ה405 של אגד בקו 462

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
ה405 של אגד בקו 462 ../images/Emo122.gif

ה405 של אגד בקו 462

סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי
 
מה משך זמן הנסיעה בקו 462 ?

ה405 של אגד בקו 462

סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי
מה משך זמן הנסיעה בקו 462 ?
 

ה דרומי

New member
חצי שעה בקושי מה מה לא שמעתי

ה405 של אגד בקו 462

סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי
חצי שעה בקושי מה מה לא שמעתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה