'התקפים מסתוריים' וסבל רב, עזרה!

'התקפים מסתוריים' וסבל רב, עזרה!

שלום רב ! במחילה על אריכות המכתב, לצערי הסיפור ארוך. שמי עמיחי (בדוי) בן 22 בשנת 94 עברתי ת.דרכים, מכונית פכעה לי בגב, 'כנראה' לא היו שום פגיעות פיזיות. מזה יותר מ10 שנים אני סובל מהתקפים "מסתוריים" אשר הופכים את חיי פשוט לסיוט מתמשך (לצערי ללא שום הפרזה), בכל תקופה זו עלו וירדו כל מיני אופציות לגבי סוג התופעות ומקורם אך עד היום בעצם הדבר נמצא באפלה. תיאור ההתקף: ההתקף 'מורכב' משני חלקים, החלק הראשון התקף חזק מאוד של חום, דפיקות לב חזקות נמלים בכל חלקי הגוף, מחשבות רצות, לחץ בורידים, תחושב חוסר אונים. לאחר החלק הראשון מגיע החלק השני של ההתקף (אשר יכול להגיע בצמוד לחלק הראשון ויכול להגיע אחרי כמה שעות ואז זה פשוט המתנה בלתי אפשרית) שהוא מאין "אקסטזה" של חושים הדומה מאוד לשיא מיני אך מהצד ה'רע' כמובן של המילה, 'הצפה' של אדרנלין, הרגשה כאילו מזרים לך לכל הורידים בבת אחת איזשהו הורמון או חומר שמתריף את כל החושים, רעד פנימי בגוף, לפעמים מתווספים ריחות, תמיד יש הרגשה זרות לסביבה (ז"א שגם אם אני נמצא בתוך החדר שלי בביתי אני מרגיש שאני נמצא בתוך פשוט חדר רגיל, מעט זר, אני מזהה את החדר אך יש פתאום תחושת זרות), הרגשות הם מאוד פיזיות, אני מרגיש אותם בכל חלקי הגוף, כמובן ממשיכות גם דפיקות הלב, חום, לחץ בורידים הרגשת 'אופוריה' שוב פעם מהצד הרע' של המילה. ההתקפים באים ונעלמים החל מ כ 8-10 פעמים ביום ועד כמה פעמים בחודש, לצערי עד כה לא גילינו שום חוקיות או 'טריגר' להתקפים, לחץ, רוגע, בית, חוץ לבית, שינה או עייפות שום דבר אינו נמצא כגורם להתקפים בילדותי עברתי טיפול פסיכולוגי ממושך אשר לא תרם לריפוי אלה רק להתמודדות, אחרי תקופה מאוד קשה של כמה התקפי ביום החלטתי לצערי להשתחרר מהצבא, בתקופה זו עלתה אופציה של התקפי חרדה, לאחר כ8 פגישות עם מומחה לפסיכיאטריה בי-ם, לדעתו זה לא מקרה של התקפי חרדה, לטענתו יכול להיות שמתלווה לדבר איזשהו פאן פסיכולוגי כלשהו אך לדעתו הטריגר של זה הוא לגמרי לא בתחום הפסיכולוגי נבדק גם התחום ההורמונלי אשר לא העלה דבר.. כעת אני בודק פעם שלישית במהלך נואש את התחום הניורולוגי, בדיקת האי. אי.גי. תקינה, כעת מבצע בדיקת אי.אי.גי אחרת נוספת, עומד מול בדיקת סי טי של המוח. אני ממש ממש מיואש מכל הרפואה הקונב', ההתקפים חוזרים ונשנים כמעט כל יום, אין יום ואין לילה, והבעיה הכי גדולה שלא נראה האור בקצה המנהרה. מתחנן עזרה,כל דבר שיכול לעזור, כל רופא, מומחה, איש\ת תחום רפואה אלטרנטיבית, רעיונות ותחומים 'ששווים' בדיקה, כל דבר. עמיחי
 
שלום לך

אני מקווה שתצליח למצוא את המקור לסבל. אני מקווה שאת הברור על האפילפסיה אתה עובר אצל מומחים. ראו אותך בזמן ההתקף , רופא מומחה לאפילפסיה? נימצא איזה שהוא ממצא רפואי שמחזק את התחושות שלך, כמו שבאמת יש עליה בדופק, בלחץ דם, בחום?
 
עלית על הבעיה...

זאת בדיוק הבעיה שאף פעם לא נבדקתי בזמן התקף מכיוון שאין לדעת מתי הוא יבוא, אין שום חוקיות, לפני כחודש היתי אצל ניורולוגית מומחית (הניורולוגית השלישית אשאני מבקר, והיא שלחה אותי לאי אי גי אחר מאשר שלחו אותי האחרים וגם לסי טי , היא גם זאת שאמרה לי וחיזקה את טענת הפסיכיאטר שלדעתה אילו הם אינם התקפי חרדה או פאניקה.... היא גם כתבה בהפנייה לאי אי גי "לשים לב לחיבורים" (אין לי מושג מה זה אומר. הבעיה היא כמו שאמרת שאין מישהו שבדק אותי בזמן התקף, אני זוכר שבטעות יצא לי למדוד לחץ דם בזמן התקף, אבל הלחץ דם היה תקין, זה היה לפני הרבה שנים.
 
הי

יש ווידאו EEG . שבו שוהים בחדר כמה ימים, כאשר מחוברים למכשיר EEG ומצולמים בווידאו. יש חדרים כאלה באיכילוב. הענין שלא ברור מה הקצב אצלך, קצת קשה לדעת מתי להכניס אותך.
 
צודק מאה אחוז

אני יכול לשבת שם שבועות... הבעיה גם שאני לא שולט על זה זה לא שאני יכול להזמין התקף...
 
בעיה

אם לא ימצא מימצא רפואי אתה בבעיה. יש עדים שנוכחו בזמן התקף כזה? צריך למצוא איזה רופא ותיק שעבר תהליך דומה עם חולה ותופעות כמוך.
 
כולם עדים

הבעיה היא שכבר למדתי לההסתיר, זה הכל בוער מבפנים, השאר לא רואים זאת. אשמח מאוד לכל רעיון ועזרה לגבי הרופא...
 
הי

מה ראו העדים, לא חיב שהם יראו את מה שאתה מרגיש. כדי להגיע ליותר אנשים צריך לצאת לפורומים בארה"ב, לשאול שם. כדאי לנהל יומן לכל הארועים , אולי יצא מזה משהוא.
 

klhh

New member
תבדוק רפואה משלימה,אולי שיעשו MRI

בדיקה מעמיקה יותר למוח מקווה לרפואה שלמה יהיה בסדר ב"ה
 
למעלה