התפקיד הכי נחשק בצה"ל - המשך

התפקיד הכי נחשק בצה"ל - המשך

תצפיתניות - כבוד! אחד התפקידים הטובים, המשמעותיים והחשובים. חבל רק שטוחנים... אבל זה שווה את הכל.
 

BoR|S

New member
עדיף להפליג לגלות את הדרך להודו

מאשר להיות חייל... :)
 

BoR|S

New member
ע"י הגדודים שבאים לשמור במוצבים

כי אין בנות אחרות ב-28 יום הקרובים.
 

DNile

New member
חחחח, דווקא לא חסרות

תצפיתניות שוות... לפחות ממה שיצא לי לראות. אבל זה מי שממלא את התפקיד שנחשק, לא התפקיד.
 

BoR|S

New member
יצא לי לראות כמה, אפילו חשקתי באחת.

אבל קצת קשה להיות בקשר עם מישהי שעושה 9-7, ובדר"כ לא בבית מתי שאתה כן.
 

BoR|S

New member
אבל לא שווה את זה

במיוחד עם חמשושים קבועים, אפטר אחד-שניים בשבוע ושבת אחת ל-5 או 6.
 
למה מה אתה עושה?

בטוח שאני עושה הרבה יותר ממך, ג'ובניק. האמת היא שבדרך כלל הלוחמים שיושבים איתנו כל כך מכוערים, שאנחנו לא מי יודע מה שמות עליהן... אנחנו מחכות להגיע הבייתה להיפגש עם החבר הטייס שלנו.. 7-9? ממש לא. אנחנו טוחנות 10\4.
 

DNile

New member
למה, את יודעת מה התפקיד שלי בצבא?

או שאת אוטומטית קובעת שזה שאת לא רואה בית אומר שאת עושה הרבה יותר ממני?
 
לא יודעת ולא מעניין אותי

אני רק יודעת שמנעתי פיצוץ האמר על מטען, אני יודעת שמנעתי חציית מחבלים לשטחינו, אני יודעת שמנעתי הברחת אמל"ח. בידיעה הזו אני יודעת שעשיתי יותר ממך ויותר מרבים וטובים.
 

DNile

New member
מגניב..

ואם אני מפתח מערכות שתפקידן להחליף אותך, כדי שגם את לא תצטרכי לסכן את החיים שלך, ושמחשב יוכל לעשות את כל הדברים האלה לבד, עדיין היית אומרת שאני לא עושה כלום?
 

Symbolic

New member
תצפיתנית

צאי בבקשה מהסרט "טחינה" הזה שאת חיה בו... אל תעשי את עצמך הרבה מעבר למה שאת באמת. אני לא מזלזל בתפקיד שלך, וגם עבדתי הרבה עם תצפיתניות, אבל בחיית..
 
חבוב

סבבה לך שעבדת עם תצפיתניות, וסתם לידע כללי תצפיתנית זה תפקיד שמשתנה עם הגזרה. אני בטוחה שאתה לא מדבר על תצפיתניות שראית בעזה. שום דבר, אבל שום דבר ממה שכתבתי הוא לא המצאה. הלוואי והייתי יכולה לספר את הסיפור שלי בפורום הזה תרתי משמע, אבל זה טיפטיפה חורג מביטחון שדה. אני רק אגיד שאם אני לא הייתי שם, אף אחד אבל אף אחד לא היה מזהה את המלוכלכים האלה. אף אחד. אז בבקשה, עד שלא תהיה קמש"ר (קצין מודיעין שדה ראשי), ותדע את כל הפרטים על כל סיכול, בבקשה שב בשקט.
 

Symbolic

New member
הייתי איתם בעזה, וגם באי"וש

הייתי בקווים בעזה עם תצפיתניות כשאת עוד היית בב"ס. אני לא מזלזל בתצפיתניות. תפקיד חשוב כי מישהו צריך לשבת ולהסתכל על המסך ולוודא שהכל בסדר. אני לא מזלזל בך - את מזלזלת בכל אחד אחר פה. קוראת לאנשים "ג'ובניק" בזלזול. סליחה, לוחמת... למה את לא ג'ובניקית? מן הסתם כן, אבל יש ג'ובניקים עם תפקידים חשובים, כמו שלך לדוגמא, אבל גם של אנשים אחרים. אל תעשי ממך יותר ממה שאת באמת, וזו בחורה שמסתכלת על מכ"ם, ואם היא מזהה משהו היא מדווחת. אני שמח שלפחות לא השוות את עצמך לאנשים שבפועל בשטח, כי אז זה יהיה פטאתי.
 

Symbolic

New member
וזה שאת יושבת בנצרים

זה לא עושה אותך לוחמת. יש במוצבים האלה גם טבחים, נהגי מנהלה, ומיליון ואחד דברים, ולא חוכמה לשבת בחמ"ל מוגנת בבטונדות ובלוחמים מסכנים שעושים 4-4 עמדות וגם יזומות.
 
למעלה