התקשורת מתעניינת! תמונות מעולות

חשיפה

תרתי משמע. המערכת הפוליטית מתעלמת מאיתנו, זה לא אישי, זה פשוט בגלל שאנחנו צעירים. אם היינו חלק מהמערכת, היו מתייחסים גם אלינו, אבל, שוב, אנחנו צעירים, לא שווה להתייחס אלינו. בקמפיין הזה החלטנו ללכת עד הסוף. רוצים למשוך את תשומת הלב הציבורית כי הגיע הזמן שישימו עלינו ושישימו לב אלינו.
 
ועירום זאת הדרך היחידה שאתם מכירים?

אין דרכים אחרות למשוך תשומת לב? אני מבינה את הסימבוליות שב"חשיפה" אבל נראה לי שזה ללכת צעד אחד רחוק מדי.
 

עצובה 23

New member
משהו מעצבן

בהחתלה ראיתי אותכם, והתלהבתי ישר, כבר נתתי לכם את הקול שלי. אבל אז נכנסתי לאתר שלכם, ונרשמתי, ציפיתי לקבל איזה מייל בחזרה- תודה על התמיכה , את יכולה לעזור בדרכים הבאות.... אבל כלום, נאדה, לא שומעים ממכם. אז אם אתם כזו מפלגה קטנה שאפילו לא טורחת לענות למיילים, ( שבהם נאמר במפורש שרוצים לעזור לכם!!! לקדם את המפלגה) למה שאצביע עבורכם???
 
אל תהיי עצובה

בתוך ים הנושאים שאנחנו מטפלים בהם, לפעמים נשמט איזה מייל אחד. זה קורה ואנחנו מתנצלים על כך. השתדלנו לענות לכל פנייה, גם במיילים, גם בטלפונים. גם בפייסבוק. עדיין לא מאוחר - הבחירות מחר ונשמח לשמוע ממך. אני שולח לך את הנייד שלי במסר אישי.
 
לנציג המפלגה שלום רב

קראתי בעיון את אותם נתונים על המצע המפלגתי המופיעים באתרכם. כמי שיהיה השנה בן 33 אני עד ל2 תופעות בעולם המודרני, אשר נדמה כי הן נתפסות כסותרות זו את זו למרות שההפך הוא הנכון: 1: מצד אחד, נראה שככל שגדלה תוחלת-החיים בעולם המערבי, כך נתפס אדם כ"צעיר" גם לאחר גיל 30 ואולי גם 40. 2: מצד שני, עדיין ב"חשיבה הפופולרית" נתפס אדם בחברה המערבית שעבר את גיל 30 כמי ששעון החול שלו הולך ואוזל ,ומקומו בחברה בהתאם. משמע, ש"צעיר" הוא כיום כבר לחלוטין לא הגדרה ביולוגית יבשה, וההגדרות החברתיות העכשוויות לה אינן מתאימות יותר. קחו לדוגמא את כל אותם בני 45-50 שהם בשיא כוחם היצירתי והתעסוקתי ונאלצים להסתפק בדמי אבטלה כי המעסיק העדיף מישהו שנראה כמו ילדון (אני מקצין בכוונה). במצב כזה, יש יותר משמץ של לגיטימיות בתמיהה, האם חלק מהתוכנית של :"מפלגת הצעירים" לא לקה בחסר למול העובדה שאותם "צעירים" בעצם מתבגרים מיום ליום.... הבעיה הגדולה ביותר של כל המפלגות בלי יוצא מן הכלל היא לא רק הסקטוריאליות אלא גישת "לי זה לא יקרה". כלומר אני לא אזדקן, אני לא אחלה, אני לא עלול להיות מפוטר או ללקות בנכות או בן משפחתי וכו'. כולם מתהדרים בשלב מסוים במילות הקסם:"נדאג לקשישים לעניים ולנכים" אבל בסופו של דבר הסקטוריאליות היא שתקבע, והבעיות החברתיות שעליהן היא צמחה (מפלגת הגמלאים למשל) נותרות ללא מענה ,לדעתי בגלל שבסופו של חשבון כל אחד אומר:"למה לי להתגייס למען שכני?" זה נשמע פרדוקסלי, אבל הבעיות החברתיות שלנו לא תיפתרנה ע"י סקטוריאליות. הבעיות שאתן מעלים הן נכונות, אבל קחו בחשבון שהצעיר של היום הוא המבוגר של מחר.
 
אנחנו עובדים בשביל המחר

ההגדרה צעיר היא אמורפית. כל מי שמגדיר את עצמו צעיר הוא צעיר. העשייה שלנו מיועדת עבור דור המחר ועבור אלה שמחר יהיו כבר הדור הבוגר. זה לא סותר, להפך.
 

droriko

New member
עובדים בשביל המחר עם הזין בחוץ או בפנים?

בכל מקרה אני לא מתכוון לבזבז את הקול שלי מחר על מפלגה שמיועדת לטווח גילאים של 5 שנים
 
בשם מפלגת הצעירים

אני מוותר על קולו של אדם שמתבטא כמוך. את הלשון שלך תחזיק בפנים, יותר טוב.
 

droriko

New member
אתה מצחיק אותי

ה"מנהיגים" שלך מצטלמים בעירום בשביל לפרסם את המפלגה שלהם (זנות) ואתה עוד מתלונן על זה שנכנסים לפורום שלכם ומשתמשים בשפה גסה?
 
המסר שלי לכל פעיל פוליטי באשר הוא

הטעות הגדולה היא לומר "לי זה לא יקרה". כל הסקטוריאליות בפוליטיקה הישראלית היא של קבוצות שהבעיות האנושיות האובייקטיביות שלהן לא מצאו מענה במפלגות הגדולות. ההדחקה הזו היא שהובילה למפלגת גמלאים, מפלגת צעירים, מפלגת נכים(במדה ותהיה כזו)וכו'. למרות שאתם "הצעירים" אתם כל אדם באשר הוא. אני מודה שאין לי תשובה באשר לשאלה האם המשך הסקטוריאליות מועיל לפתרון בעיות, או שמא זוהי הנצחה של התעלמות המפלגות הגדולות מהמושג שנקרא "אדם ואזרח".
 
יש פה נקודה חשובה

אנחנו בונים מחר פוליטי. זו לא מפלגה חד פעמית. בדיוק כמו שקדימה לגיטימית, גם אנחנו לגיטימיים. השאיפה היא לבנות את צבר כמפלגה לטווח רחוק, שבכל פעם מחדש מציבה בראשה את הדור הבא של מנהיגות צעירה. אנחנו לא דואגים לפנסיה של בועז טופורובסקי ונתנאל איזק, הם יפנו את מקומם לדור הבא הרבה לפני שפרס, ברק, לנדאו, ג'ומס ושטרית יעשו את זה.
 

maiodo

New member
נו באמת

"התמונות מעולות" ???!!! כאילו מה - רציתם להראות שיש לכם קוביות בבטן, האם זה העיניין?? שמע - באף אחת מהכתבות האלו לא צויין מה אתם רוצים בכלל מה המצע שלכם מהי עמדתם הפוליטית בנושאי ביטחון, כלכלה חברה ועוד מפלגת הצעירים... אולי במקום להראות לי את החזה שלך תספר קצת עליכם שאוכל גם אני לדעת מי אתם?
 

droriko

New member
אתם ממש מזלזלים באינטיליגנציה של הצעירים

אם אתם חושבים שבמקום להצביע למפלגה שמשדרת רצינות הם יצביעו למפלגה רק כי היא מתפשטת בשביל פרובוקציות מצד שני אם חושבים על האינטיליגנציה של הצעירים בימינו.....
 
מצד שני,

ראיתם את הקמפיינים של המפלגות "המובילות"? מצטערת, שום מילה שנאמרת שם לא מעידה על אינטיליגנציה גבוהה. צפיתי אתמול בתשדירי בחירות והזדעזעתי. ובכלל, מכל מה ששמעתי בתקשורת בזמן האחרון מהאנשים שאמורים להנהיג במדינה הזו, הרגשתי כאילו אני נמצאת בגן ילדים. אצלנו בבית ספר תיכון לא מתבטאים ככה, לא מסיתים, לא מציגים את עצמך ואת האחרים בדרך יהירה, בוטה ומגעילה כזאת. אז הקמפיינים של הצעירים פרובוקטיביים? אז הצעירים לא אינטיליגנטים? קודם כל תסתכלו על עצמכם. [ובכלל, עם ההתבטאויות שלך בפורום הזה אני לא מתפלאת. אני לא חושבת שלהצטלם בעירום בשביל תשומת לב ובשביל לקדם את המטרות שלך, זה מעשה שמעיד על אינטיליגנציה נמוכה. אבל הצורה שאתה מתבטא בה כן מעידה.]
 
למעלה