ה"פ ומבצר האופל!! (פאנפיק) ההמשך!!

djoker

New member
ה"פ ומבצר האופל!! (פאנפיק) ההמשך!!

פרקים 16-17
16. עונשו של הארי 17. סימנים מוזרים מקווה שתהאבו את זה
 

djoker

New member
אוקיי, אין תגובות?

איפה כל האנשים שאמרו שהם קוראים את הספר? מה, כבר התייאשו ממנו?
 

Chsheer cat

New member
לא ספר, פאנפיק.../images/Emo95.gif

ספר זה סיפור מקורי שלך בכריכה (יצא לי חרוז...^_^). זה יפה, אממממממממ זה קצת ברור, שבכותרת יש מונה של פתק שכתוב עליו במבצר האופל, אז ברור שעל הפתקים זה מה שיהיה כתוב. אהבתי את הנר הזה.... אין לי יותר מה להגיב.....
 

djoker

New member
אני תמיד מתבלבל...

רק לא מזמן למדתי את המושג הזה
 

elina002

New member
אני הולכת לקרוא עכשיו ודרך אגב

איך בכלל עושים לינקים?
 

elina002

New member
זה פשוט מהמם נהדר!

תעדכן שוב במהירות זה נגמר כל כך מעניין
 

Silver Fox

New member
יפה../images/Emo45.gif../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

אבל לא כותבים "זאת הפיסת מידע" שאנחנו צריכים... כותבים "זאת פיסת המידע שאנחנו צריכים."
 

djoker

New member
המשך!! פרק 18!! 9 עמודים!

פרק מרגש וחשוב במיוחד! התבוננתי קצת בכתיבה של ג´יי קיי ואני חושב שממש השתפרתי בנושא הזה של השיחות
הן הרבה יותר מציאותיות וארוכות. 18. מבצר האופל מקווה שתהאבו
(בפעם הבאה אתם תקבלו עד הסוף של הספר.. 4 פרקים.)
 
למעלה