התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217
ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.
התפרסמו תכניות מפורטות של מהיר לעיר
באתר עיריית כפר סבא. ניתן להוריד את כל תכניות התנועה מהדף הזה:
https://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=3242&ArticleID=10217
ביקורת שלי:
1. תהיה הרעה בשירות בקווים שצריכים לפנות שמאלה, כגון קו 42 שצריך לפנות מוויצמן לסוקולוב ויאלץ להשתלב בפקק הכללי. התכנית גם תגביל את האפשרות של הקמת קווים חדשים שזקוקים לפניות כאלה.
2. אין אף תחנה ממסוף צומת רעננה ועד לתחילת ויצמן. התחנה הקיימת שליד בית המשפט תשמש אך ורק לקו 561 שאינו עובר במסוף צומת רעננה. אזרח שנמצא זכאי בבית המשפט, יאלץ לכתת רגליו 500 מ' עד ויצמן/היסמין או לחצות ארבעה מסלולים כדי להגיע לתחנות החדשות מול המסוף.
3. אין שביל אופניים בין הרצל וירושלים. גיבשתי תכנית שתבטל נתיב בוויצמן ויאפשר רציפות השביל. בכלל, התכנית מציגה ספירות תנועה מ־2015, ונראה לי שהתמונה מאז פתיחת 531 שונה לחלוטין, ומאפשרת ביטול האפשרות להשתמש ברחוב ויצמן כציר רוחב חוצה עיר.