ה - ש - ת - ע- ג - ע - ת - י !!!!

hype8279

New member
ה - ש - ת - ע- ג - ע - ת - י !!!!

טוב הנה אני שולח את לחמי (שאלתי) על גבי המים (רשת)... אני כבר כמה ימים סורק את כל דפי הפורום, את כל דפי הלינקים, המאמרים, האתרים הממולצים וחנויות האמיתיות (אלנבי/רואים עולם וכו') אני פשוט לא מצליח למצוא את מה שאני רוצה, אולי מישהו פה יוכל לעזור (אני ידוע שזה נדוש, אבל....) אני אקדים ואומר שאני מחפש משהו לצילום די רציני (לא כמקצוע אבל כתחביב מאוד רציני - עדיפות גבוה לשליטה ידנית על מרבית הרכיבים) 1. יש את פוג'י S7000 - בחירה כרגע מספר אחת - אך מה ? אליה וקוצ בה, רק 6X זום אופטי.. אך אך לו הייתה זום 10 כבר מזמן הייתי מאחורי כל זה. 2. פוגי' S5500 - אני לא ממש בטוח למה, אולי כי בשביל עוד 500 ש"ח אני יכול לקחת את הS7000. 3. קאנון S1 - לא אפשרי 3MP .... 4. מינולטה Z3 - לא הצלחתי לגבש דעה ברורה חוץ מזה שהגוף שלה נראה כמו צעצוע... בבקשה בבקשה... מי יעזור ? HYPE
 

ganooov

New member
סליחה?

החסרונות שמנית ממש ממש ממש לא נכונים. 3 מג"פ פוסל? איפה אתה חי? אם אתה מחפש את הכל, ובזול יחסית, תקנה 300D מחודשת, ותוסיף אליה אט אט עדשות חדשות. זה ייתן לך הכל. אני אישית פוסל את הפוג'ים, מעדיף את ה-S1 (מצלמה מ צ ו י י נ ת) ואין לי שמץ על המינולטה. אבדוק בשבילך, אבל כדאי מאוד שתשקול קניית DSLR אם אלו הדברים שאתה רוצה. דמויית DSLR היא לא פתרון.
 

hype8279

New member
אז מה כן

הפתרון ? יש לי היום SLR של מינולטה ואני מחפש משהו שיחליף אותה עד 2500-2700 ש"ח. ממש נדלקתי על ה S7000, למה אתה שולל ? HYPE
 

ganooov

New member
אמרתי אישית. זה עניין של טעם.

וגם SLR של מינולטה זה לא הדבר האמיתי
.
 

ganooov

New member
אוקיי.

בהתחשב בהשוואה כאן. א. ה-S5500 יוצאת מהמירוץ, כי האחרות טובות ממנה. ב. הגמישה ביותר היא ה-S7000, אבל! ג. הרזולוציה הכי גבוהה שלה היא אינטרפולוציה, וקל מאוד ליפול כאן ולהשתמש רק ברזולוציה הזאת. ד. באופן אישי הייתי לוקח את ה-S1. ה. המינולטה טובה, המראה שלה לא יותר מצועצע מהמראה של ה-S1. ו. כמו כן, המארה של הפוג'י מטעה. מראה קרבי לא מבטיח לך איכות קרבית. לדעתי, כדאי לך לשקול קניית D60/300D/D70. למה? כי אתה מחפש את הדבר האמיתי אבל הולך על החיקוי. בכללל, כל הסיפור של הפוג'יות האלו נורא מוזר.
 

eylonG

New member
תראה,

לי יש את הפוג'י S5500, ולחבר שלי יש את הS7000. מהנסיון הקצר שלי, אם אתה לא מתכוון להדפיס פוסטרים של ממש, והאופציה לפלש חיצוני (שלי די חסר ת'אמת..) לא חשובה לך, תלך על ה-5500, ניתן להרכיב עליה פילטרים ועדשות נוספות, הזום ענקי, והאפשריות לשליטה ידנית כמעט מלאות לגמרי (למה כמעט? כי בנתיים אין לי אותה מספיק זמן, ואולי יש משהו שלא יצא לי לבדוק..) לעומת זאת, ה- 7000 בעלת עדשה קצת יותר איכותית, ויש לה מספר סוגי זכרונות (ולא רק XD היקר) וכמובן שאפשר להוסף לה עדשות להגדלת הזום האופטי... (ויש לה עוד הרבה יותר אפשריות כמו סופר מאקרו, ומרווח סגר גדול הרבה יותר) מקווה שעזרתי, אילון.
 

ganooov

New member
הזכרת בעקיפין ../images/Emo13.gif.

ההבדלים ברזולוציות ללא האינטרפולציה לא קריטיים בכלל.
 

masterboy

New member
רגע רגע רגע מה הולך פה?

יש לך מצלמה טובה ואתה יורד מהרמה שלה? יש לה טבעת של פוקוס זום שלא תמצא ברוב הקומפקטיות ודמויות הSLR, יש לה 6MP שמאפשר הדפסות גדולות ועריכה ברמה גבוהה, יש לה אפשרות לצילום RAW שאין להרבה מצלמות, יש לה אפשרות לפלאש חיצוני, יש לה אפשרות גם לכרטיס XD המהיר וגם ל CF הזול והפופולרי, יש לה אפשרות לצילום ב3MP עם 800 ISO ועוד הרבה יתרונות אתה לא תוכל לעלות ברמה במחיר של 2500 שקל. אם אתה רוצה לעלות מזה ולהגיע לרמה מקצועית אתה תצתרך להשקיע לפחות פי שניים.
 

avizov2

New member
יש לי דג'ה וו...

לפני כחודש הייתי בדיוק באותה התלבטות.. סרקתי את כל הפורומים את כל הכתבות האפשרויות.. ובסוף החלטתי ללכת על Panasonic Dmc FZ20 שיש בה את כל התכונות של כל אחת מהמצלמות האלה..
 
למעלה