ה- 450L החדש של הונדה

המחשמל 64

New member
מנהל
נראה אופנוע טוב לטעמי ליעודו. לא חד כמו קטמ 500 ו/או 350

ומאידך מספיק חזק עם מומנט לכל משימה. ניתן לשדרג ולפתוח מערכת המגבלה לכ-40 סוסים. לדעתי העיקר הוא המומנט ופחות הייתי נותן שימת לב לסוסים.
כאן
גם כאן
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נכון זה אכן לא זול אבל לא יקר בהרבה ממחיר ה250 המקצועי

וכן יקר יותר מה WRR וכן מה DRZ שהם לא כל כך ברי השוואה.
פה מדובר בכלי גדול יותר עם מרווח אויר גדול יותר ומתקדם מאד מנוע 450
זה כבר חתיכת פיסטון....
לגבי שחרור מגבלות? לא בטוח שצריך יתכן ובהחלט AS IS מספיק . לומר לך שאני
רוכב בקטעי כביש 130- ואוו ממש לא גם לו היה לי כלי כזה לא הייתי רוצה להגיע למהירויות כנ"ל.
יש בהחלט מקום לשקול וזה כלי לשנים. יפני אמיתי אדום כמו הכחול ובלי מוות!
 

two times

New member
גימיק שיווקי הונדאי טיפוסי

מה הדגם הזה ייתן לך שהימאהה wr450 לא ייתן?
מה החידוש?

ראשית אין דבר כזה דו''ש שבאמת נהנה משתי העולמות ולו רק בגלל עניין הצמיגים. אתה יכול אולי להמציא אופנוע כזה אבל עדיין לא הומצא צמיג כזה...

ואם אין לך בעיה לטחון צמיגים על אספלט בשיוטים ארוכי טווח - כאמור אז מה נותן ההונדה "החדש'' הזה, שלא נותן הימאהה כבר שנים רבות?
גם הימאהה הוא חיית שטח שניתן לשייט עליה בכביש.
גם הוא מגיע עם אביזרי רישויי.
וגם הוא עם מרווחי טיפולים של 1000-1500 ק''מ בין טיפול לטיפול.

שום חידוש אין ב 450L הזה.
מבחינת נישה מבחינת שימושים אני אפילו לא מבין מה ההבדל הגדול בינו לבין ה 450x הקיים ממילא.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אבל יש פער משמעותי במשקל וכמו כן מנוע מתון

הרבה יותר מהימהה שהזכרת במצב סטוק AS-IS. הימהה 450 הוא חתיכת גרזן חזק קל וחד.
לאותו האדום ,מדובר בכלי כבד יותר במשקל, עם מנוע בעל קרנק כבד יותר שמגיב בהתאם אם נשווה לימהה כדוגמא. צמיגי 50/50 גם באופי המידה ברשיון האחורי דומה לימהה WRR במידות לדו"ש.אז אולי זה לא דו"ש במאה אחוז אבל יותר קרוב להגדרה זו בגלל התכונות הללו. דעתי כן....
 

DAN TAL

New member
קשקוש וראיה צרה של כל המכלול.

בשוק האמריקאי,ה WR450,מקבל מקסימום 'גרין סטיקר'.
ולעשות אותו חוקי לכביש 'פלייטד' בלשונם,אפשר לא בכל המדינות.
אז ה WR ירד מהפרק.

הבטה,מצליחה לקבל בארה"ב אישור תנועה על כביש,רק בגלל שמהיצרן הקטן הזה,דורשים פחות עמידה בתקנים מאשר היצרנים הגדולים.
(כך כותבים המגזינים).

ולגבי היצרנים האחרים-KTM והסקוורנה,הם מצליחים על הקסקס לעמוד בתקנות המלאות של אופנועי כביש חוקיים בארה"ב והאביזרים שמותקנים עליהם כדי שיהיו חוקיים על הכביש בארה"ב,לא מדגדגים את איכות ורמת אלו של ה CRF450L.
ואז אתה נכנס לשטח עם הסקוורנה חוקי ויוצא מצד שני עם הסקוורנה לא חוקי...
או שאתה מחזיק KTM חוקי לכביש והוא הופך להיות פחות ופחות חוקי עם הרכיבות והחודשים...

אם תקרא טוב,כל מי ששווה לקרוא מה שהוא כותב ברשת,מצין את הרמה והאיכות המושלמים שלך מכלולי ההונדה הזה,בכלל ולעומת כל השאר.

ד"א,גם המתלים שלו כנראה טובים יותר מאלו של המתחרים שלו.

כך לפחות כתבו בדירט בייק...https://dirtbikemagazine.com/dual-sport-shootout-notes-the-wrap/

עזר לך?
 

DAN TAL

New member
ד"א.ב 10 השנים הבאות לפחות,בהם ה CRF450L ייוצר כמעט ללא

שינוי,המתחרים שלו יצטרכו להעלות את רמתם ולהגיע לרמתו לפחות.
התקנות יחמירו ואי אפשר יהיה להעלות על הכביש אופנועי שטח ללא ההשקעה והפיניש שיש בהונדה.
זה יהיה רועש מדי,רועד מדי ולא ידידותי מספיק לסביבה.
 
למעלה