התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר

התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217

ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.
 

alantan

New member
טשרניחובסקי-ויצמן

התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217

ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.
טשרניחובסקי-ויצמן
לא ברור לי ההתעקשות על נת"צ שמאלי בצומת הזה. הדבר מעניש את האוטובוסים, שרובם פונים ימינה. ממילא אחרי הצומת, הנת"צ ממשיך בצד ימין (גם בהמשך טשרניחובסקי).
&nbsp
אין בכלל פקק בקטע הזה, עדיף שביציאה מהצומת עם ששת הימים, האוטובוסים יעברו לימין לתחנה הקיימת בטשרניחובסקי, ושיקצו את הנתיב הימני לנסיעה ישרה ברמזור לתחבורה ציבורית.

 

Bus Nerd

Active member
יכול להיות שהוא שמאלי בגלל רדיוס הפנייה?

טשרניחובסקי-ויצמן
לא ברור לי ההתעקשות על נת"צ שמאלי בצומת הזה. הדבר מעניש את האוטובוסים, שרובם פונים ימינה. ממילא אחרי הצומת, הנת"צ ממשיך בצד ימין (גם בהמשך טשרניחובסקי).
&nbsp
אין בכלל פקק בקטע הזה, עדיף שביציאה מהצומת עם ששת הימים, האוטובוסים יעברו לימין לתחנה הקיימת בטשרניחובסקי, ושיקצו את הנתיב הימני לנסיעה ישרה ברמזור לתחבורה ציבורית.
יכול להיות שהוא שמאלי בגלל רדיוס הפנייה?
 

alantan

New member
לא... רדיוס הפנייה שם בצד ימין גדול מאוד - גדול הרבה יותר

יכול להיות שהוא שמאלי בגלל רדיוס הפנייה?
לא... רדיוס הפנייה שם בצד ימין גדול מאוד - גדול הרבה יותר
מרדיוס הפנייה המתוכנן לתחבורה הציבורית מצד שמאל.
 

alantan

New member
ויצמן-סוקולוב

התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217

ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.
ויצמן-סוקולוב
האוטובוסים בקווים 42 ו־571 שבאים ממזרח (מימין) ופונים שמאלה יאלצו לדלג על התחנה שנמצאת באמצע הכביש, ולהיכנס לנתיב הימני הכללי ואז לפנות שמאלה עם התנועה הכללית.

 

אורי404

New member
אלן תודה על הקישור

התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217

ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.
אלן תודה על הקישור
אילולא היית מעלה את הקישור לא הייתי יודע על התכנית.
אני לא חושב, שהתכנית מושלמת. יש את הבעיות שכתבת. גם לפי השרטוטים, יש פנייה בצומת רעננה. נראה שהקווים 149, 567 ואחרים ייסעו שם ולא דרך המנהרה. אלא אם הפנייה נעשה משיקולים אחרים. אולי אוטובוס שייסע דרך כביש 531?
כך או כך התכנית נראית רצינית, גם אם לא הכל אידיאלי. אני חשבתי, שבחלק מויצמן יסמנו צהוב, כנת"צ. בפועל זה יותר מזה - מת"צ ושבילי אופניים. גם אם האחרון לא נעשה באופן מספק, כפי שכתבת ושאני מסכים איתך.
 

alantan

New member
אני גם מאוד חושש מהבטיחות בצמתים

אלן תודה על הקישור
אילולא היית מעלה את הקישור לא הייתי יודע על התכנית.
אני לא חושב, שהתכנית מושלמת. יש את הבעיות שכתבת. גם לפי השרטוטים, יש פנייה בצומת רעננה. נראה שהקווים 149, 567 ואחרים ייסעו שם ולא דרך המנהרה. אלא אם הפנייה נעשה משיקולים אחרים. אולי אוטובוס שייסע דרך כביש 531?
כך או כך התכנית נראית רצינית, גם אם לא הכל אידיאלי. אני חשבתי, שבחלק מויצמן יסמנו צהוב, כנת"צ. בפועל זה יותר מזה - מת"צ ושבילי אופניים. גם אם האחרון לא נעשה באופן מספק, כפי שכתבת ושאני מסכים איתך.
אני גם מאוד חושש מהבטיחות בצמתים
יש שם מעברי חציה בעייתיים שצריכים תכנון מחודש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה