סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי
סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי
סיוט של אוטובוס לשבת מאחור כלא היה מקום יותר קדימה עברו כבר כמה שעות ואני עדין לא שומע ובדרך כלל השמיע שלי 10. טוב יעסו באגד להשאיר את ה405 בתוככי העיר ולא יוציאו אותם לנסיעות בין ערוניות. 405 הסיוט של חיי