ה"חינם" עולה ביוקר
ה"חינם" עולה ביוקר
"הלו"ז יידחה בחמש שנים; התקציב תפח בשליש
"יש מי שאומרים שהפרויקט יסתיים ב–2025 ושעלותו תגיע ל–25 מיליארד שקל. קיים פער בין מה שנ.ת.ע משדרת לבין מה שקורה בפועל. הם מבטיחים שיעמדו בזמנים ובתקציב, אך החריגות נמשכות" - כך אמר מקור בענף התחבורה בתחקיר TheMarker שפורסם באחרונה אודות המתרחש בפרויקט. "זו חברה שלא יודעת לנהל. גם חברות הבקרה לא יכולות להחליף ידע מקצועי. נ.ת.ע היא כמו קבלן מתחיל שעכשיו בונה גורד שחקים", הוסיף המקור.
הפרויקט המולאם של הקו האדום של הרכבת הקלה, בין פתח תקוה לבת ים (23 ק"מ), אמור היה להסתיים עד 2017 בהשקעה של 10.7 מיליארד שקל. ואולם, בנ.ת.ע טוענים, בצדק מסוים, כי האומדנים היו מלכתחילה לא ריאליים. לפי התחזית הנוכחית של נ.ת.ע, הפרויקט יתחיל לפעול רק ברבעון השלישי של 2020. לפי חברת הבקרה של הפרויקט, אז'יס, הרכבת תפעל רק ב–2022. עלות הפרויקט צפויה בינתיים להאמיר ל–14.3 מיליארד שקל."
http://www.haaretz.co.il/1.2073789
מה לדעתכם היו צריכים לעשות בשביל שהפרוייקט יתנהל כמו שצריך?
ה"חינם" עולה ביוקר
"הלו"ז יידחה בחמש שנים; התקציב תפח בשליש
"יש מי שאומרים שהפרויקט יסתיים ב–2025 ושעלותו תגיע ל–25 מיליארד שקל. קיים פער בין מה שנ.ת.ע משדרת לבין מה שקורה בפועל. הם מבטיחים שיעמדו בזמנים ובתקציב, אך החריגות נמשכות" - כך אמר מקור בענף התחבורה בתחקיר TheMarker שפורסם באחרונה אודות המתרחש בפרויקט. "זו חברה שלא יודעת לנהל. גם חברות הבקרה לא יכולות להחליף ידע מקצועי. נ.ת.ע היא כמו קבלן מתחיל שעכשיו בונה גורד שחקים", הוסיף המקור.
הפרויקט המולאם של הקו האדום של הרכבת הקלה, בין פתח תקוה לבת ים (23 ק"מ), אמור היה להסתיים עד 2017 בהשקעה של 10.7 מיליארד שקל. ואולם, בנ.ת.ע טוענים, בצדק מסוים, כי האומדנים היו מלכתחילה לא ריאליים. לפי התחזית הנוכחית של נ.ת.ע, הפרויקט יתחיל לפעול רק ברבעון השלישי של 2020. לפי חברת הבקרה של הפרויקט, אז'יס, הרכבת תפעל רק ב–2022. עלות הפרויקט צפויה בינתיים להאמיר ל–14.3 מיליארד שקל."
http://www.haaretz.co.il/1.2073789
מה לדעתכם היו צריכים לעשות בשביל שהפרוייקט יתנהל כמו שצריך?