התפרסם ידיעון של את"א

יפתח00

New member
התלבטות במטא

משפט וכלכלה מסתדר לי ממש טוב במערכת, לעומת זאת מבוא לתורת המוסר והמדינה מועבר ע"י תמי מייזלס, מי שהייתה המרצה הכי טובה שלי עד היום במדע המדינה (כך שאין ספק שזה הולך להיות קורס נהדר, השאלה אם מי שלמד איתה במדה"מ יכול ללמוד גם אותו, כי הם דומים), אבל היא לא ממש מסתדרת לי (שלוש שעות חלון). מה אתם אומרים (בעיקר לגבי משפט וכלכלה, אותה אני מכיר....)?
 

EgeBamayasi

New member
ומה זה בונוס של 5 נקודות בגין השתתפות?

מאיפה המרצה יודע מי השתתף בשיעור? הוא בא לכל תלמיד אחרי השיעור ושואל אותו מה השם שלו? והאם מנסיונכם כדאי להיות קרציה בשיעור כדי לזכות ב5 נקודות האלו?
 

Anabol

New member
מכל הסיפורים שאני שמעתי

אלה בדיוק האנישם שמקבלים את המיטיב
 

BlackUnicorn

New member
המרצים מקבלים גיליונות עם שמות הסטודנטים

ותמונה. הפרוצדורה היא שהם מחלקים בתחילת השנה (שבוע ראשון או שני, בד"כ), גיליון ריק, כל אחד ממלא איפה הוא יושב ואת תעודת הזהות שלו + שם, ואז המזכירות ממלאת את התמונות והשמות לפי מקומות הישיבה. המקומות אמורים להישאר קבועים. וכן, בד"כ בעלי הבונוס הם קרציות. יש כאלו ש"מרימים את היד" עם שאלות מפגרות או הערות "מתחכמות". לא סתם פתחו קבוצה בפייסבוק על זה.
 

limorlim

New member
תורת המשפט זה אחד הקורסים הזוועתיים שנוצרו

שעוסק בהוגים בתחום המשפט ושטויות שהמציאו...
 

הייבי

New member
קורס מזעזע

הוא לא שיעור של 45 דק' בשבוע הוא שיעור של 5 ש"ס- כשאתה רואה 45דק' בשבוע אני מהמרת שאתה מסתכל רק על התרגול שלו. תחפש- צריך להיות לו גם שיעור איפשהו...
 

BlackUnicorn

New member
אבוי לזוועה!!! שמישהו יציל אותי, בא לי למות.

הדברים היחידים שאני יכולה לקחת בחטיבה שנייה (ואני צריכה להשלים 28 ש"ס השנה) הם: סד"א משפט מסחרי קניין רוחני עשיית עושר ומיסים וכמובן שמסחרי מתנגש עם קניין רוחני ועשיית עושר של 5 ש"ס של גרוסקופף גם מתנגש עם סד"א אז אני יכולה לקחת רק את זה של 2 ש"ס.... רבאקקקק!!! זה אומר שיש לי 10 ש"סים לקחת בקורסים קטנים ומעצבנים!!!!! מה הסיכויים שיתנו לי לקחת קורסים בשעות חופפות??? למי אכפת, גם ככה אני לא טורחת להגיע.. :(
 

BlackUnicorn

New member
אוקיי אני הולכת לאבד את השפיות שלי...

גם מיסים מתנגש עם סד"א במבחן (לא רק בתאריך, גם בשעה) לעזאזל!!!! זה אומר שאני יכולה לקחת במקסימום 14 ש"סים מחטיבה שנייה (כל השאר לקחתי או שמתנגש!!!) ויש לי עוד 14 (!!!!!) להשלים מחטיבה שלישית!!! זה לא נורמלי!!!
 

Atenolol

New member
התנגשויות עם סד"א ../images/Emo4.gif

ההתנגשויות של מיסים ועשיית עושר עם סד"א מעצבנות בטירוף. במיוחד של מיסים. מה עבר להם בראש? ויש כמובן את עשיית עושר של דגן - שתי נקודות - עם עבודות, בחנים ובחינה! קורס של שתי נקודות!
 

BlackUnicorn

New member
זה פשוט בלתי אפשרי.. אני אומרת לך...

באמת אין לי מושג מה עבר להם בראש אבל אני עצבנית כרגע כפי שלא הייתי הרבה הרבה זמן.. ומי שמכיר אותי יודע שאני לא מתעצבנת בקלות :( אני פשוט לא יודעת איך לצאת מהבלאגן הזה. ועוד גם משפט מסחרי מתנגש לי עם קניין רוחני... כל התכנון שלי הלך קפוט. אתה מצליח בעצמך להרכיב משהו??
 

Atenolol

New member
מממ

אני צריך 16 נקודות. כנראה אקח סד"א ומסחרי, זה יתן 12. עוד 4 מן היקב ומן הגורן...
 

sacrament

New member
כן, מעניין איך הדיקאן אישר את זה...../images/Emo12.gif

אה...אופס, דגן הוא בעצמו הדיקאן!
(אותי זה הצחיק)
 

BlackUnicorn

New member
כן.. ולא רק אני, אגב..

גם ככה הייתי רגילה לעשות איזה 22-23 ש"ס בסמסטרי א' בקטנה, זה לא שאני מגיעה לכל השיעורים.. אבל גם אם הייתי עושה רק 23-24 נניח (כמו הרבה אחרים ששמעתי), זה לא שפוי שאפשר לכל היותר להרכיב 14 ש"ס מחטיבה שנייה.
 

הייבי

New member
הם עושים את זה בכוונה מרוע לב

למה מיסים של לחובסקי ועבודה של מונדלק מתיישבים נהדר במערכת אחד עם השני והמבחן יום אחרי יום? מי לעזעזאל עושה מבחני חטיבה שניה יום אחרי יום?! הם סתם רעים ורוצים שאני אאלץ לקחת קורסי חטיבה שלישית משעממים....
 
למעלה