התפקיד הכי נחשק בצה"ל - המשך

אחרי שבזבזתי רבע שעה מחיי על שרשור

כמי שגם נטחנת בתפקיד ששייך לתחום המפוקפק של הפעלת מערכות התראה(מכ"מים,מסכים תרמיים ושאר ירקות.ודרך אגב אל תתלהבי כל כך מזה שאת לא רואה מכ"ם,זה לא שהתרמיים כאלה מעניינים), כל מה שיש לי להגיד זה שאף תפקיד שנופל בקטגוריה הזאת לא יכול להיות נחשק. מדובר באופי מסריח ביותר של תפקידים...שוחקים,מתישים,משעממים ומזוויעים...אז נחשק זה בטח לא...בקשר לחשיבות אני לא אתווכח,כל אחד ודעתו... והעובדה היא באמת שרוב הבנות בתפקידים האלה מבואסות תחת. אז תרגעי. שבוע טוב.
 
מה נפלתם עליה

כולם מדברים כאן לא יפה כולה בחורה שמתלהבת מהתפקיד שלה כולם צריכים להתלהב ככה.דרך הגב ביררתי זה מסך תרמי בלילה וביום משקפת רגילה ויש גם תצפיתניות שהם עם משקפות לכול דבר כמו לוחמים.....אבל לא בכול מקום לרוב הם בעמדה....אולי יש בנות מבואסות אבל לפי איך שהתצפיתנית הזאת...פחחח ממש לא ניראה לי שהיא מבואסת היא מורעלת טילים הלוואי עליי רעל כזה להעביר איתו תשירות במיוחד שהיא יותר משנה בצבא ואני עוד צעירה מתה כולה 7 חודש בצבא.....
בקיצור שכול אחד ירד מהעץ שלו ותצפיתנית המקום לויכוח הזה לא פה במיוחד לא כשיש כאן גובניקים ששונאים שקוראים להם ככה וגם אני כזאת אז אני אומרת מניסיון..........שיהיה לכולם שבוע טוב ואל תתבאסו ממחר יום ראשון סעמקקקקקקקקקקקקקקק
 
כולם צריכים להתלהב ככה?!../images/Emo5.gif

אם זה באמת היה ככה, על ימין ועל שמאל חיילים היו הולכים מכות באוטובוסים על "אני הכי חשוב!!
" ........
 
סתם כדי להבהיר עובדה

כנסו לקישור
ותצפיתנית זה תפקיד חשוב..אבל יש מלא בנות שלא סובלות אותו.
 

dark angel4

New member
גם אני תצפיתנית

וזה באמת תפקיד כבוד!!! אני נמצאת בגזרת איו"ש, אולי זה גזרה קצת פחות חמה מעזה אבל בכל אופן זה תפקיד מאוד חשוב. ובעזה בכלל. בוא נגיד ככה שבהרבה מצבים אנחנו מגלות המון דברים שלוחמים יושבים בשמירה שלהם כל הזמן נרדמים ובלעדינו לא יודעת מה היה קורה להם וגם לא רוצה לדעת.
 

kerenf2

New member
פשש... כמה רעל בעיניים

אני שמחה שמישהי לפחות מורעלת בתפקיד הזה... אני רק בוכה כל היום שאני טוחנת משמרות ושנמאס לי להיות רובוט מול המסך 8 שעות ביום! עאלק "תומכות לחימה", אנחנו יותר בכיוון של "טוחנות לחינם"
 
תצפיתניות הם באמת תומכות לחימה

אפילו שאלתי עכשיו את אחותי היא השתחררה היא הייתה תצפיתנית בלבנון.אם את טוחנת לחינם אז תיצאי מהתפקיד גם לוחמים ששומרים בכול מיני עמדות שמירה חושבים שהם טוחנים לחינם אבל הם עושים עבודה מאוד חשובה.דרך הגב אחותי אמרה לי שחברה שלה קצינה במודיעין שדה אמרה שהולכים להביא לתצפיתניות תעודת לוחם.... איזה ליגה
 
יש לי אחות ששירתה כתצפיתנית ../images/Emo45.gif

באמת כמעט אף אחד לא מבין עד כמה התפקיד שלהן חשוב ואני יכולה להגיד שהוא מאוד חשוב..... אחותי שירתה בלבנון שזה גיזרה בלי אירועים כמעט ולא קורה שם כלום ובכול זאת העבודה שלהם שם הייתה סופר חשובה מכול מיני בחינות אחרות שהן לא סיקול אירועים שלא רצוי להגיד ובאמת יש דברים שאי אפשר לכתוב בפורום באינטרנט שכולם רואים וכולם שומעים.... אני מבינה את הרצון להסביר את זה ככה זה כשעובדים מאחורי הקלעים רוצים גם קרדיט. אז תצפיתנית התפקיד שלך מאד חשוב פשוט כאן זה לא המקום להגיד את זה. רק שתדעי שאני ועוד אנשים שמכירים את התפקיד ולוחמים שתצפיתניות הם העיניים שלהם ברור שהם יודעים כמה התפקיד שלך חשוב וזה מה שהכי חשוב לא??? למה לך לנסות לשכנע את כול העולם העיקר שמי שצריך לדעת יודע. את צריכה להבין שלכול אחד יש תגאוות יחידה שלו וברור שכולם ינסו להוכיח ההיפך!! אחותי סיפרה לי על בת מחזור שלה שצעקה ללוחם אחד בקשר שמחבל רץ אליו ועומד להתקיף אותו והיא באמת הצילה תחיים שלו ואחר כך הם נשארו בקשר ואפילו ההורים שלו באו לבסיס להגיד לה תודה והסיפור הזה אפילו התפרסם בעיתון במחנה..... תכלס את לא צריכה לשכנע אפחד שכול אחד יחשוב מה שבא לו את לא יכולה לשלוט על דעות של אנשים..... וגם אני בתור מפעילת מחשב יכולה להגיד לך כמה התפקיד שלי חשוב והוא באמת חשוב אבל תכלס זה ברור שאתן התצפיתניות עובדות עם חיים ומוות וביגלל זה זה משמעותי אולי יותר מכול עבודה אחרת בצבא..... בקיצור תיהני מהעבודה שלך ועל תשימי זין.... ואם כבר אמרתי משו: מפילות מחשב כבוד!!!!!!!!!
 

גורל

New member
תצפיתנית יקרה

נראה לי שאם כל החשיבות של התפקיד שלך, נראה לי שהחיילים בבסיס שלך (וגם בקרב) היו מוותרים על עלייך כתצפיתנית, העיקר שלא תהיי בקרבתם, את בןאדם מסכן. תמשיכי לזלזל,ככה תגיעי ממש רחוק. עצוב לקרוא את השירשור הזה. ממש ממש עצוב. הלוואי שתזכי להיות יותר בןאדם, זה הרבה יותר חשוב מאשר להצליח בצבא.
 

ranzz

New member
כן הא בטח היא באה ככה גם ללוחמים

"יא לוחם עלוב, מה אתה עשית בשירות שלך!? אני מנעתי מהאמר מלעלות על מטען!! יא ג'ובניק אפס צעיר צ'ונג מת".
 
איזה שרשור

גם אני תצפיתנית. אולי לא בגזרה פעילה כמו עזה אלא בבקעה וגם לי יצא לסכל אי אילו אירועים, אבל בואי נהייה מציאותיים - זה לא התפקיד הכי נחשק בצה"ל. כן, יש לו ערך, וכן, זה תפקיד חשוב, אבל בחייאת... ואם כבר אז תחשבי על זה שאת יושבת בחמ"ל אי שם ויש עמדות במקומות אחרים וחמים לא פחות [ואני לא אזכיר איפה] שהעמדות שם בקצת יותר סיכון ממך מהעובדה שהן יושבות בעמדה פתוחה.
 
למעלה