ברורים לשלג (קצרים אמנם) בהרי הצפון והמרכז. רק שזה בעוד שבוע, וידוע לכם מה יכול לקרות בעדכונים בשבוע... אל תשאלו על מפלס השלג, כי אין טעם לענות לטווח שכזה... אבל לפי העדכון הזה איפו אמור לראות שלג...
4-5-6-7 של ינואר ... גפס מדגיש על רכס מעלינו ומעלים את הרכס שהיה מעל אירופה ... זה כי יש אפיק שיורד מהאטלנטי אל מערב אירופה ומזיז את את הרכס שבמרכז אירופה אילינו . *גפס כבר עקבי על המערך הזה ... נקווה שישנה את זה לטובה .