ה - rsv הגיע אלינו הביתה

לרלר

New member
ה - rsv הגיע אלינו הביתה ../images/Emo10.gif

מה עושים???? יש לי תאומים בני שלושה וחצי חודשים. לאחד מהם החלו צפצופים מהאף ונזלת ביום חמישי. ביום שישי כבר הינו אצל הרופא כי נוספו מעט שיעולים - הוא אמר שזה רק נזלת ושהראות נקיות. לשים מי מלח באף ולעקוב. במידה ויש החמרה לחזור. אז כמובן שחזרנו היום על הבוקר.... השיעול שלו פשוט נוראי ולפעמים יש הרגשה שהוא בקושי מצליח לנשום. המסכנצ'יק כל כך מתאמץ לאויר.... הוא שלך אותנו למיון. הרופא בדק אותו ואמר שיש צפצופים בריאות. במיון הם עשו לו אינהלציה ושאבו לו נזלת לבדיקה ושלחו אותנו הביתה. לא מזמן התקשר אליי הרופא מהמיון ודיווח לי שהבדיקה חזרה ושיש לו rsv. הוא לא נתן יותר מדי הסברים. הוא רק אמר שאם יש ירידה בתיאבון/חוםגבוה/החמרה בקושי הנשימה אז לחזור למיון. בינתיים נתן לנו לעשות אינהלציות בבית+מי מלח. אתם יכולים לחדד לי את הנושא בבקשה???? מה עושים? איך אני שומרת עליהם?
 
אוי../images/Emo201.gif

RSV הוא וירוס, מה שאומר שאין לו תרופה, אבל חשוב מאוד להיות עם אצבע חזק על הדופק לגבי קשיי נשימה ולהתייחס במלוא הרצינות לכל מה שנראה כהחמרה, חלילה. להקפיד על אינהלציות בהתאם להוראות, ואני אישית הייתי כנראה מצמידה את האוזן שלי לתינוק לוודא שהוא נושם היטב
ובטח ישנה איתו בלילה... בנוסף, אני יודעת כמה זה קשה עם תאומים, אבל חומרת ה-RSV מצדיקה כל מאמץ - נסי להרחיק את התאום הבריא מהחולה כדי שלא ידבק. אם יש אפשרות אפילו להוציאו מהבית ליום-יומיים, או שיהיה בחדר נפרד מאחיו, ולאוורר היטב את כל הבית. החלמה מהירה
 

רוני75

New member
רוצה להרגיע

אומנם בני לא נולד בשבוע מאוד מוקדם (שבוע 34) ונולד ללא בעיות נשימה אבל בגיל 3 חוד' הוא חטף את ה RSV היום החמישי של המחלה היה הקשה מכולם ומאותו יום זה נרגע ומהר מאוד נעלם לגמקי. זה מאוד לא נעים לראות את הילד סובל ככה לא יכולת לעזור יותר מדי (אצלנו האינהלציות לא עזרו) אבל זה עובר!
 
מצטרפת לעצות שקיבלת, לנסות להפריד

כמה שניתן בין הילדים, מקווה שיעבור בקרוב בלי דרמות.
 

shirar1

New member
אני קיצונית בהפרדות

במקרה של תאום עם RSV בגיל כזה, לא הייתי מנסה להפריד רק בתוך הבית, אלא עוברת עם אחד התאומים למקום אחר עד יעבור זעם. אצלנו, כשמדובר במחלה לא נעימה (לדוגמה סטרפטוקוקוס בגרון), את החולים מגלים להורים שלי עד סוף תקופת ההדבקה, גם אם זה אחד משנינו, והשני מסתדר עם הילדים האחרים בבית. העיקר שלא יידבקו. לגבי ה-RSV, הייתי לוקחת את מה שהרופא אמר לגבי סימנים להחמרה מאד מאד ברצינות, ובכל מקרה של ספק רצה למיון. לא כדאי לשחק עם זה. מקווה שבכל זאת תצליחו לעבור את זה בבית בקלות. שירה.
 
למעלה