, ועוד כמה משניות
קודם כל אתה רוכש את הכרטיס, אבל הוא נכנס לתוקף ומתחילים לספור את ה30 ימים רק בשימוש הראשון שלו. (לפחות ככה זה על הנייר, בפועל רק היום אנשים יוכלו להתחיל לבדוק)
שנית, הוספה של חוזה נוסף היא עוקבת לחוזה הנוכחי. ולא דורסת אותו.


וזה שהכרטיס תקף ל30 יום זה יתרון, כי 5 הימים שאולי חסרים לך בשנה, מתקזזים מול חופשות וחגים. ושבתות
 

benshap2

New member
אתה טועה

יש לך שתי טעויות עיקריות, ועוד כמה משניות
קודם כל אתה רוכש את הכרטיס, אבל הוא נכנס לתוקף ומתחילים לספור את ה30 ימים רק בשימוש הראשון שלו. (לפחות ככה זה על הנייר, בפועל רק היום אנשים יוכלו להתחיל לבדוק)
שנית, הוספה של חוזה נוסף היא עוקבת לחוזה הנוכחי. ולא דורסת אותו.


וזה שהכרטיס תקף ל30 יום זה יתרון, כי 5 הימים שאולי חסרים לך בשנה, מתקזזים מול חופשות וחגים. ושבתות
אתה טועה
הכרטיס תקף מיום רכישתו, לא מיום תיקופו הראשון, זה מוסבר מפורשות ע"י הרכבת (ומצוין עוד שמי שרוצה כרטיס שיחל ביום אחר - חייב לפנות לקופה. הקופאי גם שאל אותי ביום חמישי - מאיזה יום אני רוצה שהוא יהיה בתוקף).
הפגיעה היא, כפי שכתבתי, בנוסעים הקבועים - כי כשכולם מתחילים גם ככה את החווזה ב1.12 כי החוזה הקודם נגמר ב30.11, זה ברור שזה ימשיך ככה, לפחות לגביהם. יקח שנים עד שזה יתפרס כמו שצריך.
מוסברגם מפורשות שלא ניתן להטעין כרטיסים עוקבים אלא שזה "דורס".

והחופשות והחגים יוצאים, לרוב, לא ב1-2 לחודש. זה סטטיסטיקה של אחת לכמה שנים שבדיוק ב1-2 לחודש יהיה כל חג. לעומת זאת, הסטטיסטיקה של חודשים מעל 30 ימים וחודשים מתחת ל30 ימים ברורה והיא בכל שנה אותו דבר.

נכון, זה לא הפסד גדול, אבל עדיין הפסד.
 

טשאפק 2

New member
ממש לא אחת לכמה שנים

אתה טועה
הכרטיס תקף מיום רכישתו, לא מיום תיקופו הראשון, זה מוסבר מפורשות ע"י הרכבת (ומצוין עוד שמי שרוצה כרטיס שיחל ביום אחר - חייב לפנות לקופה. הקופאי גם שאל אותי ביום חמישי - מאיזה יום אני רוצה שהוא יהיה בתוקף).
הפגיעה היא, כפי שכתבתי, בנוסעים הקבועים - כי כשכולם מתחילים גם ככה את החווזה ב1.12 כי החוזה הקודם נגמר ב30.11, זה ברור שזה ימשיך ככה, לפחות לגביהם. יקח שנים עד שזה יתפרס כמו שצריך.
מוסברגם מפורשות שלא ניתן להטעין כרטיסים עוקבים אלא שזה "דורס".

והחופשות והחגים יוצאים, לרוב, לא ב1-2 לחודש. זה סטטיסטיקה של אחת לכמה שנים שבדיוק ב1-2 לחודש יהיה כל חג. לעומת זאת, הסטטיסטיקה של חודשים מעל 30 ימים וחודשים מתחת ל30 ימים ברורה והיא בכל שנה אותו דבר.

נכון, זה לא הפסד גדול, אבל עדיין הפסד.
ממש לא אחת לכמה שנים
ואם יש לך ספק בדוק בלוחות השנה הקרובים. ב-2013, ארבעה חודשים החלו בסוף שבוע ואחד בחג. ב-2014 ו-2015 מספרים דומים.

חגים זה באמת נדיר יחסית, סכ"ה כ-14 ימי חג וערבי חג בשנה, אבל סופ"ש מהווים שתי שביעיות מכלל הימים, וכך בממוצע יחלו כ 3-4 חודשים בשנה בסוף השבוע, ועוד כחצי יום בממוצע בשנה - בערב חג או חג. (פחות או יותר, כאן החישוב קצת סבוך).

זאת בלי להחשיב את חול המועד פסח וסוכות ואת פורים, שרבים מהמועסקים יוצאים בו לחופש, ולא מעט מקומות עבודה סגורים.

לא התייחסת לכך שעובדים שלא יזדקקו לכרטיס במשך חלק מתחילת החודש, לאו דווקא היום הראשון, ירוויחו גם הם. השכיחות של מצבים כאלה גבוהה יחסית. שיעור ההיעדרות הממוצע מטעמי מחלה או חופשה הוא כיומיים בחודש, הסיכוי שיומיים אלה ייצאו על הראשון בחודש הוא 1 ל-15, כלומר ברוב השנים זה יקרה לפחות באחד החודשים.

עובדים שמשרתים מדי שנה במילואים ירוויחו כמעט תמיד מהשינוי.
 

טשאפק 2

New member
תוסיף לזה כמובן את הסטודנטים

ממש לא אחת לכמה שנים
ואם יש לך ספק בדוק בלוחות השנה הקרובים. ב-2013, ארבעה חודשים החלו בסוף שבוע ואחד בחג. ב-2014 ו-2015 מספרים דומים.

חגים זה באמת נדיר יחסית, סכ"ה כ-14 ימי חג וערבי חג בשנה, אבל סופ"ש מהווים שתי שביעיות מכלל הימים, וכך בממוצע יחלו כ 3-4 חודשים בשנה בסוף השבוע, ועוד כחצי יום בממוצע בשנה - בערב חג או חג. (פחות או יותר, כאן החישוב קצת סבוך).

זאת בלי להחשיב את חול המועד פסח וסוכות ואת פורים, שרבים מהמועסקים יוצאים בו לחופש, ולא מעט מקומות עבודה סגורים.

לא התייחסת לכך שעובדים שלא יזדקקו לכרטיס במשך חלק מתחילת החודש, לאו דווקא היום הראשון, ירוויחו גם הם. השכיחות של מצבים כאלה גבוהה יחסית. שיעור ההיעדרות הממוצע מטעמי מחלה או חופשה הוא כיומיים בחודש, הסיכוי שיומיים אלה ייצאו על הראשון בחודש הוא 1 ל-15, כלומר ברוב השנים זה יקרה לפחות באחד החודשים.

עובדים שמשרתים מדי שנה במילואים ירוויחו כמעט תמיד מהשינוי.
תוסיף לזה כמובן את הסטודנטים
שמשתמשים בחופשי-חודשי כדי להגיע לאוניברסיטה במהלך שנת הלימודים, שמועדיה אינם חופפים לתחילת חודש קלנדרי. מצבם השתפר משמעותית.
 

cwen

New member
לדעתי זה יהיה מצוין

בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
לדעתי זה יהיה מצוין
והגיע הזמן שניתן יהיה להטעין תקופה גמישה במרכזי השירות. אם אני רוצה כרטיס לשלושה חודשים, אני אלך ואשלם על שלושה חודשים.

הנה, היום למשל, אני עולה לאוטובוס בבוקר עדיין אפופה קצת משנת הלילה, שמה את הרב קו ויש אור אדום.
הראשון בחודש. פרח לי מהראש לגמרי. אני מסתכלת בארנק - אין לי מספיק כסף כדי לקנות חופשי חודשי.

מה אני אמורה לעשות במצב כזה? האוטובוס כבר נוסע, אני יודעת שאני צריכה נסיעת המשך, ואין לי כספומט במרחק סביר מהמקום בו אני נמצאת, כך שאני אפילו לא יכולה לבקש מהנהג להוריד אותי בתחנה הבאה כדי שאני אלך להוציא כסף. וחוץ מזה אני מאחרת לעבודה (זו לא אשמת הנהג כמובן, אבל זה מקטין את האפשרויות שלי).
אז אני מתחילה לעשות מהר את החישובים בראש של כמה אני מתוכננת לנסוע החודש, ומה עדיף - לטעון ערך צבור או לשלם מחיר מלא של נסיעה אחת, וללכת ברכבת למרכז השירות של דן ולטעון שם חופשי חודשי באשראי ומי יודע איזה תור יהיה שם?

אילו היה חופשי תקופתי גמיש, בכלל לא הייתי מתלבטת. ישר הייתי מטעינה 30 ש"ח, נוסעת איתם עד שיאזלו ואז מטעינה לי חופשי תקופתי. אבל אם אני מטעינה 30 ש"ח עכשיו, זה מביא אותי רק לשבוע הבא. ואז כבר מאוחר לקנות חופשי חודשי.
בסוף הטענתי 100 ש"ח. טכנית אני עוד יכולה לקפוץ לכספומט פה, להוציא כסף ולקנות חופשי חודשי בדרך חזרה הביתה. אני עוד מתלבטת לגבי זה, כי זה אומר שישאר לי הרבה כסף בערך צבור וזה פתח לטעויות של נהגים. (קודם היו לי 2 ש"ח אז אפילו בטעות אף נהג לא יכול לחייב את החוזה הלא נכון).
 
צודקת בכול. אבל לגבי הסיפא,

לדעתי זה יהיה מצוין
והגיע הזמן שניתן יהיה להטעין תקופה גמישה במרכזי השירות. אם אני רוצה כרטיס לשלושה חודשים, אני אלך ואשלם על שלושה חודשים.

הנה, היום למשל, אני עולה לאוטובוס בבוקר עדיין אפופה קצת משנת הלילה, שמה את הרב קו ויש אור אדום.
הראשון בחודש. פרח לי מהראש לגמרי. אני מסתכלת בארנק - אין לי מספיק כסף כדי לקנות חופשי חודשי.

מה אני אמורה לעשות במצב כזה? האוטובוס כבר נוסע, אני יודעת שאני צריכה נסיעת המשך, ואין לי כספומט במרחק סביר מהמקום בו אני נמצאת, כך שאני אפילו לא יכולה לבקש מהנהג להוריד אותי בתחנה הבאה כדי שאני אלך להוציא כסף. וחוץ מזה אני מאחרת לעבודה (זו לא אשמת הנהג כמובן, אבל זה מקטין את האפשרויות שלי).
אז אני מתחילה לעשות מהר את החישובים בראש של כמה אני מתוכננת לנסוע החודש, ומה עדיף - לטעון ערך צבור או לשלם מחיר מלא של נסיעה אחת, וללכת ברכבת למרכז השירות של דן ולטעון שם חופשי חודשי באשראי ומי יודע איזה תור יהיה שם?

אילו היה חופשי תקופתי גמיש, בכלל לא הייתי מתלבטת. ישר הייתי מטעינה 30 ש"ח, נוסעת איתם עד שיאזלו ואז מטעינה לי חופשי תקופתי. אבל אם אני מטעינה 30 ש"ח עכשיו, זה מביא אותי רק לשבוע הבא. ואז כבר מאוחר לקנות חופשי חודשי.
בסוף הטענתי 100 ש"ח. טכנית אני עוד יכולה לקפוץ לכספומט פה, להוציא כסף ולקנות חופשי חודשי בדרך חזרה הביתה. אני עוד מתלבטת לגבי זה, כי זה אומר שישאר לי הרבה כסף בערך צבור וזה פתח לטעויות של נהגים. (קודם היו לי 2 ש"ח אז אפילו בטעות אף נהג לא יכול לחייב את החוזה הלא נכון).
צודקת בכול. אבל לגבי הסיפא,
לי יש ערך צבור וחופשי חודשי, ובינתיים אף נהג לא חייב אותי בטעות. כולל בקווים.
 
במכונות ניתן לקנות החל מ7 לחודש

בפועל - פגיעה בנוסעים הקבועים
ואני אסביר:

1. לא ניתן כרגע לרכוש את הכרטיס במכונות בכלל.
2. גם כשניתן יהיה,, רכישה במכונה "תדרוס" את הכרטיס הקודם, לא תוכל לקנות כרטיס מראש. לדוגמא - כרטיס ביום ראשון, תוכל לקנות במכונה רק ביום ראשון בבוקר. לא בחמישי בערב. זה יצור תורים גדולים מאוד.
3. בקופות, ורק בקופות, יהיה ניתן לרכוש את הכרטיס ולהטעינו לכמה ימים מראש (וגם אז - כלל לא בורר אם כל נוסע יוכל לעשות כן, או אך ורק מי שאין לו כרטיס חופשי חודשי בתוקף, כי יתכן וזה ידרוס את הכרטיס הישן גם אם תקנה בקופה).
4. הכרטיס תקף ל- 30 ימים בלבד. זה אומר, לדוגמא, שהחודש ביום שלישי ה31.12 אני אצטרך לשלם על נסיעה שבמצב הקודם לא הייתי משלם עליה.
הואיל ויש יותר חודשים עם יותר מ 30 ימים מאשר (7 חודשים בשנה) חודשים עם פחות מ30 ימים (חודש אחד בשנה בלבד) - בדיוק כמו בקזינו - "הרווח תמיד הולך לבית".
במכונות ניתן לקנות החל מ7 לחודש
בקופה אפשר להגדיר 7 ימים קדימה. בקופה 14 ימים קדימה.
 

benshap2

New member
אני מעתיק מהאתר של הרכבת

תיקון טעות-במכונה ניתן להגדיר 7 ימים קדימה
בקופה 14 ימים קדימה
אני מעתיק מהאתר של הרכבת
חדש! חופשי חודשי גמיש
החל מ-1.12.13 אתם נהנים מחופשי חודשי שמתחיל במועד שאתם בוחרים ותקף ל-30 יום (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.12.13).
החל מה-20.12.13 תוכלו לרכוש גם חופשי חודשי גמיש משולב עם תחבורה ציבורית (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.1.14).

לתשומת ליבכם:
ברכישה בקופה ניתן להגדיר תחילת תוקף עד 14 יום קדימה.
ברכישה במכונה אוטומטית הכרטיס תקף מרגע הרכישה.

חדש! חופשי חודשי גמיש
החל מ-1.12.13 אתם נהנים מחופשי חודשי שמתחיל במועד שאתם בוחרים ותקף ל-30 יום (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.12.13).
החל מה-20.12.13 תוכלו לרכוש גם חופשי חודשי גמיש משולב עם תחבורה ציבורית (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.1.14).

לתשומת ליבכם:
ברכישה בקופה ניתן להגדיר תחילת תוקף עד 14 יום קדימה.
ברכישה במכונה אוטומטית הכרטיס תקף מרגע הרכישה.

להצטרפות לכרטיס הרב קו החכם לחצו כאן

* לא ניתן להחזיק מנויים מאותו סוג החופפים מבחינת תאריכים וקווים באותו כרטיס רב קו.
*

מחזיקי מנוי חופשי חודשי גמיש יוכלו לנסוע בין התחנות הרשומות בחוזה הנסיעה בלבד וכן בתחנות הביניים ביניהן.
* המנוי הינו אישי ואינו ניתן להעברה.
 
סליחה, טעות שלי!

אני מעתיק מהאתר של הרכבת
חדש! חופשי חודשי גמיש
החל מ-1.12.13 אתם נהנים מחופשי חודשי שמתחיל במועד שאתם בוחרים ותקף ל-30 יום (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.12.13).
החל מה-20.12.13 תוכלו לרכוש גם חופשי חודשי גמיש משולב עם תחבורה ציבורית (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.1.14).

לתשומת ליבכם:
ברכישה בקופה ניתן להגדיר תחילת תוקף עד 14 יום קדימה.
ברכישה במכונה אוטומטית הכרטיס תקף מרגע הרכישה.

חדש! חופשי חודשי גמיש
החל מ-1.12.13 אתם נהנים מחופשי חודשי שמתחיל במועד שאתם בוחרים ותקף ל-30 יום (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.12.13).
החל מה-20.12.13 תוכלו לרכוש גם חופשי חודשי גמיש משולב עם תחבורה ציבורית (מכירה במכונות האוטומטיות תתאפשר החל מ-7.1.14).

לתשומת ליבכם:
ברכישה בקופה ניתן להגדיר תחילת תוקף עד 14 יום קדימה.
ברכישה במכונה אוטומטית הכרטיס תקף מרגע הרכישה.

להצטרפות לכרטיס הרב קו החכם לחצו כאן

* לא ניתן להחזיק מנויים מאותו סוג החופפים מבחינת תאריכים וקווים באותו כרטיס רב קו.
*

מחזיקי מנוי חופשי חודשי גמיש יוכלו לנסוע בין התחנות הרשומות בחוזה הנסיעה בלבד וכן בתחנות הביניים ביניהן.
* המנוי הינו אישי ואינו ניתן להעברה.
סליחה, טעות שלי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה