התקדמות?? התחלה של צירים??

התקדמות?? התחלה של צירים??../images/Emo13.gif

אני מצויה במעקב של כל 3 ימים עקב מעבר של התל"מ -במוניטור קודם לא היה כלום חוץ מפעילות רחמית תקינה והנה היום היה גרף של צירים חלשים במרווח של 10 דקות בערך שאפילו לא הרגשתי -הרופא לא התרגש מזה כי זה יכול להיות כך גם כמה ימים ואילו האחות אמרה שאלו צירים ממש רק חלשים מאוד -איזה כיף אולי אזכה לראות כבר את היפהפיה שלי ?? 40+4 !!!
 

shira 25

New member
לא רוצה לייאש אותך, אבל גם אצלי זה

התחיל כצירונים קטנים במרווחים כאלה והסתיים בלידה בשבוע 42.... זה יכול לקחת קצת זמן... אז תתאזרי בסבלנות, אין לך עוד הרבה זמן, לי יש עוד כמה חודשים טובים....
 

יונית ש

New member
איזה יופי - זה נשמע כהתחלה אמיתית

שרק יתקדם במהרה ובקלות ב ה צ ל ח ה
 
למעלה