התקדמות במשקלים

MrKashtan

New member
התקדמות במשקלים

פיס טו אול שאלתי: מהו בערך טווח נורמאלי של שדרוגי משקלים באימונים של 3-4 פעמים בשבוע בחדר כושר (עבודה על כל קבוצות השריר). ובעברית: אם אני מתאמן דחיקת חזה במוט חופשי פעמיים בשבוע, כל כמה זמן יהיה סביר להעלות 5 ק"ג למשקל הכולל של התרגיל? תודה מראש על תשובותיכם המלומדות.
 

רן88

New member
אין זמן מדויק...

אתה צריך לעלות משקל כאשר אתה מרגיש שהמשקל קל לך. אם דיברת על דחיקת חזה אז אני (לדוגמה) מעלה משקל אחרי בערך שניים-שלושה אימונים שבהם אני מבצע את כל החזרות בכל הסטים לבד. אתה גם יכול לבדוק את עצמך, אם העלת משקל ולא הצלחת לבצע 80% ממספר החזרות בסט אז זאת אומרת שעליך לרדת חזרה. בהצלחה.
 
למעלה