ה-828

  • פותח הנושא hbm
  • פורסם בתאריך

hbm

New member
האם אנחנו לא מגזימים?

עושה רושם לפי הבדיקה של סטיב שקבלת הפנים הצוננת ל-828 נובעת מצפיית יתר ומחשיבה שהיא תגרום לאנשים להשליך את ה-10D וה-300D. אהל שוב - זה כמו להשוות בין תפוזים לעגבניות. אם נשים רגע בצע את הציפיות הגבוהות, עדיין מדובר במצלמה החצי מקצועית, דמוי SLR הטובה ביותר שיש היום בשוק. יש להשוות רמת רעש ל-717, 5700, 7HI ודומיהן ולא ל-300D. בשוק שלה אני חושב שלסוני יש בובה מנצחת עם טיפה מחלות ילדות. צריך לזכור כפי שמציין סטיב, שהעדשה של ה-828 טובה מספיק לשתי עדשות שיעלו 1000 דולר לבעלי 300D בכדי לכסות את אותו טווח. השאלה לכן שכל מתעניין צריך לשאול את עצמו לאחר שבחר ללכת לכיוון של דמוי SLR, היא האם אני מוכן לשלם את ההפרש במחיר של כ-300 דולר כדי לקבל את ה-828 ולא את ה-717 למשל.
 

ted

New member
קצת מגזימים כמובן. להערכתי, מהכרותי

עם סוני, הם יצאו עם גירסה משופרת קושחה שתקטין את הרעש הויזואלי (וגם לא יספרו את זה בפרהסיה). זה בהחלט נמצא בתוך התחום הפתיר. הייתי מציע לבדוק אותה שוב בעוד חודשיים. בזמן הזה יקרו 2 דברים - יצא טלאי קושחה - אולי הם אפילו יעשו RECALL למצלמות שבשוק (זו אולי הסיבה לטפטוף של המצלמות בשוק ולא להצפתו), והמחיר אולי ירד עקב ההכרזות הצפויות ב PMA בתחילת פברואר. מצלמה גרועה היא בפירוש לא. היה שלל ציפיות מוגזמות בגלל ההופלה הגדולה שנעשתה עם ההכרזה.
 

idohal

New member
לא נטען שהיא מצלמה גרועה אבל

היא בפירוש לא מזכירה את במאום את את ההכרזות ואת ההתלהבות. והמחיר? עדיף להוסיף $300 ולקנות את ה 300D ו - 2 עדשות הקיט. בכל מקרה עדיף לחכות להכרזות הבאות ב PMA כנראה שקנון לא תישאר לבד (אם כי לא נראה שזה ישנה הרבה את השוק)
 
למעלה