בוקר טוב אסף ../images/Emo42.gif
שמת לב שכתבת כבר על ה"מכנה המשותף" ואף אחד לא ענה לך? אנשים לא רצו להיות "חריפים" כי אתה במצוקה ואולי תיפגע. אז המכנה המשותף הוא אינטליגנציה גבוהה ועוד דברים כמו פרפקציוניזם, רף מאד גבוה של דרישות מעצמך ותיסכול אם אתה לא עומד בדרישות, דחיינות, התעסקות בפרטים, רצון להיות כל הזמן בשליטה, נטיה לאיחורים... - גם הדברים האלה הם רק מין מכנה משותף ויש בהחלט יוצאים מן הכלל. אבל לגבי מוצא עדתי????? - אשכנזים??? - תסלח לי. רקע דתי??? - ממש לא.למרות שיש אנשים שהאוסי שלהם קשור ואולי נובע מהדת אבל אלה מקרים פרטיים. חוש הומור??? - מאיפה לקחת את זה. ואחרון - בעלי ממון. שזה הכי מקומם. יש כאן בפורום אנשים שמשוועים לטיפול ולא מצליחים לעמוד בו מבחינה כלכלית, ואפילו שהם חברי קופ"ח, אין להם אפילו את הכסף לתרופות המומלצות והם מסתפקים ב"מה שזול". אולי במקרה הפרטי היחיד שלך כל הדברים נכונים למרות שאני חושבת שמצבך לא בדיוק נגרם משיעמום מהעולם, אולי אם תצטרך לעבוד ולפרנס את עצמך ברמה של הכרח לקיום מינימלי באמת לא יהיה לך זמן להתעסקות כל כך רבה ב"מצב" שלך. אולי. אבל זה בהחלט לא "מכנה משותף". זהו. גמרתי את ה"נו נו נו" של הבוקר. לגבי פרופ' וייצמן. אני חושבת שעשית מאד בחכמה שקבעת איתו, אבל אתה צריך לקבל החלטה חד משמעית (עם עצמך) לעשות כל מה שהוא אומר. לקחת את התרופות שהוא ירשום ובמינון שהוא יאמר, ולא "לברר" על תופעות לוואי. גם אם יש תופעות לוואי, צריך להתמודד איתן תקופה מסויימת ולקבל אותן כרע הכרחי לצורך שיפור המצב.אני חושבת שאתה לא כל כך יכול להרשות לעצמך להיות בררן כי באמת (לפי מה שאתה כותב) המצב הולך ונעשה יותר גרוע ובכלל לא בטוח שההרעה היא בגלל התרופה שקיבלת. ארחיק קצת בהשערות. נראה לי שבאיזה אופן אתה מכתיב לפסיכיאטרים כל מיני שינויים בטיפול למרות שאני לא בדיוק מבינה איך זה קורה. אמא שלך הציעה השערה שאולי זה בגלל התרופה, התקשרת לרופא והוא שינה? בטלפון? בלי פגישה עם בירור יסודי? לגבי הכדור שהזכרת אני לא מכירה אותו ובהחלט אין לי סמכות לברר עליו ולהמליץ או לא להמליץ לקחת אותו. זו סמכות של רופא בלבד. אם התור לוייצמן קרוב, חכה ותראה מה הוא אומר, אבל שוב, תחליט לעשות מה שהוא יגיד,כולל תופעות לוואי, ובוודאי ובוודאי לקחת כדורים גם אם הם ירדימו אותך לשבוע ואפילו לחודש. מה קרה? תהיה עייף ותישן כמה זמן. היה שלב שהתרופות לא עזרו לבת שלי והוסיפו לה תרופה אנטי פסיכוטית, והשילוב עבד טוב. בהתחלה זה מאד מאד הרדים אותה ואחר כך הגוף התרגל. אני ממש לא תופסת את העובדה שאם כדור מעייף, אתה לא לוקח אותו. כתבת (פעם) שזו הסיבה שהפסקת עם האנפרניל למשל. חבל. אולי האנפרניל היה עוזר לך אם היית מוכן "לסבול" את העייפות? זו סתם דוגמה, אני בהחלט לא מתייחסת לתרופה עצמה אלא לפרנציפ. תתיחס לתופעות הלוואי כאל רע הכרחי. טוב. אני מקווה שהצלחת לקרוא את כל מה שכתבתי. מקווה שפרופ' וייצמן יעזור לך. באמת באמת. נחזיק לך אצבעות ושגם היום יהיה יום טוב תמי