התפקיד הכי נחשק בצה"ל - המשך

מי עושה את עצמו לוחמת?!

לך ותטפל בבעיית הבנת הנקרא שלך - לא טענתי שאני לוחמת. תעביר איזה "ווישט" על כל ההודעות שלי ותראה שאתה זה שחי בסרט פה. אני טענתי שהתפקיד שלי חשוב. נכון, את החיסולים עצמם אני לא עשיתי (למרות שחברה שלי היא תצפיתנית עם מערכת מסוימת שבעזרתה דווקא כן יצא לה להוריד בפועל איזה מלוכלך)... אבל אני מרגישה גאה בחברה שלי, לדוגמא, שזיהתה מחבל שהתקרב למארב, ובעצם הצילה את החיים של הלוחמים בו. ואני מרגישה גאה בעצמי שזיהיתי הנחת מטען לפני שכמה לוחמים התפוצצו עליו. ואני מרגישה גאה בעצמי שהכוונתי את הלוחמים אל המחבלים שחדרו לארץ, לפני שהם הספיקו להגיע לאשקלון ולהתפוצץ שם. ולגבי הטנק והארטישוק - טנק לא תמיד ממוקם, ויש לו טווח ראייה מאד מצומצם. ועד כאן לגבי הזכרת האמצעים.
 

Symbolic

New member
את רוצה ללמד אותי על טנקים

ומארבי ארטישוק??? מה את מתיימרת להיות יא חתיכת פעורה?? איזו חוצפה. את מדברת כמו אחת שבקושי חודש בשטחים. אם את יותר משנה בצבא אני מניאק.
 

Symbolic

New member
כן

בואי תלמדי לוחם, סמ"ר, שראה קצת, בעצם הרבה יותר ממך, אפילו בגזרה שאת נמצאת בה, על הצבא.
 

Symbolic

New member
חוץ מזה

תקראי שוב את כל השרשור, ותראי כמה אנשים פה לא מסכימים איתך. כולם פה חושבים אותו דבר - שאת חיה בסרט. ויש פה מכל סוגי החיילים. לוחמים, תומכ"לים, וג'ובניקים. שיהיה לך רק בהצלחה
 
מממ...

אני לא חושבת שראית חצי ממה שאני ראיתי במעט זמן שאני בצבא (יחסית אליך). סורי.
 

Symbolic

New member
שאני הייתי בפז"ם המהולל שלך

הייתי כבר עם 9 איקסים, מבצע של 12 יום ברפיח (אם שמעת על "טיפול שורש" אם לא הצבעת בכיתה אז), עשרות מבצעים מטורפים וחצי שנה של כל לילה מארב 14 שעות בגזרה הדרומית. אז כנראה, כנראה - שראיתי וגם עשיתי יותר ממך. איך את מעזה להשוות את עצמך ללוחם. את פתאטית... ואגב - החוכמה זה לא רק "לראות", אלא לעשות. מה שלעולם לא תעשי.
 

Symbolic

New member
אוי מה קרה.??

ראית שטעית קצת? הייתכן שמישהו בצבא הזה עושה יותר ממך???
 
לא השוויתי את עצמי ללוחם

שמעתי על טיפול שורש וגם למדתי טוב טוב מה הייתה התרומה של התצפיתניות במבצע הזה. אני מכירה את הגזרה הדרומית על כף היד שלי (הייתי שם לפני שהגעתי לנצרים)... אני לא "רואה", אני מאתרת, מכווינה אתכם - ואז אתם עושים. למה התחרותיות המיותרת הזו? לדעתי זה אחלה של שיתוף פעולה. הפז"ם שלי לא מהולל, אבל צעירה אני לא. וגם אני הספקתי להוביל להרבה מאד סיכולים ככה שגם אני יכולה להיות גאה בעצמי בדיוק כמו שאתה היית גאה בעצמך אחרי שהגעת לפז"ם הזה.
 

Symbolic

New member
אני באמת צריך לצטט אותך

שאמרת שפז"ם שלך עשית וראית הרבה יותר ממני בצבא, והופ - הוכחתי לך שלא. אז פעם הבאה תגידי סליחה ותשתקי.
 

Symbolic

New member
אני לא מאמין שירדתי איתך לרמה כזאת

אני חוזר בי - ומתנצל
 
נמשיך לדבר בפרטי...

ממש לא לעניין כל ההשמצות ההדדיות האלה.. וזה לא הכי מעניין את כולם.
 

The MarBar

New member
איזה טירונות עשית זה ממש לא העניין

אז נכון, אם את לא שם אז יכולה להיות התקלות שתגמר לא טוב. ואם החירניק לא שם אז אז המחבל יעשה פיגוע בארץ. ואם לא השריונר אז החירניק היה חשוף. ואם לא החימושניק אז הטנק שהיה נהרס היה תקוע בשטח אויב. ואם לא איש הקשר אז היית יכולה לשבת לך בעמדה שעות, אבל בלי קשר עם האחרים זה לא היה עוזר. ובלי המודיעין המפורט היו הרבה יותר פיגועים. ובלי הטבחים לא היה אוכל. יש המון תפקידים. חלקם יותר מעניינים וחלקם פחות מעניינים. אבל כולם חשובים מאוד. את רואה את הדברים בפועל, ואת רואה את איך הפעולה שלך משפיעה באופן ישיר. אבל זה לא אומר שכל האחרים לא עושים כלום. זה שאת טוחנת לא הופך אותך ליותר טובה. זה טוב מאוד שאת עושה את התפקיד ברעל (וגם זה אני לא ממש בטוח). אבל קצת יותר ראיה מערכתית לא תזיק לך. את חושבת רק על מה שאת רואה מולך ולא הרבה מעבר... למעשה אם ללכת לנקודה אחרת - דווקא בלי התצפיתניות היו מסתדרים. לעומת הרבה תפקידים אחרים שבעיניך נראים כמו בלאי מוחלט, שבלעדיהם שום דבר לא היה יכול להתבצע. ככה שדווקא התפקידים שלהם חשובים בהרבה משלך. אז די כבר להלל את עצמך, תחשבי קצת מעבר, ותהיי מרוצה שאופי התפקיד שלך יכול לתת לך סיפוק שלא מגיע בתפקידים אחרים.
 

BoR|S

New member
רק בשביל העברת הנקודה

בלי החובש, אם האירוע היה מתפקשש, אז היו יותר פצועים. עד כאן גאוות תפקיד, פעם ראשונה ואחרונה.
 
דווקא בלי התצפיתניות הייתם מסתדרים?

בתור מה אתה אומר את זה? בתור הרמטכ"ל? וכן, אני מודעת לעובדה שלכולם יש השפעה כזו או אחרת על המערכת. אני חושבת שההשפעה שלי יכולה להיות מוגדרת כ"תפקיד נחשק" דווקא בגלל שזו השפעה ישירה. בלי שום רעל, אלא רק בתור מישהי שרואה את המציאות הקיימת בגזרה שלה - הלוחמים לא היו מסתדרים בלי התצפיתניות. כן, והתצפיתניות לא היו מסתדרות בלי הטבחים, לדוגמא. תשאל כל לוחם שעובד עם תצפיתניות אם אפשר לוותר עליהן. נראה מה הוא יגיד.
 
למעלה