היציב בהפכפכותו
New member
ואווווווווווו תודה תודה תודה!!!
רק כעת נכנסתי וראיתי את השיר הנפלא של חתולון לכבוד יום הולדתי, ואת כל הברכות שבאו בעקבותיו... אין מילים...הסמקתי ממבוכה ונמלאתי עונג. תודה רבה חברים. כיף של מקום. אולי בהזדמנות זו מעט על עצמי (נשמע לי קצת אגואיסטי אבל ראיתי שזה מקובל...) נכנסנו לבית עם גינה די מרווחת לפני כחצי שנה. בשלב הראשון העדפתי להקים תשתיות ולשתול דשא איפה שנראה לי. עיצוב הגינה-לאט לאט, גם אם לא יוצא משהו, לפחות זה אני ואפשר לשנות. לכן זרענו ושתלנו רק שתילים קטנים, ואנו נהנים מאוד לצפות בגדילה, לנסות ולטעות. מובן מן הסתם שהפורום בדיוק בדיוק מתאים ובזמן. עד לא מזמן גלשתי רק לצרכי עבודה (פיסיקאי) ולמרות שהפורום נפלא יוצא לי לבקר רק פעם ביומיים בערך (ובשעות כאלה...) מציצן? ממש לא, פשוט אין לי מה לתרום. הלוואי ויכולתי לדבר חופשי על סוקולנטים, לזהות שיחים ברגע ולהזהיר מפני פגע. אבל, מה לעשות... וטסונמי? בדיוק ההיפך. ידע מדהים בכל מה שמציץ מהאדמה, גננית גאה שלא מפספסת תשובה לכל שאלה. למה בעצם? סתם כדי לעזור לאורח אנונימי. וזה מקסים. ביי, מקווה להציץ בקרוב.
רק כעת נכנסתי וראיתי את השיר הנפלא של חתולון לכבוד יום הולדתי, ואת כל הברכות שבאו בעקבותיו... אין מילים...הסמקתי ממבוכה ונמלאתי עונג. תודה רבה חברים. כיף של מקום. אולי בהזדמנות זו מעט על עצמי (נשמע לי קצת אגואיסטי אבל ראיתי שזה מקובל...) נכנסנו לבית עם גינה די מרווחת לפני כחצי שנה. בשלב הראשון העדפתי להקים תשתיות ולשתול דשא איפה שנראה לי. עיצוב הגינה-לאט לאט, גם אם לא יוצא משהו, לפחות זה אני ואפשר לשנות. לכן זרענו ושתלנו רק שתילים קטנים, ואנו נהנים מאוד לצפות בגדילה, לנסות ולטעות. מובן מן הסתם שהפורום בדיוק בדיוק מתאים ובזמן. עד לא מזמן גלשתי רק לצרכי עבודה (פיסיקאי) ולמרות שהפורום נפלא יוצא לי לבקר רק פעם ביומיים בערך (ובשעות כאלה...) מציצן? ממש לא, פשוט אין לי מה לתרום. הלוואי ויכולתי לדבר חופשי על סוקולנטים, לזהות שיחים ברגע ולהזהיר מפני פגע. אבל, מה לעשות... וטסונמי? בדיוק ההיפך. ידע מדהים בכל מה שמציץ מהאדמה, גננית גאה שלא מפספסת תשובה לכל שאלה. למה בעצם? סתם כדי לעזור לאורח אנונימי. וזה מקסים. ביי, מקווה להציץ בקרוב.