התקנת תוכנות בוינדוס XP ...

kittycatbone

New member
התקנת תוכנות בוינדוס XP ...

שלום! התקנתי למחשב שלי אתמול ווינדוס XP profeesional תוך שפירמטתי את כונן C. ככה שעכשיו אני צריכה להתקין לי את כל התוכנות שאני רוצה מחדש. הבעיה היא, שכל פעם שאני נכנסת להתקנה של תוכנה כלשהית, או שזה פשוט לא מגיב לי, או שזה מראה לי את הודעת השגיאה שבתמונה
מה הכוונה של הודעת השגיאה? ואיך אני מתקנת את זה? תודה רבה מראש! פשוט מן הסתם די חשוב לי שיהיו לי תוכנות על המחשב..
דבר קטנצ'יק אחר.. כשאני עושה כיבוי לווינדוס, זה לא מכבה לי אוטומטית את המחשב, אלא נותן לי את ההודעה של you may now turn off your computer. איך אני יכולה לשנות את ההגדרות, אם זה אפשרי, שזה יכבה לי אוטומטית את המחשב??? שוב, תודה מראש!
יסמין
 

kittycatbone

New member
תודה רבה רבה!!

אני מקווה שזה יפעל. ושוב תודה
על שתי הדברים
 

kittycatbone

New member
טוב, אז זה לא עזר...

אבל מצאתי את הבעיה. כנראה... שכשהתקייה שממנה אני מנסה להפעיל את קובץ ההתקנה היא בשם בעברית זה לא פועל. אז שיניתי את השם לאנגלית וזה פעל! עכשיו... בהמשך לזה, יש לי שאלה (או יותר נכון בעיה) אחרת... כנראה.. שהווינדוס הזה לא תומך לי ממש בעברית!
כאילו.. אני יכולה לכתוב בעברית, ולראות בעברית.. אבל דברים כאלה למשל.. לא פועלים לי! בנוסף למקרה עם הקבצי התקנה, למשל בווינאמפ, כשניסיתי להעלות תיקיות שהשמות שלהם בעברית, זה פשוט לא הסכים להעלות!
כאילו השם של התקייה לא חוקי או משהו כזה... מה אפשר לעשות כדי לתקן?? האם אני אמורה להתקין איזה משהו שתומך בעברית? לשנות הגדרות..? ושוב, תודה רבה מראש למי שיעזור!
 

Y0NaTaN

New member
בדקי במאמרי הפורום לגבי התקנת

העברית. ייתכן וזה יעזור.
 

kittycatbone

New member
עשיתי את כל מה שהיה כתוב שם..

אבל זה עדיין לא מקבל את התוכנות שבתקייה עם שם בעברית..
 
למעלה