התקררתי מותר לשתות קולדקסנא תשובתכם

נדמה לי שלא

וגם לא שום תרופה אחרת שמייבשת נזלת, כי הן מייבשות נוזלים באופן כללי - גם מי שפיר. אני ממליצה על שטיפות לאף עם מי מלח. תרגישי טוב!
 
זה הזמן לתרופות סבתא..

מרק עוף תגרגרי מי מלח (אם כואב הגרון) תשתי תה עם לימון כפית דבש
 

קפציץ

New member
מי מלח הם גם "אוטריוין" טבעי...

חוץ מלגרגר, שזה כמובן מומלץ, אפשר להשתמש במי מלח כפותח אף סתוב. לוקחים חתיכת צמר גפן קטנה, טובלים אותה במי מלח פושרים ואז שואפים את מי המלחמצמר הגפן ישר לתוך האף. מייבש יופי את כל האיזור ופותח את האף הסתוב.
 

שגולה

New member
המלצות ממקוררת נוכחית

נדבקתי! בשדפעת ועוד מבני הקט שהביא אותה מהגן.... בקיצור זו לי פעם שניה בהריון הנוכחי-פעם ראשונה בחוד שלישי ואז זה היה ממש חמור מבדיקות חוזרות ונשנות התשובות הן: תה-כפית דבש ולימון, למהדרין אפשר נענע ולשתות הרבה! סטרפסילס-נחמתי היחידה, מאוד מקל לע כאבי הגרון אקמול ואקמול יום/לילה למצוננות למרות שזה לא עזר ולא הכי מומלץ-אם כי מותר ואם יש לך סבלנות-קחי סיר שפכי תיון שך תה קמומיל ושימי מגבת על הראש-אינהלציה בהצלחה...
 
כנסי לקישור

יש למטה בריבוע הירוק מקום להכניס את שם התרופה ולבדוק, יש שם אופציה של מותר בהריון
 

צפיה1

New member
תודה לכולן ! שקשוקי ניסיתי אך ...

באתר של כללית אך לא נפתחה טבלה או רשימה של תרופות , תוכלי להסביר לי יותר כיצד לבדוק , תודה לך
 
שאת רושמת קולדקס

ועושה חיפוש אז רשום קולדקס (כל כל תרופה שאת רושמת) ואז את לוחצת על זה ועולה טבלה עם פרטים בכל מקרה זה מה שרשום על הריון: בטיחות השמוש אינה ידועה בזמן ההריון. יש להיוועץ ברופא.
 

קפציץ

New member
נראה לי שפתחנו פה בשרשור שפעת אז...

יש לי עוד טיפ! (בתור משופעת ברגע זה ממש...
) מכירות שהאף נהיה אדום וצורב? ניסיתי לשים שמן נבט חיטה, כי אם זה כל כך טוב לעור של הבטן זה יכול להיות טוב גם לעור של האף, לא? מה אתן יודעות - הקלה משמעותית! פשוט הפסיק לצרוב... ולגבי הריח - גם ככה אי אפשר להריח כלום כשהאף סתום לגמרי!
 

צפיה1

New member
תרופות סבא, סליחה סבתא ..

גרגרתי מי מלח היה לי מלוח פחד , שמתי יותר מדי ?? הרגשתי הרגשת הקלהזמן מה ומן אוורור בגרון , ההצטננות עברה לגרון מן צריבה ושיעול - לא נרדמתי בלילה מהשיעולים והליחה . בבוקר קמתי יותר טוב , אני חייבת את הגרון בריא מחר אני חוזרת לעבודה והגרון הוא הכלי שלי - שנהיה בריאים !
 
למעלה