ואז ואחרי הכל קניתי Z60M

אפרת.א

New member
ואז ואחרי הכל קניתי Z60M

אבל לא הכל ורוד. אני די באוסה ממנו. התקנתי אופיס מקורי והוורד לוקח פאוזה לחשוב כל כמה דקות, פשוט אי אפשר לכתוב. אני מנסה להתקין תוכנת שרטוט (הכל מקורי) לוקח לו שעות. אני לא מבינה מה דפוק. האותיות על המקשים לא חרוטות אלא סתם מדבקות. הסאונד על הפנים ועם זה תכננתי להיות כמה שנים. מה דפוק? מישהו יכול להעיר את עיניי?
 

shoshvany

New member
סוף כל סוף נשבר המיתוס

זה לא שאני חושב שIBM הם לא אחת החברות המובילות בתחום הניידים, הם כן, אבל יש תחושה בפורום שIBM זה איזה סוג של אידאה, אז זה לא...
 

Thotwo

New member
המיתוס לא נשבר. כולה מחשב אחד

שאני בספק אם הוא מיובא בצורה חוקית לארץ.
 

Thotwo

New member
מאיפה קנית את המחשב?

אני חושש שלא ממשווק מורשה של IBM מכיוון שכל המחשבים מגיעים מקוריים מסין עם מקשים עבריים חרוטים ומצופים.
 

אפרת.א

New member
קניתי בBIGBOX

וכל המחשבים האלה הגיעו באותו זמן. לWALLA למשב ולביג בוקס.
 

Thotwo

New member
המנהל אמר כבר.

יש לפעמים אקזמפלרים לא ממש טובים ולא משנה מאיזו חברה גם לטויוטה או לסובארו יש פאקים. אין מה לעשות אני מציע לך לשלוח את המחשב ללנובו ישראל ולקבל תשובה לגבי מה שקורה למחשב.
 

nova

New member
בקשר למהירות

תפעילי Task Manager (לחיצה על Ctrl+Shift+Esc) ותבדקי בלשונית ה-Processes אם יש אחד שתופס הרבה CPU (ניתן למיין על ידי לחיצה על העמודה פעם או פעמיים) האם זה LOGMON.EXE שטוחן לך את המעבד?
 
חבל לשמוע

כנראה שיש בעיה ספציפית עם הנייד. כפי ש-nova כתב יכול להיות שיש איזה Process שתופס את הCPU ולכן המחשב איטי. לגבי חריטה, ניידי IBM חדשים שנקנים בארץ מגיעים עם מדבקות ולא חריטה, אך לא מדבקות פושטיות שניתן לקנות באופיס דיפו, אלא כמו שצריך שמודבקות במפעל בחו"ל. חריטה זו אופציה שניתן לעשות לניידים שמגיעים בלי אותיות ולא רוצים את המדבקות הפושטיות. בכל מקרה מקווה שתהני מהנייד בכל זאת
 

אפרת.א

New member
אז בדקתי, ותודה על ההתייחסות.

הדבר היחיד שתופס בסי פי יו הוא ה- SYSTEM IDLE PROCESS שתופס 99 ואינני יודעת מה המשמעות השאר עומד על 0 דבר נוסף אני חושבת שהמחשב בכל מקרה מתחיל להכנס לתלם הוורד עובד אחלה ללא דיליי. קשה לו קצת עדיין בתלת מימד אבל לא אכחיש שאני מעבידה אותו קשה.
 

duduamar

New member
זה דווקא מצב תקין...

התהליך הזה בעצם אומר כמה אחוזים פנויים יש לשימוש. מוזר שהמחשב כבד... לי יש מחשב קצת יותר חלש (T42) - והוא מריץ מצוין את כל ישומי האופיס. תריצי סריקה לרוגלות ווירוסים.
 

nova

New member
גם לי הוא היה קצת איטי בהתחלה

רצים כלמיני תהליכים של IBM, כגון Diskeeper ועוד, הם עוד יקפצו ויתריעו לך. אם זה ממשיך לקרות גם בימים הקרובים - ייתכן שזה מעיד על בעיה. כמו כן קחי בחשבון שעל סוללה זה יעבוד לאט יותר מאשר על חשמל, ותוודאי על ידי לחיצה על FN+F3 שאת על פרופיל ברירת המחדל (או אחר עם ביצועים) ולא על חסכון בסוללה.
 

Ixion

New member
הSYS-IDLE PROCESS

הזה הוא לא ממש אמור להיות נון-סטופ כל הזמן. ז"א שיש איזה משאב מערכת שכל הזמן משתלט על המחשב שלך. נסי לבודד אותו. תפעילי למשל את אופיס בלבד (וכל התוכנות האחרות לא פועלות) ותראי אם רק אז זה קורה. נסי כמובן גם לעדכן את המחשב, את התוכנות, את הדרייברים. להריץ בדיקת של anti-spyware. ועוד.
 

levikon

New member
הוא לא אמור להיות.

הוא חייב להיות כמעט מלא כל הזמן אלה ם כן אתה טוחן למחשב את הצורה. אפשר לומר שהוא כמו ניוטרל ברכב. הרכב אומנם מונע, אבל המנוע לא עובד כמעט...
 

אפרת.א

New member
נכנסתי לאינטרנט רק למספר דקות

כדי לשדרג את תוכנות האנטי וירוס. לא נראה לי שנכנסו וירוסים או רוגלות. אבל המחשב בהחלט מתחיל להשתפר. אני מבינה שגם לנובה זה קרה. FN + F3 מראה לי MAX PERFORMANCE. אני לא מבינה LEVIKON מה חייב להיות מלא אני לא כל כך מבינה את התגובה שלך.
 

nova

New member
System Idle Time

זה אחוז המעבד שלא מנוצל ברגע זה. כמה שהוא יותר גדול <=> המעבד יותר פנוי
 
למעלה