התפקיד הכי נחשק בצה"ל - המשך

plopit

New member
../images/Emo124.gifואיי את גנובה לגמרי

נראה לי שיש לך תסביך רציני... בובה אולי אל חושבת שהתפקיד שלך הכי חשוב בצה"ל אבל יש עוד כמה תפקידים חשובים....כן היית מאמינה?!
בכל מקרה טוב מאוד שאת מורעלת ונהנת מהתפקיד שלך אך באמת באמת ש-א-י-ן שום סיבה טובה שתשמיצי פה אנשים\תפקידים ואין שום סיבה שתלכלכי על ג'ובניקים ובכלל אולי כדאי שתחזרי למציאות!?
 
את חיה בסרט

לא השמצתי אף אחד. תתפלאי אבל אפשר לאהוב את התפקיד שלך גם בלי להשמיץ את האחרים, וזה מה שאני עשיתי.
 

plopit

New member
באמת? אולי כדאי שתיקראי פה

למעלה מה רשמת.... לא השמצת אף אחד? וואלה... עכשיו את גם סנילית..סבבה.
 

I d o AL

New member
מותק...

אם תרצי או לא, למרות שאת מוצבת בשטחים ולמרות שאת טוחנת - את עדיין ג'ובניקית. את הרי לא עוסקת בלחימה ב-
, נכון? את כולה יושבת לך בחמ"ל המוגן שלך ועושה את התפקיד החשוב שלך - בדיוק כמו כל תומך לחימה אחר... כל שבוע בא לפה איזה צעיר מורעל ששטפו לו ת'שכל בטירונות או בקורס, אז את לא היחידה. תראי, תכל'ס - את מרוצה מהתפקיד שלך, את מרגישה סיפוק וטוב לך - אז סבבה. אבל למה את חושבת שזה מעניין את כל מי שכותב פה? אני הייתי מציע לך להנות מהזמן שאת בבית ולנצל אותו לדברים שהם קצת יותר חשובים בשבילך עכשיו - כמו לישון או לבלות. עידו.
 
אני שנה ו-2

ונראה לי שאני אראה את תאילנד קצת לפנייך... אז לי אתה לא תקרא צעירה. בטח שלא צעירה מורעלת מהקורס.
 

I d o AL

New member
העובדות מדברות בעד עצמן...

את מורעלת כמו צעירה מהקורס... יש לי ידידה שגם היא תצפיתנית, אבל יש גבול ופרופורציות לרעל. היא כולה תצפיתנית כמוך, היא אולי לא מודעת לכך שיש לה את "התפקיד הכי נחשק בצה"ל", כהגדרתך (לא שרע לה או משהו כזה), אבל היא לוקחת את העבודה שלה בפרופורציות. אגב, ממתי תצפיתנית זהו התפקיד הכי נחשב בצה"ל, ממתי שאת אמרת? מדי שנה דו"צ מפרסם את רשימת התפקידים הנחשקים ע"י מלש"בים בצה"ל, ולא זכור לי שהיה שם תצפיתנית. למה את חושבת שזה מעניין מישהו כמה את טוחנת? למה את חושבת שלמישהו זה באמת איכפת מה את באמת עושה בחמ"ל שלך וכמה עבודת "שטח" כביכול עשית? אני מרוצה מהתפקיד שלי בצבא, אבל את תראי אותי מתהדר לי בפומבי על התפקיד שלי? את תראי את תאילנד לפני? בדיוק מהסיבה הזאתי - לבנות אין באמת פז"ם... עידו.
 
זה הקטע

שאף אחד לא ביקש ממך א'... רק לידיעתך, מאז שהתחיל השרשור הזה עד עכשיו פנו אליי בפרטי 3 אנשים שהתעניינו בתפקיד. כנראה שזה דווקא כן מעניין מה עושים במסגרת התפקיד. ויופי לך שיש לך ידידה תצפיתנית ולא מורעלת. רוצה שקל?
 

I d o AL

New member
עדיף תצפיתנית אחת לא מורעלת...

מאשר אחת מורעלת שלא סותמת את הפה שלה ועושה צחוק מעצמה... מעולם לא אמרתי שהתפקיד שלך לא מעניין. כולה אמרתי שהוצאת את מה שאת עושה מפרופורציות... ות'אמת, הייתי ממליץ לך לנצל את הזמן הזה שאת לא "טוחנת", ולעשות דברים באמת מועילים, במקום לריב עם כולם על שטויות... אחרי הכל, אנשים באים לאן בשביל לתרום קצת מזמנם הפנוי בשביל לעזור לאנשים, ולא לשרוף אותו בשביל לריב עם אנשים - את זה את יכולה לעשות ביום ראשון בבוקר בתחנה מרכזית עם חיילים שבדרכם לבסיס שלהם. עידו.
 

The MarBar

New member
דווקא לתצפיתנית

יש ראיית עולם כל כך מצומצמת... וגאווה עצמית כל כך גדולה. אבל זה כבר סיפור אחר.
 

BoR|S

New member
זה קורה בהרבה תפקידים בצה"ל

דווקא בתפקידים היותר משמעותיים בצה"ל פחות טוחנים בשכל במהלך ההכשרה כמה שהתפקיד הזה שלהם חשוב.
 

The MarBar

New member
בגלל שלתפקיד יותר חשוב

מגיעים אנשים שלא צריכים שיטיפו להם כמה שהם חשובים, רק בשביל שהם יעשו את העבודה שלהם. אם יש משהו ששמתי לב לגבי כל מני קורסי יסוד בצבא זה שככל שאתה מסתכל על הקורס כפחות טוב, ככה תשמע את המפקדים שלו יותר מדבר על כמה שהקורס טוב וחשוב...
 

BoR|S

New member
כמו קורס המ"כים של מגל למשל.

וכן, זה באמת ככה, ובגלל זה יש דבר כזה כמו צפ"ה בצה"ל.
 

DNile

New member
אם כבר יש דוגמה טובה,

זה המיצי המורעלים פה בפורום.
 

BoR|S

New member
אני מפספס משהו?

או שסתם לא הייתי פה יותר מידי זמן...
 

BoR|S

New member
פיתוח הדרכה וכאלה...

דוחפים כל-כך הרבה פלצנות בהכשרה על-מנת שהיא תיראה מעניינת.
 

TakTik

New member
בלי קשר לכמה את "טוחנת" או מה עשית

משום מה 90 אחוז מהתצפיתניות שפגשתי,בעזה (ופגשתי המון,תאמיני לי),היו בטוחות שהן הדבר היחיד שמציל את הגזרה,והכי מורעלות על התפקיד,כשבמקביל,הם מתות לצאת משם... תמוהה משהו
 
למעלה