התקנתי פוטושופ 7 בעברית ו...

התקנתי פוטושופ 7 בעברית ו...

ובפעם הראשונה כשהפעלתי את הפוטושופ, קבלתי הודעה על כך ש"דיסק הטיוטה" (שאני לא ממש מבין מה זה) מוגדר על הכונן בו מותקן ה"ווינדוס", ושכדאי לי להגדיר אותו בכונן פיזי אחרת. האם אתם יודעים למה הכוונה? ומה אני אמור לעשות בדיוק? (אין לי 2 דיסקים קשיחים, אבל יש לי 2 מחיצות בדיסק) ואגב, שמתי לב שבאמת המחשב שלי נהיה מאוד איטי, אז מה אני אמור לעשות? תודה רבה לכל העונים.
 

preacher

New member
יש לך רק כונן אחד?

תתעלם. אם היו לך שני כוננים זה היה משפר קצת ביצועים בקבצים גדולים מאוד, אבל אם אין לך עזוב.
 
למעלה