ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO?
F fireman New member 29/10/04 #1 ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO?
א ארזS New member 29/10/04 #2 אני חושב שהוא סתם מטורף נכתב ע"י fireman: ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO? לחץ כדי להרחיב... אני חושב שהוא סתם מטורף ועוד עם האשה והילד? פסיכי אמיתי. דפוק בשכל.
אני חושב שהוא סתם מטורף נכתב ע"י fireman: ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO? לחץ כדי להרחיב... אני חושב שהוא סתם מטורף ועוד עם האשה והילד? פסיכי אמיתי. דפוק בשכל.
V vitamin P New member 29/10/04 #3 איזה אנשים מפגרים!!! ואחר כך מאשימ נכתב ע"י fireman: ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO? לחץ כדי להרחיב... איזה אנשים מפגרים!!! ואחר כך מאשימ מאשימים את הרכבת בכל התאונות!!!
איזה אנשים מפגרים!!! ואחר כך מאשימ נכתב ע"י fireman: ואני מנסה לחשוב מה הוא רצה לעשות? תחרות עם BO-BO או CO-CO? לחץ כדי להרחיב... איזה אנשים מפגרים!!! ואחר כך מאשימ מאשימים את הרכבת בכל התאונות!!!