התנתקויות... ?

התנתקויות... ?

היי חבר'ה, שאלה לי אליכם: קורה לכם שאתם מרגישים לפעמים באמצע התרחשות מסוימת, נגיד יושבים עם אנשים בארוע חברתי, שפתאום אתם מתנתקים? פתאום אתם כאילו מסתכלים מהצד על הכול? כאילו אתם לא ממש שם, אלא מרוחקים יותר והזמן... הזמן עובר לו בצורה אחרת, איטית יותר. קרה לכם דבר כזה? קשור ל-AD(H)D לדעתכם? (נדיר אצלי, אבל מרתק)
 

RebelRex

New member
בשבילי , זה היה אחד השינויים

שהריטלין הביא . אחרי שלקחתי ריטלין , הרגשתי שהייתי כמו אוטיסט בלי...כשהייתי בין אנשים , כשדיברתי עם אנשים , הייתי חצי איתם וחצי עם המחשבות שלי..אף פעם לא ממש נכנס לתוך השיחה , מרגיש בפנים... אחרי הריטלין, כאשר עמדתי ודיברתי עם אנשים , הרגשתי שממש "כולי" מדבר איתם, כולי קשוב אליהם...כאילו אפשר להגיע אליהם, והם יכולים להגיע אליי
 

aerynsun

New member
בדיוק

הריטלין טוב בקטע הזה. הבעיה שהוא עושה אותי נמרצת למלא שעות וזה לא נח לי עם זה. אז הפסתקתי לקחת ריטלין. למרות שהוא עוזר. הבעיה שנגיד אם אני צריכה אותו ל4 שעות יש איזה עוד 4 שעות שאני סתם על הכדור הזה וזה מעצבן.
 
זה מה שנקרא - צרות של עשירים...

את צריכה אותו ל-4 שעות והוא מחזיק לך ל-8? הלוואי עלי צרה כזו!!!!! הריטלין שלי אמור להשפיע ל-4 שעות אבל הוא משפיע רק לשעה וחצי מקסימום במקרים נדירים - לשעתיים. ואני צריכה אותו כל היום! והכי בעסה זה שמותר לי לקחת רק 3 פעמים ביום משמע... 6 שעות בלבד! כל שאר היום אני סתם סובלת.
 

aerynsun

New member
אני לוקחת 40 מ"ר

LA שהוא לתווך ארוך . ותאמיני לי שזה לא נעים להיות היפר כשאין לך מה לעשות...אפשר להשתגע.
 

kiu

New member
אפשר להציע משהו...

ריטלין LA אפשר לפתוח לקחת רק חצי לפי הצורך ...ואז עוד חצי אם צריך ...זה מה שאני עושה בכול אופן.
 

eranoz

New member
מוכר עד כאב

אני "שומע" את המחשבות שלי מאוד חזק מה שמאוד מקשה עלי בשיחות עם אנשים. לפעמים באמצע השיחה מישהו יכול להגיד מילה או משפט שלוקחים אותי אסוציאטיבית הרחק הרחק. הרבה יותר קל לי באחד על אחד מאשר בשיחות מרובות משתתפים. אבל הכי קשה לי לתקשר במקומות עם מוזיקת רקע חזקה, כמו פאב או דיסקוטק. אני פשוט לא שומע מה אנשים מדברים וכל הקשב הולך למוזיקת הרקע. באיזשהו שלב אני נכנע ומוותר על הנסיונות לעקוב אחר מהלך השיחה ומסתפק בלשתוק ולחייך במקומות הנכונים. זה גם קורה במכוניות עם רמקולים מאחורה. אם אני יושב מאחורה אני פשוט לא שומע את אלה שיושבים מקדימה אלא אם כן אני רוכן קדימה בתנוחה מאוד לא נוחה.
 

lybmann

New member
ואללה כן!

תמיד זה קורה לי כששני אנשים מדברים איתי בערך באותו זמן ואני מנסה להיות קשוב אליהם אבל זה ממש לא עובד.... אני שומע אותם מדברים אבל לא קולט שום דבר כאילו אני מנותק. ולאחרונה זה קורה לי משום מה גם כאשר בנאדם אחד מדבר איתי אבל אני חושב שזה ממש משעמם ואין לי סבלנות לשמוע אז פתאום זה קורה וזה לא נעים בכלל....
 
למעלה