ה כ נ י ס ה ח י נ ם !!!!!!!

נילוס11

New member
ה כ נ י ס ה ח י נ ם !!!!!!!

גם השנה בחול המועד פסח,37 אתרים נבחרים ובהם: מוזיאונים,אטרקציות וגנים לאומיים ומעניק לציבור כניסה חינם. יער הקופים בידפת-גוש שגב גן החיות הלימודי,חיפה גן גורו -בגן השלושה(ליד הסחנה) גן לאומי בית שאן משכן לאומנויות עין חרוד גן לאומי כוכב הירדן מוזיאון ינקו-דאדא,עין הוד הגלריה לאומנות -אום אל פחם יד לשריון -לטרון מרכבות לטרון שמורת טבע עינות צוקים מוזיאון ישראל,ירושלים יד ושם מוזיאון המדע על שם בלומפילד,ירושלים מוזיאון ג'ו אלון בנגב -תרבות הבדואים מוזיאון חיל האוויר,חצרים גן לאומי עבדת יער האיילים מוזיאון לוחמי הגטאות מוזיאון חיפה לאומנות המוזיאון הימי הלאומי,חיפה המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל,חיפה גן לאומי ציפורי מוזיאון העלייה הראשונה ע"ש שרה ומשה אריזון,זכרון-יעקב שביל התפוזים(בכביש חוצה חדרה) מוזיאון הרצליה לאומנות עכשווית מוזיאון פתח תקוה לאומנות מוזיאון בית התפוצות מוזיאון ארץ ישראל,תל אביב מוזיאון תל אביב לאומנות סינמטק תל אביב בית ראובן מוזיאון נחום גוטמן לאומנות המוזיאון לאומנות ישראלית,רמת גן בית הדבורה והדבש,קיבוץ יד מרדכי מרכז מבקרים רמון(כולל חי רמון) חי-בר יטבתה הכניסה חינם לכל האתרים. פרטים על האתרים ולמועדי הפתיחה :1212-332-585 והכי הכי חשוב התודה לגברת שרי אריסון ולבנק הפועלים,על יוזמתם הברוכה. בקיצור צאו ותהנו.
 

נילוס11

New member
"ללא גורל" הסרט ההונגרי מגיע לארץ

הסרט "ללא גורל" של הסופר זוכה פרס נובל אימרה קרטס יחל להציג בסינמטק תל-אביב (ואולי בעוד מקומות?) מיד אחרי חג הפסח,ביום חמישי 20-04-2006 אני ראיתי את הסרט לפני שנה בחודש מרץ בבודפשט אני ממליץ מאוד מאוד לראות את הסרט המרגש והנפלא לכל אחד מאיתנו.
 

orlu

New member
נילוס איזו נמרצות על הבוקר......גם

אני ממליצה על הסרט,,,ולגבי שרי הריסון אני לא מסירה בפניה את הכובע שתוריד משכר המאה שישים אלף שח ליום וכיוצא באלה לשכירים שלה ותממן משכורת גבוהה יותר לעובדי הבנק הזוטרים,,שמעתי מנקה בבנק מתלוננת על משכורת רעב בשעות אין ספור אצל גבי גזית וזה עצוב. עם זאת היא יכולה להוריד את העמלות הגבוהות וכו.......... אז שלא תיפרוץ עלינו גברת הריסון במבצעים לעניים
 

עב

New member
אורלו! אני איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נמאס כבר מהעשירים האלה ששוחטים אותנו במשכורות ובעמלות ואח"כ "תורמים" לנו................................ גם אני רוצה לצאת מבית עבדים!
 
גם דעתי

שיש מספיק כסף במדינה וצריך לחלק אותה ביתר צדק. היה צריך לקבוע מקסימום רף למשכורות שמעליו היו שמים בקופה לאנשים שמרויחים פחות. למה היא צריכה כל כך הרבה כסף? היה אפשר להרים את רמת חיי הרבה משפחות.....................!
 

נילוס11

New member
אני רק הצעתי לכם להיכנס בחינם

אם תלכו או לא זה לשיקולכם, מה שבטוח הם ימשיכו לקבל את המשכורת הזו וגם להחליף את היאכטה לעופר גלזר.
 

ronnymp

New member
../images/Emo52.gif שאני מתפרץ - אבל .....

לא שאני מגן חלילה על שרי האריסון אבל ..... לכל המתלוננים על הבנקים ששוחטים אותנו לא מזמן היו פה בארץ בחירות והיה ניסיון להתארגנות נגד הבנקים - לטובת הציבור מפלגה שניסתה לרוץ לכנסת עם הסיסמה הזו מי מכל המתלוננים נתן ידו למפלגה הזו
מצד אחד מתלוננים - ומצד שני לא נותנים יד-ליד המושטת לעזרה אז ......
...... בנק הפועלים (כמו רב הבנקים) הוא בבעלות פרטית
וזכותה של שרי האריסון לעשות שם מה שבא לה ( במסגרת החוק כמובן ) ( כמו שגם בעלה עושה הכל במסגרת החוק
) וכנ"ל בתגמול משכורות ענק לעובדים הבכירים שלה שבדירקטוריון ואם אנחנו , הציבור כל כך תומכים בה ( בעצם פתיחת חשבונות שם ) אז אין לנו זכות להתלונן
המקומות היחידים ש- "מותר" ו- "גיטימי" לנו הציבור זה להתלונן זה במקומות הציבוריים , הממשלתיים , אלה שלמדינה יש בעלות עליהם חב' החשמל , מנכ"לים ממשלתיים , בכירי הנמל וכו' .... שם המיליונים נשפכים כמים - מכספינו , משלמי המיסים . זו דעתי - ו-
שהאמת אינו עריבה לאוזן שיהיה לכולנו בוקר נפלא רוני
 

עב

New member
טעות קלאסית

31% ממניות בנק הפועלים בידי גברת אריסון. 69% מהמניות בידי שאר העולם. גם אתה ואני יכולים לרכוש את המניות, אבל לא יתחשבו בדעתנו. הכסף שגברת אריסון לוקחת לעצמה הוא הכסף של לקוחות הבנק הנמקים תחת העמלות המפוצצות שלה, פיטורי 900 העובדים - זה לא כסף פרטי כל כך כפי שאתה חושב. מחאה ציבורית יכולה להועיל תמיד וגם מי שיש לו חשבון בבנק הפועלים ולא תמך במפלגה האמורה זכאי להביע את דעתו, כל עוד 18 האוליגרכים לא שינו אותו. על כן יש לנו זכות להביע את דעתנו, להתלונן ולפעול לשינוי המציאות המקוממת הזאת . כתבת את מה שמאכילים אותך מתוך חוסר ידע. תבדוק את הרכב הבעלות של בנק הפועלים ותופתע! בוקר טוב ישראל!
 

עב

New member
והנה עוד שניים שחושבים כמוני

היום ב TheMarker יש מאמר על שכרם העתק של מנהלי הבנקים וטובת החברה בראשה הם עומדים. מסתבר שבאמריקה, אחותנו הענייה, דבר כזה לא היה עובר בשקט, או לא עובר בכלל.
 

ronnymp

New member
או קיי - ../images/Emo52.gif על הבורות

אבל זה עדיין בידיים פרטיות ועדיין בעלי המניות האחרים לא הצליחו להתנגד ואנחנו - ציבור הצרכנים הישראליים - היינו ונישאר מטומטמים ( והכוונה כמובן "מטומטמים" במובן הצרכני של הביטוי )
לא מדירים רגלינו מנותני שרות גרועים ( שזה דבר נפוץ ב-
)
המועצה לצרכנות שלנו
- היא גוף ללא שיניים ראי מה קורה בארה"ב ..... שם יש שיניים שאוכפות חוק
במקום מתוקן - הצרכן פונה לקבל שירות - איפה שצרכיו נענים ומחרים/מדיר רגליו משירות גרוע או יקר אולי בגלל זה אנחנו נבדלים משאר העמים והראיה לכך ..... - אנחנו בארץ - והם בחו"ל ....
 

עב

New member
מניות השליטה בידיים פרטיות

וזה לא מקנה להם זכות לחיות על חשבוננו! בחו"ל אין משכורות מפוצצות כמו אצלנו, כי הם בחו"ל ושם כידוע כולם עניים. אני מדירה רגלי משירות גרוע וכך עברתי בנקים, קופת חולים, חברת אשראי, ספקיות אינטרנט, חנויות ומה לא. יש לי מודעות ואני מיישמת אותה בחיים הקטנים שלי. הלוואי שיכולתי לשנות את המצב בבנקים הארורים. אתה זוכר את האופנובנק? הציבור העריץ את השודד הזה משנאת הבנקים ולא בגלל סיבה אחרת. אבל די לקטר... יאללה לעבודה... ויש עוד ליל סדר להכין!
 

orlu

New member
ממש ממש נכון..אם כי לא בטוח ש 18

המישפחות אוליגרכיות הן. אגב בקנה מידה עולמי של בנקים פרטיים מן היסוד אין משכורות כאלה. טוב כי אין להם את דוגמת בנק ישראל כניראה. ורוני רק זה עוד היה חסר לנו מיפלגה קטנה נוספת שתערער את המצב. אני לא מנסה לחזק את קדימה המערך או כל מפלגה גדולה אחרת אבל אם הינו משדכיתלים לתת יותר כוח למפלגות הגדולות יתכן ומצצבינו היה משתפר(?) מי יודייע ובנימה זו אלך להרוויח את לחם יומי כי אחרת גם 160 שח לא יהיו בחשבוני יום טוב
 

שושנה ו

New member
|ש בוקר טוב לכולם

טומי ,תרגיש טוב ,עבודה נעימה ובישולים קלים ,נעימים וטעימים לכל להמבשלות/ים . מצטערת שלפעמים יוצא לי להעלם ,אך זה נעשה שלא מרצוני, ומסיבות שאינן תלויות בי . המחשב עושה בעיות ,כבר החלפנו ספק כח ומאוורר ,אבל מדי פעם הוא ממשיך להשתגע .נוסף לכך גם אני הייתי חולה עם דלקת בשתן וחום ,וכמובן עם אנטיביוטיקה . כמו כן הניקיונות ,הסידורים ,הקניות וההתכוננות לליל הסדר ,הותירו אותי חסרת כח ואוויר. בקשר לחרמזלי - כרמזלי ,גם אבי היה מכין אותם ,לא דווקא לליל הסדר ,אבל תמיד בפסח . הוא היה מכין אותם מתפו"א מבושלים ,ביצים , קמח תפו"א ולא קמח מצות וכמובן מלח ופלפל שחור . וזה היה כל כך טעים ,שהוא עוד לא היה מספיק לגמור את טיגון כל הכמות ,וכבר מה שהכין- היה ניגמר !!!!!!!!!! מוזר איך אנחנו מאותה עדה ויש לנו כל כך הרבה הבדל בבישולים . אז שנשמע רק בשורות טובות ,וחג פסח כשר ושמח .
 

ronnymp

New member
טוב טוב - אז קחי עוד משהו מהבחירות

מצד שני נמאס מהגדולות ( משלושתן ) אז אני מאלה שניסו להחליף
 
למעלה