התקנתי XP בפעם הראשונה, כמה שאלות

motiyair

New member
התקנתי XP בפעם הראשונה, כמה שאלות

קניתי מחשב חדש והתקנתי WINDOWS XP (ללא SERVICE PACK 1 עדיין) בכל אופן כאשר נגמרה ההתקנה והWINDOWS עלה ראיתי שעל שולחן הבקרה אין לי בכלל אייקונים, שום דבר רק את האייקון של סל המיחזור. מה עשיתי לא נכון? או שאפשר ללחוץ על משהו ואז כולם יופיעו? אגב יש לי עכבר אופטי של WINDOWS והוא מחובר (עם מתאם מיוחד - ירוק כזה) לא לשקע USB אלא לשקע של העכבר, כשכיביתי את המחשב העכבר אופטי נשאר דולק, מישהו יודע למה? ומה עושים כדי יכבה ביחד עם כיבוי המחשב?
 
אז ככה:

כדי שיהיה לך אייקונים אתה צריך ללחוץ כפתור ימני על START ואז על PROPETIES בחלון שיפתח תבחר CLASSIC START MENU בכל מקרה אתה יכול ליצור קיצורי דרך לבד (כפתור ימני על מה שאתה רוצה לעשות לו קיצור דרך ואז "צור קיצור דרך". בד"כ המחשב יגיד לך שאי אפשר לעשות קיצור דרך בתיקיה הספציפית ואם אתה רוצה ליצור קיצור דרך בדסקטופ במקום) בקשר לעכבר האופטי - לי יש את אותה בעיה. נראה לי שאם לא נוגעים בעכבר אחרי מס' דקות האור כבה.
 
ובעניין האייקונים

אפשר ללחוץ ימנית על המחשב שלי והמסמכים שלי מתוך התפריט, ולסמן "הצג על שולחן העבודה". נראה לי שזה נמצא גם במאפייני תצוגה איפשהו.
 
קליק ימין במקום ריק על שולחן העבודה

"מאפיינים" > חוצץ "שולחן העבודה" > הקשה על :התאמה אישית של שולחן העבודה " ולבחור שם על מה להופיע ועל מה לא להופיע על על שולחן. ניתן גם לבחור סמלים אחרים. אולי זה יעזור.
 
למעלה