ואהבת לרעך כמוך.

טון טון

New member
ואהבת לרעך כמוך.

האם אנחנו באמת אוהבים את עצמינו ומסוגלים בזכות כך לאהוב את חברינו ללא ציפיה לתמורה כלשהי??? נקודה למחשבה...
 

35babun

New member
../images/Emo24.gifכמה טוב שיש לך חברים...

גבוהים,נמוכים,שמנים, רזים,חכמים,טפשים,קרובים או רחוקים. כמה טוב שיש חברים... כי למרות שהם יודעים עליך הכל...הם נשארים...
 
יש בזה משהו

אני לא חושב שאנחנו מסוגלים לאהוב את חברינו מבלי שנאהב את עצמנו קודם. קשה מאוד לקבל, להבין, להתמסר ולתמוך במישהו, כשאנחנו- אותנו- לא מצליחים להרגיע...
 

מאנסטר

New member
ערב טוב וחג שמח ../images/Emo24.gif

אני לא חושבת שזה נכון, יש הרבה אנשים, כמוני למשל, שלא אוהבים את עצמם, אני יודעת שאני תמיד שם בשביל החברים שלי, יושבת, מקשיבה, מבינה ומנסה לעזור עד כמה שאני יכולה אבל עדיין זה לא משנה את מה שאני חושבת על עצמי. אז איך אתה מסביר את זה? ואני גם לא היחידה יש עוד הרבה כמוני. אני חושבת שזה עניין של אופי, של עד כמה אתה אמיתי עם עצמך ועם החברים שלך, עד כמה אתה צבוע וחושב רק על טובתך האישית ועל עצמך...... בקיצור ניראה לי שהבנת למה התכוונתי...... וחוץ מיזה לא איחלתי חג שמח אז אני אגיד עכשיו כי החג עוד לא ממש ניגמר........ אז חג שמח לכולם..
 

טון טון

New member
טוב שיש חברים/ות

גם אם אנחנו לא תמיד אוהבים ממש את עצמינו.. טוב שיש לנו את בנק ההשקעות הקטן שנקרא חברים/ות ויודעים הם להחזיר לנו אהבה בזמן הדרוש לאחר שאנחנו נתנו להם כשהם היו צריכים..
 

טון טון

New member
זה כנראה העיקר הבעייתי

לקבל את האחרים.. שהם בעצם ההשתקפות העצמית..
 

מאנסטר

New member
לא התכוונתי לזה

התכוונתי שהדבר הכי חשוב הוא חדעת לקבל גם את התמיכה שלהם כשאתה זקוק לזה. לדעת לקבל אותם זה קשה אבל כשאתה כבר כן מקבל אותם כמו שהם ונמצא שם בשבילם, אז אתה צריך לדעת לקבל מהם גם את החיזוקים וגם את התמיכה שאתה זקוק להם מידיי פעם..... שיהיה לנו לילה מקסים............
 

בבון35

New member
בבון חושב שאפשר ללמוד הרבה מחברים

עליהם,על בכלל ועל עצמנו גם. אפשר למצא הרבה כח שעוזרים למשהוא אחר. צריך רק להיות מספיק פתוחים כדי לתרגם זאת על עצמנו מהם.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif העלית שתי סוגיות

מצד אחד אהבה עצמית, מצד שני צפייה לתמורה מהחברים לי חסרה אהבה עצמית, אבל עברתי הרבה מפעם ששנאתי את עצמי. היום אני מחבב את עצמי ותלוי איזה יום לגבי חברים - הציפיה שלי מחברים שיהיו איתי, יתנו לי את הידידות, הכבוד, ואת הכתף כשאני אצטרך אותה. בדיוק כמו שאני נותן להם. לא מזמן היה קטע מאוד מלוכלך שידיד שלי ניסה להפריד ביני ובין חבר שלי, וזה רק כי הוא רצה לזיין אותו. ותבינו, זה ידיד שהייתי איתו בקשר איזה 5 שנים. כמובן שהתגובה שלי מאוד לא טובה והעפתי אותו לכל הרוחות
 

35babun

New member
משתתף בצערך../images/Emo10.gif

נראה לי שחברים של חבר(בן זוג בפוטנציה)שלי,ניסו והצליחו להפריד ביני לבינו. כל זאת למרות שהוא אמר שהוא שם עליהם "ז"! מסתבר שקצת קשה לזרוק "ז" על חברים(לפחות לכמה מאיתנו),בעיקר אם הם יותר סביבך מאשר חברך. לא זה שאני נסתי להלחם על זה ויש גם לי יד בענין,פשוט חשבתי שלפי גילו, הוא יוכל להתמודד עם המצב. (סקרנותו של בבון עולה לרקיעים גבוהים והוא מתחייב לברר את הנושא לעומקו של ענין)
 

טון טון

New member
כשיש אהבה אמיתית לעצמך אין דאגות

אילו היתה בינך ובין החבר שלך אהבת אמת לא היו צריכים ליהיות לך כל חששות בעניין שהם יפגשו מאחורי גבך.. וגם אילו הם היו עושים זאת זה לא היה כואב לך כל כך כי עדיין לך יש את עצמך.. וכשאת עצמך אתה אוהב ואף אחד לא יוכל לקחת את אהבה זו ממך, לא משנה מה הם היו עושים ביניהם. לך יכולה להיות שליטה רק על עצמך ולא על אף אחד אחר. אני מבין את הכאב שבקנאה למצב בגידה .. אך אם אתה בטוח בעצמך ובאהבתך את החיים שלך ללא כל תלות במישהו לידך.. אז אתה המנצח בכל מקרה.
 

35babun

New member
תראה...../images/Emo17.gif

אם ישנם זוג חברים,שקבעו את חיהם יחדיו.אז יש פה ענין של בגידה.אם מדובר על תחילת היחסים,זו לדעתי לא בגיד.אני יודע שעכשיו יתחילו כל מיני חברים לקפוץ ולומר-שאם לא משתדלים,לא יהיו יחסים בכלל.זה גם נכון,אבל לדעתי,רצוי שכל אדם יצבור מספיק נסיון חיים,לפני שהוא מכריז(הרבה פעמים ללא בסיס)שהוא מוכן ורוצה להתחיל בחיי זוגיות.זוגיות קוראת בד"כ (לדעתי)די במקרה.למה?כי המצב ששני בני הזוג יתאהבו אחד בשני סימולטנית,אינה מתוכננת.בד"כ היום,אחד מבני ה"זוג" מפעיל ים מניפולציות בשביל להשיג את השני.לדעתי לא עובד!!! ואלי עכשיו:אולי זה לא פופולרי,אבל אם "בן-זוגי" "בגד" בי,בתחילת דרכינו,זה בגלל שלא היתי שם והוא היה חרמן. (בבון מודאג יותר מאידס,לכן שוכב עם קונדום.ולא ירד הקונדום עד שלא ירד בן-זוגו מאחרים...)
 
למעלה