ואם אני רוצה להיות שר, או חבר כנסת,

sickX6

New member
ואם אני רוצה להיות שר, או חבר כנסת,

או ראש ממשלה, או להקים איזה ארגון שפשוט מגייס מגייס הרבה אנשים שמאמינים שאפשר לשנות את החיים של עצמם ושל הסביבה בלי להיות תלויים בממשלה? טוב, לא. אני רוצה להיות חברת כנסת. אני רוצה להקים מפלגה. כי ארגון אקטיביסטי זה נפלא, אבל מה לעשות שאני לא בדיוק היפית, ודי זעופה ודכאונית וקשה לי להסתדר בקבוצה עם אנשים- אבל! - לממשלה צריך כישורים אחרים. שם צריך להתעצבן, לעמוד על שלך, להיות בעל דיעות הגיוניות ויציבות, לרצות לשנות את כל מה שמושחת בה - ולהיכנס עם קבוצה גדולה כדי שלשם שינוי רוב האנשים שישבו שם יהיו אנשים ישרים מסרגל.
 

עוז113

New member
לו הייתי רוטשילד

יא בים בים בום, הייתי קונה לך בית קומה שנייה... בריכה בחצר, וברווזים שלא הולכים לשום מקום, כמו כולנו...
 

bananagong

New member
כולם בכולם!

היום זה כבר גלוי- כולנו משפחה אחת שבה כולם תלויים בכולם. אמנם זה לא היה כל כך בולט ומורגש עד הלום, אך זה יילך ויתגבר כי אנחנו כפר גלובאלי! "בבסיס מערכות היחסים בעולם המודרני עומד האגו, שרק הולך ותופח עם השנים, ומגיע בימינו לשיאים חדשים. אמנם הוא מוביל אותנו להישגים מעוררי השתאות, אבל הוא גם פוער בליבנו חלל עמוק, ומחריב ביסודיות ובהצלחה כל קשר אנושי וחם שאנחנו מנסים לייסד. הוא מפתח בנו תחושת ניתוק וריחוק, ודוחף אותנו להשתמש בסובבים אותנו כדי למלא את צרכינו האישיים, וכשכבר אין לנו צורך בהם, אנחנו מעדיפים שפשוט ייעלמו" מתוך הספר: "היום שאחרי המשבר" לפרטים לחצו כאן
 

סוהי

New member
נסי שוב אולי בעוד 10 שנים

התבגרות לוקחת זמן....לפעמים צריך עוד כמה שנים ....אבל אל תמהרי.
 

sickX6

New member
ואולי... מישהו רוצה להצטרף ולנסות?

לחפש אנשים באינטרנט עם ראש דומה, עם השקפות זהות, לדון בהן ולנסח אותן היטב, לכתוב, להגיב כקבוצה בפורומים, על כתבות באינטרנט, לנסות להגיע ולהשפיע על קהל רחב, להיכנס לתודעה, להתחיל לעבוד בשקט מאחורי הקלעים, לנסח חוקים, לפרסם הכל, הכל הכל הכל, לכל המעוניין או במקום הנכון, באינטרנט ובעולם האמיתי, לראות ולהראות שיש הרבה אנשים שמאמינים ברעיונות "התמימים" האלה, וזה לא חסר סיכוי. חוץ מלכתוב, גם נפעל ונעשה - נציק לכל הגופים הרלוונטיים בקשר לכל נושא שמטריד אותנו, עם תכנית מסודרת, ננסה לעקוף את התלות בממשל כשזה מגיע למימון פרוייקטים חברתיים, הבאה לשינוי באורח החיים, חינוך, וכו', ועוד כמה שנים כששוב יהיו בחירות - נהייה כבר קבוצה מוכרת, שברור מה העמדות שלה, ושהוכיחה כישורים ורצינות במעשים. יש מישהו?
 

25306yosef

New member
יש מישהו!!

אז מה אפשר לעשות? יש רעיון? יש עמותה? יש אתר אינטרנט?
 
למעלה