אז ככה:
1. נתנו הצעת פתרון לתרגיל מס 2. 2. ערן ענה על שאלות של סטודנטים, אבל כל תשובה לקחה המון זמן בלי שום הצדקה. 3. ציפתי שהוא יעשה מעין חזרה כללית על החומר (כצפוי בחזרה למבחן...) אבל הוא וויתר על זה. 4. הוא נתן דוגמאות לשאלות אפשריות (מה שמוריד את הסיכוי שהן יופיעו במבחן) אבל כל השאלות כבר פורסמו באתר של המכללה. 5. בקיצור היה די משעמם. 6. אם בכל זאת מישהו רוצה את הפתרון לתרגיל ואת מה שערן אמר צריך רק לבקש יפה ואני אשלח לכם. 7. לפי אורך התשובה נראה שממש משעמם לי בחיים (אבל זה לא ככה, תאמינו לי. לאט לאט יהיו גם לי חיים...)