התקשרו כרגע מבי"ס - אוףףףףףףףףףףףףף

יעל י

New member
התקשרו כרגע מבי"ס - אוףףףףףףףףףףףףף

השנה התחילה יחסית ממש יפה לעומת שנה שעברה ואפילו קיבלנו מחמאות מהמורה הילד די בעייתי ADHD עם עקשנות חזקה מטופל בריטלין שינו לו מערכת על מנת להקל עליו וזה עוזר ימים ראשון עד שלישי מסיים ב 15:00 ימים רביעי חמישי הכיתה מסיימת מוקדם וביקשו שישאר לתיגבור והכנת שיעורים הוא ביקש יום אחד כן לבוא מוקדם והוחלט על ידו שימי רביעי הוא ישאר לתיגבור ואפילו שלחתי מכתב הסכמה היום עכשיו המחנכת התקשרה שהוא אינו מוכן להיכנס לכיתה והוא מסתובב בחוץ ואת המכתב הוא לא רוצה לתת לה ביקשתי שיקראו לו לטלפון והוא לא מוכן לבוא לדבר איתי בטלפון קשה לי (ואני יודעת שגם לו לא קל)
 

iris mom of two

New member
בן כמה הוא?

כמי שהיתה בבית הספר כבר פעמיים השנה, אני מבינה את התיסכול. משיחות עם הורים אחרים עם ילדים כמו שלי זה עובר מתישהו. קשה להם. קשה להם להבין בכלל למה הם צריכים להיות בבית ספר. שיתוף פעולה עם בית הספר, המון סבלנות מצידך ומצד המורה, עירוב של האבא עוזר. עדיין זה מתסכל, וכל יום אני מחזיקה אצבעות שהיום יהיה יום טוב. שלי אובחן כלא ADD או ADHD והטיפול היחיד הוא התנהגותי.
 

יעל י

New member
בן 10 וחצי כיתה ה

ואני די מופתעת כי מעליו מסתובבת עננה של מעבר לבי"ס לחינוך מיוחד שהוא כ"כ לא רצה אבל אמרתי לו בתחילת השנה שאם יהיו בעיות אני מעבירה בלי לשאול אותו הוא ילד מאד קשה
 

iris mom of two

New member
זו התמודדות יומיומית

אני כל כך מבינה את התיסכול שלך. שלי בכיתה ג'. אין אצלנו בי"ס לחינוך מיוחד. אני בקשר עם פסיכולוג ועומדת להכניס אותו לטיפול אם דברים לא מסתדרים. הוא ילד מקסים, חכם שייתכן שיישאר כיתה אם לא יעמוד במטלות (זה לא עניין שהוא לא מסוגל אינטלקטואלית, נפשית הוא לא מתמודד). ייתכן שהוא גם בודק גבולות, האם באמת תעבירי אותו? סבלנות, סבלנות, עקביות והמון כוחות נפשיים. זה מה שאנחנו צריכות על מנת להתמודד. אצלי מאד עוזר שאבא התחיל לקחת אחריות לעניין, מופיע לכל הפגישות עם בית הספר, מאד מעודכן במה שקורה ומדבר איתו יומיום (וזה אבא שעובד 60 פלוס שעות בשבוע, כך שזה לא קל לו).
 
גם שלי לא מאובחנת כ-ADD או ADHD אלא

רק התנהגותית ואפילו הורידו לה לחלוטין את התרופות לפני 3 שנים. כי הבינו שלבעיות התנהגות אין מה לתת ריטלין אלא הטיפול הוא אחר. אני מאחלת לך ולו שתצליחו לצאת מהקשיים.
 

iris mom of two

New member
תודה

אני אופטימית. הילד שלי הוא מקסים, אנרגטי, אוהב. רק לפעמים מסתגר לגמרי ולא מסוגל להגיב. כשיש מטלה שהוא לא רוצה לעשות, הוא לא מבין למה הוא צריך לעשות אותה. יש לו חוש הומור, ולפעמים זה פשוט מתסכל איך הוא משתמש בחוש ההומור שלו. אני חושבת שכשיש ילד כזה נורא חשוב לזכור את התכונות הטובות ולהזכיר לעצמנו ולילד עד כמה הוא אהוב.
 
בהחלט. ועוד משהו

אני חושבת שבשביל שתהיי שקטה עד הסוף תמצאי לך איש מקצוע שתהיה ביניכם כימיה לדבר על הדברים ולרוקן את הלב, כי זה כל כך נחוץ אפילו שלפעמים זה נראה כמו מועקה ומי צריך את זה בכלל. ובטח שהם אהובים מאד. האהובה שלי כרגע במיטה עם כמעט 40 מעלות חום.
 

NewH

New member
שיחזור הביתה

ותראו מה אפשר לעשות אחרי סוכות. חבל לנסות "להכניס" אותו למסגרת שממילא תפרץ עוד יום.
 
אין איש מקצוע שאפשר להתייעץ איתו?

אולי מינון לא מתאים? אולי סוג כדור לא טוב?
 

חוה 1

New member
הייתי מפחיתה עדלמינמום את הזמן

שהוא צריך להשאר בבית הספר. זה כנראה גורם לו לסבל . חוץ מזה נפגשת עם המחנכת ובונה איתה תוכנית לשיפור התנהגות שבה היא מדווחת לכם ואתם מצ'פרים כשצריך.
 

יעל י

New member
עדכונים והתלבטות

הגיע הבייתה באיחור היום - כאילו התעכב לדבר עם סבתא שלו מסתבר שהגיע לטלפון אולם היה לבד אז ניצל את זה לשחק אותה לא מבין (אבל הטלפון היה סגור) אומר שיש בכיתת התיגבור הרבה ילדים קטנים והרבה רעש ומהכיתה שלו רק הוא ועוד 2 ולכן לא רוצה להישאר בנתיים המורה שלחה מכתב יפה שאומר על מנת לסייע לילד ולשפר עליו להישאר וכו' וכו' וכו' מה דעתכם? להשאיר או לוותר?
 

חני ב

New member
זו לא חובה נכון?

וקשה לו, נכון? חושבת שהייתי לעת עתה מוותרת לו אבל עושה לו תנאים. להיות עוד שעות בבי"ס מאד מקשות על הרבה ילדים ובצדק.
 

יעל י

New member
המורה התקשרה היום שוב

כמובן אמרה שזה לטובת הילד כי בימי רביעי הוא מתוגבר על ידה ומראה על המשך הרצון שלו ללמוד סיכמתי איתה על פגישה אחרי סוכות ואחרי הפגישה אחליט סופית
 
למעלה