ה-ל-לויההההההההההה

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
בכלל,מיום א עד ה כל יום גשם בעצמות

שונות,עם אפשרות לדובדבן שבקצפת ביום ד.
 

sNow4ev3r

New member
מגניבב .. הלוואי :)

יאללה משה תן לו פוו ח כמה שיותר יותר טוב
 

sNow4ev3r

New member
גם זה טוב, לא ??

נראה לי שזה טוב מאוד חח אבל לא מבין :) http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn1742.gif
 

m70

New member
לפי המפות האלה גם בירושלים צפוי

שלג,אבל לפרק זמן קצרצר. אני מניח שעד יום ד יהיו שינויים לכאן או לכאן.
 

מתיאס

New member
איסי מושון נראה יותר טוב

הרמה קצת יותר מערבית שתאפשר לאפיק העמוק לרדת ישר אלינו ויוכל ליווצר שקע
 

shlomobar

New member
כן, ביום רביעי הבא נראים תנאים

ברורים לשלג (קצרים אמנם) בהרי הצפון והמרכז. רק שזה בעוד שבוע, וידוע לכם מה יכול לקרות בעדכונים בשבוע... אל תשאלו על מפלס השלג, כי אין טעם לענות לטווח שכזה... אבל לפי העדכון הזה איפו אמור לראות שלג...
 

shlomobar

New member
אי-סי מוריד את המערכת מערבה

מאיתנו, כך שהיא תגיע אלינו באיחור לעומת עדכון גפס ו"תשושה" במקצת.
 
אל תמהרו ... אחרי האפיק של

4-5-6-7 של ינואר ... גפס מדגיש על רכס מעלינו ומעלים את הרכס שהיה מעל אירופה ... זה כי יש אפיק שיורד מהאטלנטי אל מערב אירופה ומזיז את את הרכס שבמרכז אירופה אילינו . *גפס כבר עקבי על המערך הזה ... נקווה שישנה את זה לטובה .
 

season

New member
זה לא טוב. אבל עדכון הצהריים כבר

לא מראה אתזה. הוא מראה שאחרי האפיק העמוק ב 4-7 לינואר תהיה אפיקיות סטטית חלשה אצלנו עד סוף הטווח.
 
למעלה