מאיה אוטוטו שבוע 39
New member
התקדמות?? התחלה של צירים??../images/Emo13.gif
אני מצויה במעקב של כל 3 ימים עקב מעבר של התל"מ -במוניטור קודם לא היה כלום חוץ מפעילות רחמית תקינה והנה היום היה גרף של צירים חלשים במרווח של 10 דקות בערך שאפילו לא הרגשתי -הרופא לא התרגש מזה כי זה יכול להיות כך גם כמה ימים ואילו האחות אמרה שאלו צירים ממש רק חלשים מאוד -איזה כיף אולי אזכה לראות כבר את היפהפיה שלי ?? 40+4 !!!
אני מצויה במעקב של כל 3 ימים עקב מעבר של התל"מ -במוניטור קודם לא היה כלום חוץ מפעילות רחמית תקינה והנה היום היה גרף של צירים חלשים במרווח של 10 דקות בערך שאפילו לא הרגשתי -הרופא לא התרגש מזה כי זה יכול להיות כך גם כמה ימים ואילו האחות אמרה שאלו צירים ממש רק חלשים מאוד -איזה כיף אולי אזכה לראות כבר את היפהפיה שלי ?? 40+4 !!!