ואוו אני מתרגשתתתתתתתתת

19/11/03 ../images/Emo50.gif לך שם../images/Emo25.gif

אני אני אבוא לקטר על הבנים על הילדים על הגוזלים על הקונדסים לא לדאוג לא לדאוג
 

s h o o s h a

New member
וגם אני

אבוא עוד לא יודעת בדיוק בשביל מה לקטר לנג'ס להתקרצץ (כהרגלי בקודש) אבל, לא ליפחד I WILL BE THERE וכמובן .... מזל טוב לרך הנולד שיגדל ויפרח
יאללה, ביי (בינתיים)
 

r e d head

New member
כאילו מה...

מקטרים גם על ילדים ולא רק על גברים?
בפורום החדש, אבוא לבקר בקרוב. ותגידי מאיזה גיל מותר לילדים לכתוב שם והאם אמא יכולה לעשות צנזורה?
 
אני רק לשאלה

טגידי, אפשר לשאול לשלומה של: טייסת חלל, אוספת נמלים, מייבשת פרחים, נומרולוגית, מורה, יועצת, קוראת בקלפים, קוראת ספרים, מתקשרת, משחררת (נשמע מעניין, אפשר קצת לפרט?
) מדיטציונרית, מדמיינת (ועוד מעזה להדריך על זה)ובתולה...אההה...סליחה... זה לא קשור לפה...פשוט העתקתי את ההמשך בכח האנרציה.
ועוד משהו ששכחת...מברברת בכל מיני פורומים שונים ומשונים. ואחרי שסגרנו על כל התארים, בואי תתקרבי קצת למסך ונהייה קצת רציניים. טגידי, כמה פעמים דיברנו שאת הולכת על משהו שתפור עלייך באמת? ניהול פורום: ישעיהו ליבוביץ' - הגותו. כבר עברת בחינות קבלה, אז מה קרה בדרך? התייאשת? לא נאה לך פתאום? לא לרמה שלך? או מה? את יודעת כמה מועמדים רבים על התפקיד? את יודעת אלו מאמצים השקיעו כל חברי הפורום בכדי להריץ אותך? ואת?? קיטורים מעניינים אותך פתאום? זה כל כך חסר לך?? שנינו יודעים שבכל הפורומים מקטרים, אז צריך לפתוח פורום מיוחד בשביל זה? לרכז את הכל?? טוב, אבל אם כבר החלטת, אז נאחל לך כולנו הרבה הרבה הצלחה בתפקידך החדש, אני סמוך ובטוח שתבצעי אותו על הצד הטוב ביותר. רק על תשכחי לזרוק גם לפה כמה פרורים.
.
וזה שאני מת עלייך כבר אמרתי?
 
טגיד לי אתה?

מה זה פה כל השאלות הללו הא? אבל מה לגיד לך? אחלה פורום צומח שם גשר בין הילדים ובנינו ההורים מה שמתאים לי כמו כפפה ליד | ניצת שחולמת להיות מגשרת |
 
למעלה