התקנת אופיס 2003 במקום 2000

aoded4

New member
התקנת אופיס 2003 במקום 2000

1 - האם ההתקנה של 2003 מסירה את ההתקנה של 2000 (מערכת הפעלה winxp ) 2 - האם קבצי excel ו word שישנם במחשב יוכלו להפתח ( או שצריך לשמור את כל קבצי האופיס שיש במחשב כRTF-rich text format כדי שיוכלו להפתח ב office 2003 )
 
אז ככה...

1. במהלך ההתקנה תישאל אם אתה רוצה לעשות שדרוג, או להשאיר את הגרסה הקיימת (במקרה שתרצה להתקין בנוסף, מומלץ לעשות זאת בתיקיה נפרדת, ולא להתקין פעמיים את האאוטלוק) 2. גרסאות מתקדמות יודעות לקרוא קבצים שנכתבו בגרסאות ישנות (מיקרוסופט לא מבטיחה שכל העיצובים ישמרו)
 
מה איתה?

למיטב זכרוני, שמירה כ RTF יכולה להקרא על ידי כל הגרסאות, אבל אני לא בטוחה לחלוטין שגם שם לא עשו שינוי. הכי טוב שתבדוק קובץ מורכב (עם טבלאות, תמונות ועיצובים) ותנסה להעלות אותו במחשב שיש בו 2003. נשמח אם תחזור לדווח. ודרך אגב, לגבי העיצובים, מיקרוסופט אמנם לא מבטיחה שהם ישמרו, אבל רוב הקבצים יוצאים תקינים (נדמה לי שנתקלתי פעם בבעיה עם קובץ שהכיל סגנונות)
 

aoded4

New member
אז למה החשיבות של שמירת קובץ כסוג - הרי לא

עשו סתם , לפי מה שהבנתי כל קובץ רצוי לשמור כסוג של RTF ולא כקובץ למשל word ,ואז אם נשדרג בעתיד ל 2007 גם יתפוס, האם אני צודק?
 
והפוך?

בעבודה יש לי אופיס 2002 ובבית מתכוונת להתקין אופיס 2007 על המחשב החדש. במידה ואצור בבית קבצים באופיס 2007 האם אוכל להעביר אותם לעבודה ולהמשיך לעבוד עליהם ב אופיס 2002 ??
 
טיפה יותר מסובך

אבל תמיד אפשר לשמור קבצים כגרסאות ישנות יותר, או במחשב עם הגרסה הישנה להתקין תוכנה שיודעת לקרוא קבצים מגרסאות חדשות.
 
למעלה