ה"לסביזם" בעידן החדש.... .. .ארוך:)

  • פותח הנושא xyzp
  • פורסם בתאריך

xyzp

New member
ה"לסביזם" בעידן החדש.... .. .ארוך:)

הי בנות, אני די חדשה בפורום - זאת אומרת אף פעם לא הצגתי משהו משלי... אבל תמיד יש פעם ראשונה: ובמילים אחרות, הבעיה/שאלה שלי היא כזאת: בשנה האחרונה הכרתי נשים דרך האינטרנט (כי בואו נודע בזה - אני לא אשרוק לנשים ברחוב:)... ) והופתעתי כל פעם מחדש: בואו נתחיל מזה שמשהו כמו 50% מהפניות שקיבלתי חזרה היו מזוגות, כן כן - זוגות שמחפשים צלע שלישית! טוב, בלי להתאייש מחקתי ישר את הצעותיהם והתייחסתי רק לנשים שנראות לי רציניות (תראו לא שאני באה בהגדרה שאני מחפשת קשר רציני, אני מאלה של "יהיה מה שיהיה" אבל דבר אחד אני יודעת - אני מחפשת אישה! לא זוג! כי אם זה מה שהייתי רוצה - הייתי הולכת לפורום אחר! ) בכל אופן יום אחד הכרתי ככה מישהי דרך הצ'אט ונפגשנו אצלה בבית... היה מיותר לציין עד כמה הופתעתי כש"שותפה" הופיע בדלת וכמובן רצה להצתרף&#^^!!!!! למשל אתמול הכרתי מישהי שהביאה את בעלה לפגישה#$^#&!!!!!!!! תגידו מה קורה כאן??? מה זה אופנה חדשה לנשים נשואות או אלא שיש להן חבר לחפש "חברה". ועוד אלא שעושים את זה באופן ישיר אז מילא... אבל אלא שעושים את זה בצורה עקיפה?! ממשש חוצפה? תגידו מה קרה לקשר הזה של אישה-אישה?! זה כבר לא קיים יותר??
 

Shenizel

New member
דוקא נדמה לי שזה עדיין קיים

רק צריך לחפש יותר טוב כי על פני השטח את כנראה מוצאת את הזוגות שאין להם חיים ורוצים משהו חדש... תנסי לחפש יותר טוב נדמה לי שיש פה דיי המון שמחפשות ..
 

magicgirl

New member
תראי..

יכול להיות שזה הרבה יותר פשוט והתשובה מונחת לך מתחת לאף: לא לחפש קשר רציני באינטרנט!!! פשוט מאוד! את לא צריכה לשרוק לבנות ברחוב (שלא תקבלי מכות מפרחה חס וחלילה) אלא פשוט לכי למסיבות... מועדונים של נשים וזה יהיה הרבה יותר קל...כי אז את יכולה לשרוק וידעו למה את מתכוונת , ורוב הנשים שהכרתי במסיבות אולי לא רצו קשר רציני אבל לפחות לא שלפו לי איזה דוד שעיר שרוצה "רק" לצפות. בהצלחה
 
למעלה