התקנת צ'יטה באופנוע, מדריך קצר והמלצות
חשבתי לתרום את השנקל שלי לעניין הטורדני
כיוון שהצ'יטה חייב להיות מחובר למתח 5 וולט ולא 12, ומכיוון שהאופנוע חשוף יותר לפגעי מזג אוויר (שלא כמו במכונית), חיפשתי צורת התקנה אשר תהיה אמינה, פשוטה (יחסית) ואוטומתית (פתיחת סוויץ תפעיל אוטומתית את הצ'יטה). מצאתי באיביי שני מוצרים מאוד מעניינים: האחד: ממיר מתח מ12 או 24 וולט ל-5 וולט נדרשים עבור הצ'יטה, אבל הפלוס החשוב הוא שהמוצר אטום למיים ונראה ממש כמו המיישר שיש לכל אחד באופנוע שלו. מצ"ב תמונה 1 השני: קיט אשר מאחד בתוכו גם ממסר דגם בוש וגם שלושה פיוזים בגודל סטנדרטי. הממסר נדרש לפיקוד (פתיחת סוויץ תפעיל אוטומתית את המוצרים אשר נחבר אל אותם פיוזים), והפיוזים נדרשים למי שמעוניין לחבר יותר מרכיב אחד למע' כגון צ'יטה, וולנטיין ושקע שירות (לדוגמא). מצ"ב תמונה 2 לסיום, בתמונה 3, שרטטתי דיאגרמת חיבורים אשר נדרשת על מנת לחבר את הנ"ל לאופנוע. לא פעולה כ"כ פשוטה אני חייב לציין אך עם מעט ידע בחשמל ושני ידיים "ימניות" ניתן לבצע את העבודה. וכמובן תמיד ניתן להעזר בחבר "חשמלטור" בהצלחה בחיבורים ועוד יותר בזהירות עם הא'3 וכל שאר הראדרים השונים
חשבתי לתרום את השנקל שלי לעניין הטורדני

