סרוג בארון
New member
ואם הרב שפירא היה חס וחלילה הומו?????
מה הוא היה עושה????? אני באמת שואל את עצמי?? והלוואי והייתי יכול לשאול אותו!!!! איך הוא היה מתמודד עם כל מה שאנחנו מתמודדים????? איך הוא היה מתמודד עם העובדה שכל החברים שלו כבר נשואים עם ילדים ואנחנו עדיין רווקים בלי משפחה ונמצאים לבד!!! מה הוא היה עושה???? ואיך הוא היה מתמודד עם העוינות שיש ברחוב כיום???? במקום לנסות לעזור או ליעץ או לא יודע מה!!! הוא יוצא נגד!!!! נמאס לי כבר מכל האנשים הקדמוניים האלה... אני גם שוקל כבר להוריד את הכיפה!! רק בגללו, בגלל אנשים כמו הרב שפירא!!! שידע את זה!! צריך להגיד לו כמה אנשים חוזרים בשאלה בגלל רבני הציונות הדתית!!!! צריך לעשות סוף לעניין הזה כבר!!!
מה הוא היה עושה????? אני באמת שואל את עצמי?? והלוואי והייתי יכול לשאול אותו!!!! איך הוא היה מתמודד עם כל מה שאנחנו מתמודדים????? איך הוא היה מתמודד עם העובדה שכל החברים שלו כבר נשואים עם ילדים ואנחנו עדיין רווקים בלי משפחה ונמצאים לבד!!! מה הוא היה עושה???? ואיך הוא היה מתמודד עם העוינות שיש ברחוב כיום???? במקום לנסות לעזור או ליעץ או לא יודע מה!!! הוא יוצא נגד!!!! נמאס לי כבר מכל האנשים הקדמוניים האלה... אני גם שוקל כבר להוריד את הכיפה!! רק בגללו, בגלל אנשים כמו הרב שפירא!!! שידע את זה!! צריך להגיד לו כמה אנשים חוזרים בשאלה בגלל רבני הציונות הדתית!!!! צריך לעשות סוף לעניין הזה כבר!!!