התעוררתי לזועה באיתמר.

יוליקה

Member
מנהל
יהודית? הם גרים שם בדיוק כמונו!

התינוקת היתה רק בת חודש! הישוב איתמר אינו שונה מאף התנחלות אחרת. אין הבדל בין קדומים לבין איתמר שניהם בתוך שטח ערבי עוין. אך מה שהרגיז אותי זו התבטאותו של יו"ר יו"ש שאמר שצה"ל מחוייב להגן גם על התנחלויות "בלתי חוקיות" כהגדרתנו. לאיתמר יש גדר, אבל מסביב יש השתלטות על שטחים בלתי חוקיים והוא דורש מכוחות הבטחון לאבטח אותם.
 
יולי ..אני כאיש שמאל ,חושב ש.......

אם אתה לא מעיף אותם משם.ומוריד את ההתנחלויות. אז אין לך ברירה .אתה חייב לשמור עליהם.הם זה לא הם . הם זה אנחנו. צ'י
 

הדסהש1

New member
אין תשובה אחת לנושא.

הם יושבים שם מאידיאולוגיה של ארץ ישראל השלמה.אבל מה עם הילדים שמשלמים את המחיר של הוריהם.הם נולדו למצב הנוכחי.עוד לא קם מנהיג שיחליט על שלום עם הפלסטינים.
 

יוליקה

Member
מנהל
אין לי בעיה עם התנחלויות שקמו

באישור הממשלה/הממשלות ובעידודן. יש לי בעיה עם כל מיני התנחלויות על ג'בלאות שנתפסו רק כדי להוכיח אחיזה בקרקע ולא קיבלו על כך אישור משום גורם ממשלתי - למה הילדים שלנו צריכים לסכן את חייהם בשמירה על פורעי חוק שלא מכירים בשום אושיות של המדינה למעט הקדוש ברוך הוא!!!!
 

בת אל7

New member
יהיו מלחמות גם אם נצא משם, לא לשכוח

לא בעיה בשבילהם להכנס לפנים הארץ לפוצץ אוטובוסים שלמים על יושביהם ומסעדות,, מלאות אדם הם הרי רוצים שכל אלו שלא נולדו בארץ יחזרו למקום הולדתם, ובכלל ההתנחליות סתם תרוץ הם חומדים את כל הארץ, נא לא לשכוח זאת,
 
אנחמנו צריכים להעריך את הגבורה

של המתנחלים, אחרת לא היינו יכולים להיות כאן בארץ באף מקום, כי הם רוצים לצמצם אותנו ושנעוף מהארץ, הם רוצים שכל המזרח התיכון יהיה של הערבים, אנחנו יושבים להם בתוך הצוואר !
 
במוצאי שבת הלכנו להצגה

בבית צבי עם עוד 8 זוגות, שם ההצגה " איש חסיד היה " לא נהנינו מההצגה, השם מאוד מטעה ! חכיתי למשהו אחר וקבלתי משהו אחר , גם הנושא ההצגה לא היה לטעמינו ! השתתפו הרבה שחקנים, שהם לומדים כבר שנה 3 , הם ממש השתוללו על הבמה ! לא אהבנו !
 

deebeebee

New member
את 'איש חסיד היה'

ראיתי בשנות השבעים. זה היה מופע עם סיפורי חסידים ומוזיקה חסידית יפה והשתתפו בו, אם אני עדיין זוכרת, שלמה ניצן, לוליק, אולי גם עליזה רוזן. אני זוכרת שמאד נהניתי.
 
די בי בי , הם אומנם שרו גם את השיר

איש חסיד היה, אבל הביצוע של שאר ההצגה, היתה פשוט השתוללות על הבמה, ורעש , ממש מחריש אוזניים. והבגדים שלהם . אפורים כמו פסלי גנים ! אנחנו לא אהבנו את הגירסה החדשה הזו ! למה בכלל הלכנו להצגה, כי שמענו על הגירסה הקודמת שמאוד יפה ושירים מיוחדים, אבל פה זה לא היה נעים לשמוע ולראות את ההופעה !! אף אחד לא חיכה למין הופעה כזו !!! השם פשוט לא התאים לגרסה הזו !!!
 

deebeebee

New member
יש לי בעיה עם ההתנחלויות

גם בגלל שצ.ה.ל קטן מכדי להגן על כל מיני ישובים קטנים, גם בגלל שבניגוד למשטרות אחרות בעולם, משטרת ישראל חייבת להלחם גם בפשע וגם במחבלים, ואי אפשר לגייס כל כך הרבה שוטרים, גם בגלל הקיצוניות של חלק לא מבוטל מהם וגם בגלל העובדה שלא רחוק היום בו נהיה מיעוט "בארץ ישראל השלמה" והמדינה עם השטחים תהיה מדינה בה מיעוט יהודי ישלוט ברוב ערבי. את השטחים האלה יש לפנות לא בגלל שאני משלה את עצמי שזה יביא שלום אלא בגלל שאני רוצה לחיות במדינה יהודית ולא במדינה ערבית.
 

יוליקה

Member
מנהל
אני יודעת שאני מושכת אלי אש עכשיו

אבל חיכיתי עד אחרי הלוויה של הקורבנות החפים מפשע הי"ד. אבל ההתחנחלות איתמר איננה חפה לגמרי... הנוער שלה לומד מהרבנים אידיאולוגיה שחייל צה"ל ושוטר עברי דמם הפקר... הם אלה הקוראים לעבר חיילי צה"ל והשוטרים נאצים, יורקים עליהם מנקבים את צמיגי מכוניות כוחות הבטחון ועוד מרעין בישין.... ועכשיו יש להם פרצוף להגיד שכוחתו הבטחון הפקירו אותם בכך שהסירו מספר מחסומים.... כוחות הבטחון "נלחמים" במתנחלים לא פחות מאשר בפלשתינאים.
 

deebeebee

New member
לא חוששת מאש

כי אני יודעת שדברי נכונים ואמיתיים. אני מוכנה למדינה פלשתינאית לצד ישראל לא בגלל שאני מאמינה שיהיה שלום אלא בגלל שאני לא רוצה לחיות במדינה בה מיעוט יהודי שולט ברוב ערבי. בנינו כאן מדינה יהודית ובכל יום שעובר אנחנו מאבדים אותה. כשהם יהיו רוב או שנשלוט בהם כפי שהלבנים שלטו בשחורים בדרום אפריקה, או שמדינת ישראל תחדל מלהתקיים.
 
למעלה