התפקדות חודש יוני

I n n u e n d o

New member
התפקדות חודש יוני../images/Emo70.gif

4 שעות ו5 דקות מוקדם מידי
התפקדונא - שם: גיל: מספר חשבון: מספר אשראי: הדבר האחרון שזכור לכם מתשוקות: חציל או קישוא:
 
איך דילגנו על רבעון שלם בהתפקדויות

שם: צלילה ודסי גיא-דמ-הק-יובה ועוגיות המזל לא מילאתי לוטו להגרלת מוצ"ש גיל: מי סופר, עבר עוד חודש של זקנה מספר חשבון: "מצא את האינטגרל של" (ספר אנליזה של בני גורן) מספר אשראי: אין לי את הספר הזה אבל לתרומות ניתן בלהבלהבלהבלה אשראי בלהבלהלה ניתן לו את הכתובת בלהבלה בלהבלה (מהפרסומת) הדבר האחרון שזכור לכם מתשוקות: כלום, הכישוף בסוף הספר העלים את הכל. ודווקא על הספר של תשוקות לא שאלת כלום, כנראה שגם שכחת ממנו אחרי העמוד האחרון. חציל או קישוא: חציל הציפור הלאומית של ישראל: הדוכיפת או ציפורה לבני?
 
תגידי תודה שנורמה והגרזן לא רודפת אחרינו

למרות שאפשר לזהות אותה לפי האולד ספייס, את האינטגרלים מזהים רק אחרי שעושים נגזרות ואין גרזן כדי לעשות את החיתוכים האלה עם הפרבולות והקווים המעצבנים ובעיקר נקודות החיתוך עם ציר ה-0 ולא עם ציר הדלת החורקת במוטל.
 
בואו חשבון

עקומת הפרבולה של אביה של נורמה היא x^2-4 כפול פתח סוגריים 15x-8 סגור סגוריים. הגרזן של נורמה נע במהירות של 15 קמ"ש. אם ביער של הרמוני יש 45 עצים בגובה של 2 מטר ולכל עץ יש 3 שורשים שהם מספר השורשים בשן הטוחנת של נורמה כמה שורשים ישארו לאחר טיפול השורש אם נתון שהנגזרת של מעיל הגשם של נורמה שווה למהירות נפילתה של גרייס באחוזת קריין מגובה של קומה אחת? א. השתמש באינטגרל על מנת לשחזר את מעיל הגשם של נורמה בדרך לוורלוק איילנד. ב. חשב את כמות השיניים בגולגולת של אביה של נורמה אם ידוע שבהורשה ריבוי הארנבות הוא בגידול של סדרת פיבונצ'י. ג. הוכח בעזרת הנחת אנשי הכמורה כי נורמה משיקה לעדנה. ד. אם לאחר שטימי הפיל את אביה של נורמה נותרו שתי שיניים על הרצפה, כמה זמן ידרש במרפאת השיניים על מנת לאוורר את המרפאה מהאולד ספייס אם ידוע שאין חלונות במרפאה? ה. הוכח כי x לא יכול להיות שווה למינוס 3 אם גרייס אופה 2 עוגות TSC בכל שבוע.
 

darklighter

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo190.gif

אני לא מנסה לפתור את זה
 
חבל כי ככה יכלת לפתור בעיה אחרת

של חפיפת משולשים או יותר נכון חפיפת פרקים של תשוקות שמדי פעם חוזרים על עצמם. זה גם היה עוזר בחישובי עריכת הוידאו כדי להכניס גם את נורמה וגם את המוטל ביחד עם המלונות לחג ומבצעי הבשמים והביגוד ברשתות אפריל אוניל ושום רמז לצבי הנינג'ה כי בשאלות במתמטיקה אין רמזים צריך להגיע לפתרון או להוכחה. אז מי יתיר את הספלינטר והפלונטר?
 

darklighter

New member
חודש שלומות לכולם../images/Emo70.gif../images/Emo190.gif

שם: עדי גיל: - מספר חשבון:
מספר אשראי:
הדבר האחרון שזכור לכם מתשוקות: רבקה מחופשת לוונדרוומן
חציל או קישוא:חציל
 

I n n u e n d o

New member
../images/Emo6.gif

ההסבר שלה לתחפושת הייתה יותר מצחיקה (ומעניינת) משאר הסצינה המשעממת להפליא עם גוון
 
למעלה