ואם הרב שפירא היה חס וחלילה הומו?????

ואם הרב שפירא היה חס וחלילה הומו?????

מה הוא היה עושה????? אני באמת שואל את עצמי?? והלוואי והייתי יכול לשאול אותו!!!! איך הוא היה מתמודד עם כל מה שאנחנו מתמודדים????? איך הוא היה מתמודד עם העובדה שכל החברים שלו כבר נשואים עם ילדים ואנחנו עדיין רווקים בלי משפחה ונמצאים לבד!!! מה הוא היה עושה???? ואיך הוא היה מתמודד עם העוינות שיש ברחוב כיום???? במקום לנסות לעזור או ליעץ או לא יודע מה!!! הוא יוצא נגד!!!! נמאס לי כבר מכל האנשים הקדמוניים האלה... אני גם שוקל כבר להוריד את הכיפה!! רק בגללו, בגלל אנשים כמו הרב שפירא!!! שידע את זה!! צריך להגיד לו כמה אנשים חוזרים בשאלה בגלל רבני הציונות הדתית!!!! צריך לעשות סוף לעניין הזה כבר!!!
 

gps5

New member
חס וחלילה?!

מותק, תקבל את עצמך כמו שאתה, ויהיה בסדר. את אותה התהייה יכולנו להעלות אחרי הריאיון שנתן הרב אילון לפני 10 שנים בקשר לעניין הזה, בדיעבד, אבל הנה - התברר שגם הוא כזה וגם לו אין לאן לברוח, מעניין איך הרב שפירא, וכבר נמאס לי להזכיר את המילה "הרב" לפני השם שלו, יסביר את ה"מעידה החד פעמית שלו". אם בא לך לאחל משהו למישהו בכל זאת, אז אני בעד להיות מרושע לרגע ולאחל לרב שפירא שאחד מבניו יהיה הומוסקסואל שיקבל את עצמו כמו שהוא ללא הטובות של אביו, להיות הומו זה לא רע וזו לא מחלה, ורק אחרי שאותה ה"תועבה" תגיע אליו לבית כנראה שהוא יתעורר. בורות, גם היא קיימת בימינו.
 

ItsikH

Member
בן הומו לא יעזור לו אין לו תקנה../images/Emo8.gif הוא פשוט ינדה אותו וזהו - או שהבן ישחק את המשחק הכפול כמו שמקובל.
 
למעלה